Haen harjoittelukavereita Tampereen seudulta, joita kiinnostaa lukkopaini ja/tai BJJ (brasilialainen ju-jutsu). Olisi mukavaa vapaamuotoisesti harjoitella Nääshallissa pari kertaa viikossa.
Kiinnostus jompaa kumpaa lajia/lajeja kohtaan siis riittää eli aikaisempaa painikokemusta ei tarvitse olla. Lukkopainin ja/tai BJJ:n perustekniikoita alkeista alkaen voidaan harjoitella samalla.
Itse painan 75 kg ja olen 27-vuotias. Jos kiinnostuit painivääntämisestä ja olet alle 80 kg painava ja saman ikäinen kuin meikäläinen tai nuorempi (kuitenkin yli 16-vuotias) niin ilmoittele. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Haen harjoittelukavereita, joita kiinnostaa lukkopaini/BJJ
6
1194
Vastaukset
- TuomionPasuuna
...olisin voinut kiinnostua BJJ:n vääntämisestä, mutta oon vähän sua vanhempi joten en kelvanne.. :(
- MM80
Voitko ilmoittaa mulle ikäsi? Pääasia on mulle jos sua kiinnostaa bjj.
- TuomionPasuuna
MM80 kirjoitti:
Voitko ilmoittaa mulle ikäsi? Pääasia on mulle jos sua kiinnostaa bjj.
..31v. Ei ole kokemusta BJJ:stä, mutta olen harrastanut Ju-jutsua, ITF Taekwondoa, Shotokan karatea, Kyokushin Karatea, aikidoa, Han Moo Doa, Taidoa, Taiji Quania, Ninpo Taijutsua, Capoeiraa ja Iaidoa.
- MM80
TuomionPasuuna kirjoitti:
..31v. Ei ole kokemusta BJJ:stä, mutta olen harrastanut Ju-jutsua, ITF Taekwondoa, Shotokan karatea, Kyokushin Karatea, aikidoa, Han Moo Doa, Taidoa, Taiji Quania, Ninpo Taijutsua, Capoeiraa ja Iaidoa.
Laita meikäläiselle viestiä sähköpostitse niin voidaan sopia tarkemmin harjoittelusta. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
- öhagtpodnhg
MM80 kirjoitti:
Laita meikäläiselle viestiä sähköpostitse niin voidaan sopia tarkemmin harjoittelusta. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Minkä takia Marko ruinaat ties millä nettipalstalla aloittelijoita tai vailla minkään laista kokemusta olevia heppuja treenikaveriksesi, kun voisit ihan yhtä hyvin talsia joko Onkiniemen salille suomen huippu BJJ treeneihin tai vaikka SNIKTin vapaaotteluun. Saisit opetusta ja löytäisit varmasti niitä treenikavereita ketä kiinnostaa käydä myös päivällä treenaamassa. EIkä tarttis keksiä hatusta kenenkään mitään.
- jorix
öhagtpodnhg kirjoitti:
Minkä takia Marko ruinaat ties millä nettipalstalla aloittelijoita tai vailla minkään laista kokemusta olevia heppuja treenikaveriksesi, kun voisit ihan yhtä hyvin talsia joko Onkiniemen salille suomen huippu BJJ treeneihin tai vaikka SNIKTin vapaaotteluun. Saisit opetusta ja löytäisit varmasti niitä treenikavereita ketä kiinnostaa käydä myös päivällä treenaamassa. EIkä tarttis keksiä hatusta kenenkään mitään.
epäilenpä että marko ei välttis olekaan marko oikeasti. tai sitten marko on gay...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446