Miksi täällä puhutaan miesten kullien koosta,vaikka naisten tussujen koot vaihtelee tiukasta aina sellaiseen suonsilmäkkeeseen. Mikä helvetin pakko miesten on olla suurkyrpäisiä, kun voisi katsoa millaisia isovittuisia naiset on:D eikä tartte tulla mun vehkeitten koosta höpäjämään, mulla ei ole itsetunto ongelmia:) ja isovittuiset naiset muuten ei ole mitenkään selvästi ylipainoisia vaan niitä on kaikissa kokoluokissa.
HELLOU
4
1278
Vastaukset
- mies 41 v
minä olen asunut paljon ulkomailla, mm. Belgiassa ja Ranskassa ja lemmiskellyt monenmaalaisten naisten kanssa.
Sen olen tullut huomaamaan, että pimpsoissa on paljon eroja!
Kaikkein tiukin ja ihanin pillu oli eräällä ranskalaisella, melko pienikokoisella (n, 155 cm) mulattinaisella, jonka isä oli muistaakseni nigerialainen ja äiti valkoihoinen ranskalaisnainen.
Jotenkin on vaan kyseinen upean kahvinvärinen mulattinainen jäänyt mieleeni. Hänellä oli tapana ratsastaa päälläni ja erityisesti silloin hänen ihanan tiukka pimpsansa tuntui upealta keskikokoisen kullini (n. 16 cm pitkä) ympärillä.- mies 41 v
kyseinen upea mulattinainen oli maitokahvin värinen eli hyvin vaaleaihoinen.
- puhua asiaa...
kovin rankasta kielenkäyttömuodostaan huolimatta.
Naisten pimpin tiukkuus tai väljyys ei ole kiloista kiinni eikä miesten vehkeitten koko fyysisestä ulkoisesta pituudesta kiinni. Pitkällä miehellä voi olla vähemmän iso (ko. ilmaisu sallittanee) ja pienellä miehellä voi olla kookaskin vehje. On kovin yksisilmäistä selitellä, että esim. juuri lihavilla naisilla ja pienillä miehillä olisi siis löysä/tai pieni jne. Mies ei voi vehkeensä mitoille mitään, mutta nainen voi erilaisilla alavartalon jumppaliikkeillä vaikuttaa pimppinsä tiukkuuteen.
Tämän kirjoitti tutkijanainen...:-DRakentaja riimitteli pikkuisen. No, jos aiheena on "onko koolla väliä", niin ei silloin kannata odottaa valtiomiesmäisiä puheita. Vaan sanotaan asiat, niin kuin ne on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9511275Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli712947Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä312692- 1692204
- 582103
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222077Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1392040Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331938- 1031542
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411316