Kahlittu ystäväni

uNelmoija

Tulen myöhään illalla kotiin, avaan oven ja astun sisään. Valot ovat päällä ja kenkäsi lojuvat eteisessä. Katseeni vaeltaa asunnossa, kunnes näen sinut, olet nukahtanut sohvalle. Suljen ulko-oven varoen, katse sinuun kiinnittyneenä. Luulin, että olisit jo lähtenyt, sinun piti vain korjata kaapinovi ja mennä sitten tyttöystäväsi luokse.

Riisun kengät ja takin ja lasken käsilaukkuni varoen penkille. Vilkaisen peiliin ja hymyilen kuin salaa peilikuvalleni.

Hiivin sohvan luokse ja annan katseen levätä sinussa. Kerrankin voin katsoa sinua rauhassa, ilman teennäistä kaverihymyä ja reippautta. Katseeni tulvii rakkautta ja hellyyttä, tunteita joita en muulloin voi seurassasi näyttää. Ihailen kasvojasi, tummia hiuksiasi, sänkeä leuallasi, aistikasta suuta ja suudeltavan näköisiä huuliasi.

Astun askeleen lähemmäs, tunnen partavetesi tuoksun sekoittuneena suihkusaippuani tuoksuun. Olet siis käynyt suihkussa, mietin ja kuvittelen sinut seisomassa kylpyhuoneessani suihkun alla veden valuessa alas alastonta vartaloasi...

Katseeni vaeltaa alaspäin, valkoisen teepaitasi alla näkyy lihaksiesi kohoumat, leveä rintakehäsi nousee ja laskee tasaisesti hengityksesi tahdissa. Yhä alaspäin valuu katseeni, ylittää vyönsoljen ja pysähtyy kohoumaan. Voi jestas, mitähän unta oikein mahdat nähdä!

Tunnen kouraisun vatsassani, haluan sinua mielettömästi, haluan suudella huuliasi, hyväillä vartaloasi paidan alta, avata vyönsoljen ja nähdä kiihkon katseessani, kiihkon ja halun minua kohtaan. Olen juuri laskemassa kättäni kohoumalle, kun tajuan, ettet ikinä suostuisi siihen, sinulla on tyttöystävä, etkä sinä häntä pettäisi.

Puren huultani ja ahmin sinua katseellani. Kiihko valtaa mieleni ja yllättäen mieleeni putkahtaa mielikuva käsiraudoista joita säilytän yölaatikossa dildon ja päiväkirjani kera. Katson miehekkäitä ja lihaksikkaita käsiäsi sekä vahvoja ranteitasi ja mietin, voisinko tosiaankin tehdä sen. Kahlita sinut käyttööni.

Hipsin makuuhuoneeseeni, otan käsiraudat laatikosta, avaan ne valmiiksi ja palaan takaisin olohuoneeseen. Hetken suunniteltuani ja näpräiltyäni kaapista ottamani vyön ja käsirautojen kanssa olen valmis. Haen vielä mustan huivin ja asetan sen pääsi vierelle.

Napsautan raudat varoen sinun ranteisiin ja kiristän sohvan metalliseen päätyputkeen kiinnitettyä vyötä.
Älähdät ja laitan äkkiä mustan huivin silmillesi. Kiristän vielä vyötä ja ihmettelyihisi vastaan kuiskaamalla korvaasi:
-Rauhoitu, ei mitään hätää.

Katson sinua kiihko silmissäni, makaat sohvalla, kädet pään yli vedettynä ja huivi silmilläsi. Yrität riuhtoa käsiäsi vapaaksi ja vartalosi vääntelehtii ponnistusten voimasta. Lihaksesi jännittyvät ja kiroilet parhaasi mukaan. Kumarrun pääsi yläpuolelle ja tartun käsivarsistasi molemilla käsilläni.
-Nyt rauhoitut! Komennan sinua ja painan huuleni huuliasi vasten. Varastan sinulta suudelman, jota olen odottanut niin kauan. Lopetat riuhtomisen ja huulesi avautuvat hiukan.
Näykin varoen huuliasi, suutelen hellästi, kieleni koettelee hampaitasi, huuliasi, kieltäsi ja tunnen miten halu täyttää minut kokonaan, miten kiihko saa jalkovälini palamaan, haluamaan sinua enemmän kuin koskaan.

Riisun vaatteeeni sinua katsellen ja istun varoen päällesi niin, että häpyni on juuri farkkujesi alla olevan kohouman päällä. Nojaan käsilläni rintakehääsi, enkä voi olla liikutamatta lantiotani, kalusi painautuessa juuri oikeaan kohtaan. Siirryn hiukan taaksepäin istumaan ja avaan vyön, napin ja vetoketjun ja pääsen vihdoin koettamaan kohoumaa kalsareittesi päältä.

-Äh, manaan kiihkoissani ja nousen samantien ylös ja yritän vetää farkut pois päältäsi. Se sujuukin yllättävän helposti, enkä voi olla hymyilemättä, kun näen sinun nostavan takapuoltasi, jotta saisin farkut vaivatta pois.
Nyt makaat sohvalla t-paidassasi ja kalsareissa, sukkia sinulla ei ollut alunperinkään. Seuraavaksi on vuorossa paita. Nappaan paidanhelmasta kiinni ja vedän paidan pois päältäsi. Se jää käsiesi päälle, peittäen käsiraudat alleen. Siinä makaat sohvallani rintakehä kohoillen, mustat tiukat bokserit päälläsi, valmiina ottamaan vastaan mitä tuleman pitää.

Istun uudestaan päällesi, käteni hyväilevät tummien karvojen peittämää rintakehääsi, vatsaasi, rakkaita kasvojasi. Tutkin, suutelen, hyväilen ja kuiskailen korvaasi saaden sinut hengittämään kiihkeämmin.
Hieron häpyhuuliani kaluasi vasten, käteni siirtyvät alaspäin ja hitaasti lähestyvät sitä kiihottavaa kohoumaa ohuen kankaan alla. Otan kiinni peniksesi varresta, puristan hiukan ja teen edestakaista liikettä välillä nopeammin, välillä hitaammin, välillä tiukemmin, välillä kevyemmin, kunnes tunnen, että nyt on aika lopettaa.

Nousen ylös ja vedän viimeisenkin vaatekappaleen pois päältäsi. Ihailen jälleen sinua, katseeni kiinnittyy jäykistyneeseen elimeesi ja asetun polvilleni lattialle sohvan viereen. Otan kiinni peniksesi varresta ja maistan uteliaana kovan kalun silkkista päätä. Suolainen maku leviää suuhuni ja otan ahnaasti kalun huulieni väliin.
Kieleni vaeltaa kovalla kalullasi, käteni ja huuleni puristavat peniksesi vartta ja kuuntelen yhä tihenevää hengitystäsi pääni kulkiessa ylös ja alas. Lopetan yht'äkkiä ja nousen ylös.

Anelusi kaikuivat kuuroille korville. Istun päällesi ja poistan silmilläsi olleen huivin. Katseesi vaeltaa kasvoillani ja vartalollani, näen kiihkon silmissäsi ja tunteita, joita ystävän ei kuulu tuntea ystävää kohtaan.
Suutelen sinua, hiukseni hyväilevät paljasta ihoasi ja rintakarvasi kutittavat ihanasti rintojani.

Huokaiset syvään ja minä liikutan häpyäni sen verran, että saan ohjattua peniksesi sileän ja kostean pään turvonneille häpyhuulilleni. Tunnen, miten työnnyt sisääni, miten täytät minut kokonaan kovalla elimelläsi. Katselen kiihkosta kiiltäviä silmiäsi ja ojentaudun siirtämään paitaasi niin, että pääsen irrottamaan kahlitut kätesi. Samantien kätesi tarrautuvat vyötärölleni, ne vaeltavat rinnoilleni, takapuolelleni, vatsalleni, hyväilevät ja tutkivat, hellivät ja rankaisevat.

Kätesi pyyhki hiukseni pois hikisiltä kavoiltani ja vetävät pääni lähemmäs, huulet huulia vasten ja kuiskit kiihkon sekoittamana rakkaudentunnustuksia korvaani. Lantioni keinuu ylös ja alas, häpyni painautuu rytmikkäästi vasten sinua, klitorikseni hieroutuu häpyluutasi vasten ja tunnen ihanan lämmön ja kiihkon leviävän ja leviävän, kunnes järisyttävä sykintä leviää hävystäni koko alavartalooni saaden koko kehoni jännittymään.

Sykkimiseni puristaa penistäsi yhä tiukemmin ja tiukemmin, lihaksesi jännittyvät äärimmilleen ja puristat minut itseäsi vasten kuin hengenhädässä. Kuulen kuinka huudat nimeäni, kuin hukkuva viimeisillä voimillaan. Lysähdän rennoksi päällesi ja tunnen kuinka silität voipuneena pikiä hiuiksiani. Olemme hiestä märkiä ja rintakehämme liikkuvat samaa tahtia. Suutelet hellästi otsaani, poskeani, huuliani...
Tämä on minun taivaani, tähän haluan jäädä ikuisesti...

9

8927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä:)

      olet tainnut ennenkin kertoa noita,oot meinaan tosi hyvä!! mulla oli jo ihan märkänänä..

      • queen

        Aika huono.. Aloittelija? Ei ainakaan tuntunut mitenkään lukiessa.


      • uNelmoija

        ...muutaman vähän erityyppisen jutun kirjoitin tänne vajaa vuosi sitten eri nimimerkillä. Nyt oli vaan pakko pukea sanoiksi mielifantasiani miespuolisesta ystävästäni, johon olen pahasti ihastunut... :)


      • uNelmoija
        queen kirjoitti:

        Aika huono.. Aloittelija? Ei ainakaan tuntunut mitenkään lukiessa.

        ...lähinnä kirjoitin, se on ehkä turhan "siisti" tänne palstalle. Vaatii paljon eläytymistä ja mielikuvitusta... Ja kenties sitä, että lukija on ihastunut saavuttamattomaan mieheen... :)


      • lukija
        queen kirjoitti:

        Aika huono.. Aloittelija? Ei ainakaan tuntunut mitenkään lukiessa.

        Mun mielestä tosi hyvä, ainakin itseä kiihotti


      • uNelmoija
        lukija kirjoitti:

        Mun mielestä tosi hyvä, ainakin itseä kiihotti

        Kiva, että tykkäsit! =)


      • pohjoisesta
        uNelmoija kirjoitti:

        ...muutaman vähän erityyppisen jutun kirjoitin tänne vajaa vuosi sitten eri nimimerkillä. Nyt oli vaan pakko pukea sanoiksi mielifantasiani miespuolisesta ystävästäni, johon olen pahasti ihastunut... :)

        aika upee juttu...tuollaista voisikin kokeilla =)


    • claudia

      Toi oli sairaan hyvä! oikeesti, lähetä toi Reginaan, siitä maksetaan! :)

      • uNelmoija

        ...ihan punastuu... =)
        Vai Reginaan... Nooh, pistetään harkintaan...
        Vaikka eivätköhän he pärjää mainiosti ilman minun hutaisten kirjoittamaani tarinaa... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe