Haen harjoittelukavereita, joita kiinnostaa lukkopaini/BJJ

MarkoM1980

Haen harjoittelukavereita Tampereen seudulta, joita kiinnostaa lukkopaini ja/tai BJJ (brasilialainen ju-jutsu). Olisi mukavaa vapaamuotoisesti harjoitella Nääshallissa pari kertaa viikossa.

Kiinnostus jompaa kumpaa lajia/lajeja kohtaan siis riittää eli aikaisempaa painikokemusta ei tarvitse olla. Lukkopainin ja/tai BJJ:n perustekniikoita alkeista alkaen voidaan harjoitella samalla.

Itse painan 75 kg ja olen 27-vuotias. Jos kiinnostuit painivääntämisestä ja olet alle 80 kg painava ja saman ikäinen kuin meikäläinen tai nuorempi (kuitenkin yli 16-vuotias) niin ilmoittele. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

6

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuomionPasuuna

      ...olisin voinut kiinnostua BJJ:n vääntämisestä, mutta oon vähän sua vanhempi joten en kelvanne.. :(

      • MM80

        Voitko ilmoittaa mulle ikäsi? Pääasia on mulle jos sua kiinnostaa bjj.


      • TuomionPasuuna
        MM80 kirjoitti:

        Voitko ilmoittaa mulle ikäsi? Pääasia on mulle jos sua kiinnostaa bjj.

        ..31v. Ei ole kokemusta BJJ:stä, mutta olen harrastanut Ju-jutsua, ITF Taekwondoa, Shotokan karatea, Kyokushin Karatea, aikidoa, Han Moo Doa, Taidoa, Taiji Quania, Ninpo Taijutsua, Capoeiraa ja Iaidoa.


      • MM80
        TuomionPasuuna kirjoitti:

        ..31v. Ei ole kokemusta BJJ:stä, mutta olen harrastanut Ju-jutsua, ITF Taekwondoa, Shotokan karatea, Kyokushin Karatea, aikidoa, Han Moo Doa, Taidoa, Taiji Quania, Ninpo Taijutsua, Capoeiraa ja Iaidoa.

        Laita meikäläiselle viestiä sähköpostitse niin voidaan sopia tarkemmin harjoittelusta. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]


      • öhagtpodnhg
        MM80 kirjoitti:

        Laita meikäläiselle viestiä sähköpostitse niin voidaan sopia tarkemmin harjoittelusta. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

        Minkä takia Marko ruinaat ties millä nettipalstalla aloittelijoita tai vailla minkään laista kokemusta olevia heppuja treenikaveriksesi, kun voisit ihan yhtä hyvin talsia joko Onkiniemen salille suomen huippu BJJ treeneihin tai vaikka SNIKTin vapaaotteluun. Saisit opetusta ja löytäisit varmasti niitä treenikavereita ketä kiinnostaa käydä myös päivällä treenaamassa. EIkä tarttis keksiä hatusta kenenkään mitään.


      • jorix
        öhagtpodnhg kirjoitti:

        Minkä takia Marko ruinaat ties millä nettipalstalla aloittelijoita tai vailla minkään laista kokemusta olevia heppuja treenikaveriksesi, kun voisit ihan yhtä hyvin talsia joko Onkiniemen salille suomen huippu BJJ treeneihin tai vaikka SNIKTin vapaaotteluun. Saisit opetusta ja löytäisit varmasti niitä treenikavereita ketä kiinnostaa käydä myös päivällä treenaamassa. EIkä tarttis keksiä hatusta kenenkään mitään.

        epäilenpä että marko ei välttis olekaan marko oikeasti. tai sitten marko on gay...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe