Nordax

asdjk

Heippa!

Onko joku tilannut hakemuskaavakkeen tuolta Nordaxilta, vai valikoivatko he itse asiakkaansa?

68

156139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tipu

      eli turha yrittää. Mitäpä ruotsalaista suomalaisen huolet kiinnostaisi.

    • lainaaja lasse

      nordaxilta saa lainaa 1000-30000 itse lähetin tänään velkakirjat allekirjoitettuna, eivätkä valitse itse asiakkaita

      • dhjk

        Tuliko sulle postissa se hakemus vai tilasitko itse lomakkeet?


      • abce
        dhjk kirjoitti:

        Tuliko sulle postissa se hakemus vai tilasitko itse lomakkeet?

        menin niiden sivuille ja hommasin koodin siihen lainahakemukseen ja sit täytin sen ja tänään soittivat että laina on hyväksytty


      • ja saitko sen mitä hait
        abce kirjoitti:

        menin niiden sivuille ja hommasin koodin siihen lainahakemukseen ja sit täytin sen ja tänään soittivat että laina on hyväksytty

        ja millä tuloilla.


      • vuositulot pitää
        ja saitko sen mitä hait kirjoitti:

        ja millä tuloilla.

        olla tuonne, joku viikko sitten oli láinahakemus sivuilla ilman koodeja.

        Itse en täytä tuota 16000e kriteeriä joten tuskin saan sieltä.


      • sarppa74

        MOi!

        Mäkin tein tänään hakemuksen netin kautta ja ajttelin hankkia tarvittavat liitteet etukäteen, joten mitä liitteitä vaativat?


      • MarisaO
        sarppa74 kirjoitti:

        MOi!

        Mäkin tein tänään hakemuksen netin kautta ja ajttelin hankkia tarvittavat liitteet etukäteen, joten mitä liitteitä vaativat?

        Vai että oikein HANKKIA etukäteen;) Eiköpähän sulla ole se palkkatodistus ja verotodistus ihan äkkiä kopioituna, menee pari minsaa esim kirjastolla. Totuus lienee kuitenkin se, että mietit, voiko vähän värittää totuutta jäämättä kiinni. No, en tiedä vastausta, ehkä joku sulle vastaa. Ja et varmaan ole suinkaan ainoa. Alkoi vaan ärsyttää tekopyhyys.


      • ploikj
        MarisaO kirjoitti:

        Vai että oikein HANKKIA etukäteen;) Eiköpähän sulla ole se palkkatodistus ja verotodistus ihan äkkiä kopioituna, menee pari minsaa esim kirjastolla. Totuus lienee kuitenkin se, että mietit, voiko vähän värittää totuutta jäämättä kiinni. No, en tiedä vastausta, ehkä joku sulle vastaa. Ja et varmaan ole suinkaan ainoa. Alkoi vaan ärsyttää tekopyhyys.

        Aattele, joillain on kopiokone kotonakin...käy vielä nopeemmin.


      • ovat saaneet
        ploikj kirjoitti:

        Aattele, joillain on kopiokone kotonakin...käy vielä nopeemmin.

        paljon sait, paljon hait ja millä tuloilla- kysymys on vieläkin vastaamatta ehkäpä juuri siksi, ettei ole saatu yhtään mitään- saahan sitä täällä uhota ja "leuhkia" saaneensa taas uutta velkaa, vaikka tosiasiassa ei ole herunut kuin kylmää kättä...;)


      • Jusandelius
        abce kirjoitti:

        menin niiden sivuille ja hommasin koodin siihen lainahakemukseen ja sit täytin sen ja tänään soittivat että laina on hyväksytty

        Hommasit koodin niiden sivuilla? Miten sen teit? Soititko vai.....


      • 444
        ovat saaneet kirjoitti:

        paljon sait, paljon hait ja millä tuloilla- kysymys on vieläkin vastaamatta ehkäpä juuri siksi, ettei ole saatu yhtään mitään- saahan sitä täällä uhota ja "leuhkia" saaneensa taas uutta velkaa, vaikka tosiasiassa ei ole herunut kuin kylmää kättä...;)

        Hain 15 000, alustavasti myönsivät 10 000.
        Tulot 40 000/v. Asuntolainaa 80 000. Muita erillisiä lainoja 15 000, jotka oli tarkoitus maksaa pois. Korko oli jotain luokkaa 17 %.

        Heidän tarjous ei siis minulle kelvannut, joten hain muualta.
        Tulos, 15 000 ja korko vajaa 10 %. Kannattaa siis vertailla.
        Nyt olen siis vai tyytyväinen, että Nordax ei myöntänyt hakemaani.


      • 1681768
        abce kirjoitti:

        menin niiden sivuille ja hommasin koodin siihen lainahakemukseen ja sit täytin sen ja tänään soittivat että laina on hyväksytty

        Soitin asiakaspalveluun ja se koodi on 90000


      • me2016m
        444 kirjoitti:

        Hain 15 000, alustavasti myönsivät 10 000.
        Tulot 40 000/v. Asuntolainaa 80 000. Muita erillisiä lainoja 15 000, jotka oli tarkoitus maksaa pois. Korko oli jotain luokkaa 17 %.

        Heidän tarjous ei siis minulle kelvannut, joten hain muualta.
        Tulos, 15 000 ja korko vajaa 10 %. Kannattaa siis vertailla.
        Nyt olen siis vai tyytyväinen, että Nordax ei myöntänyt hakemaani.

        Missä muodossa liitteitä lähettää :0


      • me2016m
        me2016m kirjoitti:

        Missä muodossa liitteitä lähettää :0

        Et näkevät tiedo


    • acbdj

      hain 15000 sain 15000 liitteinä pitää olla palkkatodistus ja esitäytetystä veroilmoituksesta päätös osa ja erittelyosa kopioituna ei verotodistus idiootti sillä ei saa mitään ja sinä et saa muutenkaan

      • tämä paskaajauhava

        ja rähisevä kirjain-tunnereilla pelaaja.
        Kukaan ei saa 15000 tuhatta tuolta suoraan- se on
        fakta tänään asiakaspalvelusta vahvistettu. Eka laina on 1000-5000 hakemuksesta ja tuloista riippuen- puolen vuoden päästä voi korottaa, jos on hyvin hoidettu. Kun kerroin että tällä palstalla joku väittää toisin, lupasivat tehdä Suomi 24:seen tutkintapyynnön ( joka ei varmaankaan johda heidänkään mielestään yhtään mihinkään) ylläpidolle sen suhteen kuka moisia tietoja levittää... eli taas kerran hyvät lapset älkää uskoko kaikkea mitä täällä lukee totuuksina


      • Minä vain
        tämä paskaajauhava kirjoitti:

        ja rähisevä kirjain-tunnereilla pelaaja.
        Kukaan ei saa 15000 tuhatta tuolta suoraan- se on
        fakta tänään asiakaspalvelusta vahvistettu. Eka laina on 1000-5000 hakemuksesta ja tuloista riippuen- puolen vuoden päästä voi korottaa, jos on hyvin hoidettu. Kun kerroin että tällä palstalla joku väittää toisin, lupasivat tehdä Suomi 24:seen tutkintapyynnön ( joka ei varmaankaan johda heidänkään mielestään yhtään mihinkään) ylläpidolle sen suhteen kuka moisia tietoja levittää... eli taas kerran hyvät lapset älkää uskoko kaikkea mitä täällä lukee totuuksina

        Tuo edellinen ei pidä paikkaansa, itse hain 12000 ja tarjosivat minulle 10000.Paperit ovat menneet allekirjoitettuna ja nyt vain odotan rahoja.Ja vuositulot ovat 24 000.....


      • lainaaja2
        tämä paskaajauhava kirjoitti:

        ja rähisevä kirjain-tunnereilla pelaaja.
        Kukaan ei saa 15000 tuhatta tuolta suoraan- se on
        fakta tänään asiakaspalvelusta vahvistettu. Eka laina on 1000-5000 hakemuksesta ja tuloista riippuen- puolen vuoden päästä voi korottaa, jos on hyvin hoidettu. Kun kerroin että tällä palstalla joku väittää toisin, lupasivat tehdä Suomi 24:seen tutkintapyynnön ( joka ei varmaankaan johda heidänkään mielestään yhtään mihinkään) ylläpidolle sen suhteen kuka moisia tietoja levittää... eli taas kerran hyvät lapset älkää uskoko kaikkea mitä täällä lukee totuuksina

        ikävä kyllä et taida tietää mistä puhut minä kyllä sain 15000 ja ihan ekalla yrityksellä en voi mitään jos sinulla eivät tulot riitä lainojen ottamiseen ole hyvä ja ota niitä pikavipptejä vaikka heti oikein 300 euroa kerrallaan ja pistä elämä risaiseksi


      • jejee
        lainaaja2 kirjoitti:

        ikävä kyllä et taida tietää mistä puhut minä kyllä sain 15000 ja ihan ekalla yrityksellä en voi mitään jos sinulla eivät tulot riitä lainojen ottamiseen ole hyvä ja ota niitä pikavipptejä vaikka heti oikein 300 euroa kerrallaan ja pistä elämä risaiseksi

        Kuinkas kauan lainan käsittelyssänne on mennyt ennenkuin olette saaneet vastauksen??


      • jebujebu
        jejee kirjoitti:

        Kuinkas kauan lainan käsittelyssänne on mennyt ennenkuin olette saaneet vastauksen??

        muutama päivää. Edellisen viikon keskiviikkona hakemus postiin ja tämän viikon tiistaina oli alustavasti hyväksytty lainasopimus himassa. Se sitten postiin nyt keskiviikkona.


      • jejee
        jebujebu kirjoitti:

        muutama päivää. Edellisen viikon keskiviikkona hakemus postiin ja tämän viikon tiistaina oli alustavasti hyväksytty lainasopimus himassa. Se sitten postiin nyt keskiviikkona.

        No aika nopeastihan sait vastauksen, aikoinani kun hain lainaa Citibankista, meni käsittelyyn n.kk, mutta jokainen tavallaan...Paljonko hait ja paljonko sait?? Itse hain 10000 euroa, mutta haku vähän yläkanttiin, ei haittaa jos tulis pienempikin summa.


      • Ihme homma
        tämä paskaajauhava kirjoitti:

        ja rähisevä kirjain-tunnereilla pelaaja.
        Kukaan ei saa 15000 tuhatta tuolta suoraan- se on
        fakta tänään asiakaspalvelusta vahvistettu. Eka laina on 1000-5000 hakemuksesta ja tuloista riippuen- puolen vuoden päästä voi korottaa, jos on hyvin hoidettu. Kun kerroin että tällä palstalla joku väittää toisin, lupasivat tehdä Suomi 24:seen tutkintapyynnön ( joka ei varmaankaan johda heidänkään mielestään yhtään mihinkään) ylläpidolle sen suhteen kuka moisia tietoja levittää... eli taas kerran hyvät lapset älkää uskoko kaikkea mitä täällä lukee totuuksina

        hain 10000 ei myönnetty vuositulot 32 000e ja velaton asunto ihme homma!!!


      • Ihme homma
        tämä paskaajauhava kirjoitti:

        ja rähisevä kirjain-tunnereilla pelaaja.
        Kukaan ei saa 15000 tuhatta tuolta suoraan- se on
        fakta tänään asiakaspalvelusta vahvistettu. Eka laina on 1000-5000 hakemuksesta ja tuloista riippuen- puolen vuoden päästä voi korottaa, jos on hyvin hoidettu. Kun kerroin että tällä palstalla joku väittää toisin, lupasivat tehdä Suomi 24:seen tutkintapyynnön ( joka ei varmaankaan johda heidänkään mielestään yhtään mihinkään) ylläpidolle sen suhteen kuka moisia tietoja levittää... eli taas kerran hyvät lapset älkää uskoko kaikkea mitä täällä lukee totuuksina

        Hain 10 000e lainaa ei myönnetty. Vuositulot 32 000e ja velaton asunto ihme homma!!!!


      • vanahat lainat pois
        Ihme homma kirjoitti:

        hain 10000 ei myönnetty vuositulot 32 000e ja velaton asunto ihme homma!!!

        itse hain myös kyseisestä paikasta lainaa kun lähettivät ,mainoksen himaan ja kertoivat siinä kuinka helppoa on hakea heiltä lainaa. no eihän se hakeminen olekaan ongelma vaan se että täyttää heidän kriteerinsä. mullakin vuositulot 30000 euroa eikä maksuhäiriöitä asun tosin vuokralla mutta ei luulisi sen vaikuttavan niin kirjeessä kehuttiin kuinka hakea lainaa jolla voi maksaa pois jos on jotain käyttö ym. luottoja jotka haluaa saada pois yhdellä kertaa. no mulla on niitä sellaset 20000 ja ajattelin että kun haen koko summaa eli 30000 niin saan pois kaikki ne erilliset ja sitten hoidettua pois vielä lopun autolainan vaan niin tuli kielteinen päätös tänään. tiedä mikä heillä ratkaisee mutta ei vuositulot ainakaan. jos noilla 16000 euron tuloilla on joku saanut lainaa hakemansa määrän.


      • aina voi yrittää
        vanahat lainat pois kirjoitti:

        itse hain myös kyseisestä paikasta lainaa kun lähettivät ,mainoksen himaan ja kertoivat siinä kuinka helppoa on hakea heiltä lainaa. no eihän se hakeminen olekaan ongelma vaan se että täyttää heidän kriteerinsä. mullakin vuositulot 30000 euroa eikä maksuhäiriöitä asun tosin vuokralla mutta ei luulisi sen vaikuttavan niin kirjeessä kehuttiin kuinka hakea lainaa jolla voi maksaa pois jos on jotain käyttö ym. luottoja jotka haluaa saada pois yhdellä kertaa. no mulla on niitä sellaset 20000 ja ajattelin että kun haen koko summaa eli 30000 niin saan pois kaikki ne erilliset ja sitten hoidettua pois vielä lopun autolainan vaan niin tuli kielteinen päätös tänään. tiedä mikä heillä ratkaisee mutta ei vuositulot ainakaan. jos noilla 16000 euron tuloilla on joku saanut lainaa hakemansa määrän.

        Itselle kävi samoin, vuositulot 35000 euroa, luottotiedot ok. Hain 20000euroa. En saanut, olen vuosi sitten vaihtanut työpaikaa, se oli kuulemma syy. Liian lyhyt työsuhde, edellinen kesti 15 vuotta. Lupaavat liikoja, olisin pieniä luottoja maksellut pois, mutta eipä onnistunut.


      • sinitu
        vanahat lainat pois kirjoitti:

        itse hain myös kyseisestä paikasta lainaa kun lähettivät ,mainoksen himaan ja kertoivat siinä kuinka helppoa on hakea heiltä lainaa. no eihän se hakeminen olekaan ongelma vaan se että täyttää heidän kriteerinsä. mullakin vuositulot 30000 euroa eikä maksuhäiriöitä asun tosin vuokralla mutta ei luulisi sen vaikuttavan niin kirjeessä kehuttiin kuinka hakea lainaa jolla voi maksaa pois jos on jotain käyttö ym. luottoja jotka haluaa saada pois yhdellä kertaa. no mulla on niitä sellaset 20000 ja ajattelin että kun haen koko summaa eli 30000 niin saan pois kaikki ne erilliset ja sitten hoidettua pois vielä lopun autolainan vaan niin tuli kielteinen päätös tänään. tiedä mikä heillä ratkaisee mutta ei vuositulot ainakaan. jos noilla 16000 euron tuloilla on joku saanut lainaa hakemansa määrän.

        Moi!

        Hain myös lainaa Nordaxilta tarkoituksena maksaa vanhat pikkulainat pois. Mulla on neljä lainaa (yht. 26 000) ja vuositulot 52 000 euroa. Ajattelin, että homma hoituu näin kätevästi, ei tarvitse varata aikoja pankkejen lainaneuvotteluihin. Tänään sain kirjeen, jonka mukaan lainaa ei voi myöntää ilman rinnakkaishakijaa (=takaaja). Luottotiedoissani ei ole mitään vikaa, muita velkoja tän 26 000 euroa lisäksi ei ole ja asun velattomassa omakotitalossa. Omitusta toimintaa, en suosittele Nordaksia kenellekään!!!


      • vuositulot 40000-ei lainaa
        sinitu kirjoitti:

        Moi!

        Hain myös lainaa Nordaxilta tarkoituksena maksaa vanhat pikkulainat pois. Mulla on neljä lainaa (yht. 26 000) ja vuositulot 52 000 euroa. Ajattelin, että homma hoituu näin kätevästi, ei tarvitse varata aikoja pankkejen lainaneuvotteluihin. Tänään sain kirjeen, jonka mukaan lainaa ei voi myöntää ilman rinnakkaishakijaa (=takaaja). Luottotiedoissani ei ole mitään vikaa, muita velkoja tän 26 000 euroa lisäksi ei ole ja asun velattomassa omakotitalossa. Omitusta toimintaa, en suosittele Nordaksia kenellekään!!!

        Moi!Mulle kävi vähän samantyyppisesti kuin sinullakin.Vuositulot n.40000€,pyysin muistaaksen
        yhtätoista tonnia(maksaakseni muut lainat veks)-enkä saanut!(ei häiriöitä luottotiedoissa,vakiduuni)Tosin muitten viestejä lukemalla päättelin että omalla kohdallani syy lainan kielteiseen päätökseen oli että olin vaihtanut tasan vuosi sitten duunipaikkaa,joskin olen jo vakinainen työntekijä(edellisisessä olin yli 5 vuotta, jonka laitoin liitteeseen)No,kielteisestä päätöksestä "vittuuntuessani"soitin saman tien omaan pankkiini(op)ja lainarahat olivat n.parin tunnin päästä tililläni(tein virkailijan kanssa hakemuksen netissä).Hyvää ja nopeaa toimintaa!
        Lähinnä ihmettelen miksi nämä Ruotsalaiset valehtelevat tarjouskirjeessään "23v.,ei häiriöitä luottotiedoissa,vähintään 16000€ vuositulot ja homma on ok-jos se ei kerran sitten niin olekaan!=Miksiköhän keräilevät ihmisten tietoja itselleen..?!?Salaliittoteorioita tai ei(näinä pyramidihuijausten aikoina),mutta varsin outo kuvio tuntuu sielläpäin lainanmyöntämisiin olla.


      • 3652841
        vanahat lainat pois kirjoitti:

        itse hain myös kyseisestä paikasta lainaa kun lähettivät ,mainoksen himaan ja kertoivat siinä kuinka helppoa on hakea heiltä lainaa. no eihän se hakeminen olekaan ongelma vaan se että täyttää heidän kriteerinsä. mullakin vuositulot 30000 euroa eikä maksuhäiriöitä asun tosin vuokralla mutta ei luulisi sen vaikuttavan niin kirjeessä kehuttiin kuinka hakea lainaa jolla voi maksaa pois jos on jotain käyttö ym. luottoja jotka haluaa saada pois yhdellä kertaa. no mulla on niitä sellaset 20000 ja ajattelin että kun haen koko summaa eli 30000 niin saan pois kaikki ne erilliset ja sitten hoidettua pois vielä lopun autolainan vaan niin tuli kielteinen päätös tänään. tiedä mikä heillä ratkaisee mutta ei vuositulot ainakaan. jos noilla 16000 euron tuloilla on joku saanut lainaa hakemansa määrän.

        Hauskin tapa vertailla näitä eri
        tarjoajia on varmasti http://pikavippi-videot.com kannattaa käydä tsiigaa.


      • Vuositulot 50000
        vuositulot 40000-ei lainaa kirjoitti:

        Moi!Mulle kävi vähän samantyyppisesti kuin sinullakin.Vuositulot n.40000€,pyysin muistaaksen
        yhtätoista tonnia(maksaakseni muut lainat veks)-enkä saanut!(ei häiriöitä luottotiedoissa,vakiduuni)Tosin muitten viestejä lukemalla päättelin että omalla kohdallani syy lainan kielteiseen päätökseen oli että olin vaihtanut tasan vuosi sitten duunipaikkaa,joskin olen jo vakinainen työntekijä(edellisisessä olin yli 5 vuotta, jonka laitoin liitteeseen)No,kielteisestä päätöksestä "vittuuntuessani"soitin saman tien omaan pankkiini(op)ja lainarahat olivat n.parin tunnin päästä tililläni(tein virkailijan kanssa hakemuksen netissä).Hyvää ja nopeaa toimintaa!
        Lähinnä ihmettelen miksi nämä Ruotsalaiset valehtelevat tarjouskirjeessään "23v.,ei häiriöitä luottotiedoissa,vähintään 16000€ vuositulot ja homma on ok-jos se ei kerran sitten niin olekaan!=Miksiköhän keräilevät ihmisten tietoja itselleen..?!?Salaliittoteorioita tai ei(näinä pyramidihuijausten aikoina),mutta varsin outo kuvio tuntuu sielläpäin lainanmyöntämisiin olla.

        ja ei lainaa. tosin hain 30000€ puolisoni kanssa ja hylky tul. vaki työ, asuntolainaa jonkun verran. mut turha täs sen enempää kitistä. Nordax on syvältä....


      • Tympii
        Vuositulot 50000 kirjoitti:

        ja ei lainaa. tosin hain 30000€ puolisoni kanssa ja hylky tul. vaki työ, asuntolainaa jonkun verran. mut turha täs sen enempää kitistä. Nordax on syvältä....

        Nordaxilta ei heru lainaa vaikka vaki tulot 27000 /v postittavat kotiin joka kuukausi tarjous kirjeen,vaikka olen palauttanut jo hakemuksen tyhjänäkin ja ilmoittanut etten halua heidän kirjeitään koska eivät myönnä lainaa,ihmisien kiusaamista.


    • ---------------------------...

      kun kaikki hakeneet ovat kai jo rahansa tilille saaneet, niin kysyisin nyt sitten että mitä liitteitä lähetetään hyväksytyn sopimuksen mukana?Joka toinen on sanonut sitä ja toinen tätä eli nyt pitäis sitte olla varmaa tietoa eikä sitä helvetillistä kinaamista kai säännöt samat kaikilla.

      • Porsas

        Itse hain suoraan 30000€ mutta vastauksena tuli alustavasti hyväksytty päätös 13000€. Allekirjoitetun velkakirjan kanssa piti lähettää palkkatodistus/laskelma ja verotuspäätös, eli 36000€ vuosituloilla sain lainaa 13000€. viime viikon torstaina pistin paperit postiin ja vielä odottelen.


      • liidokki
        Porsas kirjoitti:

        Itse hain suoraan 30000€ mutta vastauksena tuli alustavasti hyväksytty päätös 13000€. Allekirjoitetun velkakirjan kanssa piti lähettää palkkatodistus/laskelma ja verotuspäätös, eli 36000€ vuosituloilla sain lainaa 13000€. viime viikon torstaina pistin paperit postiin ja vielä odottelen.

        eiköhän sinne pidä laittaa myös veroilmoituksen erillisosa, mistä näkyy jo olemassa olevat lainat???


      • Minä!"#¤
        liidokki kirjoitti:

        eiköhän sinne pidä laittaa myös veroilmoituksen erillisosa, mistä näkyy jo olemassa olevat lainat???

        paperista liidokin


      • sitten rahaa
        Minä!"#¤ kirjoitti:

        paperista liidokin

        vai luulitko että sitä noin haetaan?


    • lainaa hakenut mutta ihmett...

      Onko kukaan täällä viestiä kirjoittaneet tai muut saaneet myönteisen lainapäätöksen nordaxilta. Monet oli saaneet alustavan päätöksen, kukaan ei ole kertonut että olisi saanut rahat.

      Minä hain lainaa, sain alustavan lainapäätöksen. Pyysivät palkkatodistuksen ja veroilmoituksen erittelyosan, tai (huom. tai) viimeisimmän vahvistetun verotuspäätöksen "Jos olet tehnyt muutoksia veroilmoitukseen eikä sinulla ole enää erittelyosaa, voit lähettää viimeisimmän vahvistetun verotuspäätöksen". Noin kertovat, joten koska olin tehnyt muutoksia, lähetin palkkatodistuksen sekä verotuspäätöksen.

      Sain soiton jossa kertoivat, että pitää olla se erittelyosa, vaikka toista oli ohjeissa. Lisäksi se minulla on ollut aivan päin seiniä kun silloin olin edellisenä vuonna kotona lastenhoidontuella.

      Tämä lisäksi soittivat vielä uudelleen, ja sanoivat, että heillä ei ole edes allekirjoitettua velkakirjaa? Työnsin nimen kirjoituksen jälkeen velkakirjan kuoreen ja suljin sen kuoren, minulla oli jopa toinen henkilö asiaa todistamassa, koska hän vei kirjeen postiin heti sen jälkeen. He ovat hukanneet sen, ja pyytävät nyt, että minulle jääneestä kappaleesta ottaisin itselleni kopion ja lähettäisi alkuperäisen heille. Minulla siis jäisi velkakirjasta vain kopio, eikä siinä ole kuin minun allekirjoitus, koska he eivät palauta enää sellaista kappaletta jossa olisi molempien osapuolten allekirjoitukset.

      Kovasti ihmetyttää nordax touhu. Onko vastaavia kokemuksia?

    • vm.1971

      NE OVAT VALINNEET SATTUMAN VARAISESTI SUOMEN ASUKAS REKISTERISTÄ IÄN JA ASUINPAIKAN SUHTEEN HENKILÖT JOLLE LAINA-HAKEMUS ON LÄHETETTY.

    • lainaa hakenut mutta ihmett...

      On ihme kun kukaan ei vastaa lainaa saaneensa nordaxilta. Minä sain, hain 20 tonnia, sain viisitoista, mutta tosiaan hukkasivat monia hakemukseen liitettyjä papereita, muun muassa allekirjoitetun hakemuksen. Nyt tänään tuli kirje jossa ilmoitetaan että " Valitettavasti emme teknisen vian takia ole aikaisemmin lähettäneet Teille oheista tietona lainaanne liittyen. Parhaan mahdollisen rahoituksen järjestämiseksi on Nodax Finans AB (publ) siirtänyt lainanne Scandinavian Consumer Loans (No. 5) Limitedille. Oheinen kirje koskee tätä siirtoa" Mitään oheista kirjettä ei kuitenkaan mukana ole. Lainaa kuitenkin kumminkin maksetaan tilille mille eka eräkin, jonka ole maksanut. On todella epäselvää touhua, pitää lähettää tuosta kopio myös kuluttajaviranomaisille varmuuden vuoksi.

      • ja sain

        20 tonnia. Rahat tilillä ! Liitteet : palkkatodistus, verotodistus erittely-osineen. Yhdestä lainasta pyysivät faksaamaan kuitin kun olin jo maksanut pois aiemmin. Kaksi viikkoa kesti hakemuksesta et rahat tilillä. Ja vuositulot 38 000€, lainaa ennestään 70 000 tonttua. Nyt sitten katsotaan miten Nordax toimii jatkossa.


    • Tupla

      Sain mainoskirjeen Nordaxilta. Siinä, eikä suomen nettisivuilla kerrota lainan korkoa. Sen vuoksi en hae sieltä lainaa, enkä suosittele sitä muillekaan.

      Kirjeessä olevalla nettitunnuksella kävin sekä Nordaxin suomen- että ruotsin nettisivuilla. Ruotsin sivuilla on taulukko, josta käy ilmi lainojen korot. Siellä korko on suurissa lainoissa 9,9% ja pienemmissä yli 14%.

      Selvittäkää hyvät ihmiset lainan korko ja mahdolliset muut kulut ennenkuin otatte sieltä lainaa.

    • Eikä ole ainut paikka, mistä hakea. Verkko on täynnä vertailusivuja ja aina ei edes tarvita noin isoja summia. Jotain tonnin lainoja voi vertailla vaikka http://pikalainaa.eu/laina-1000 tai vastaavilla...

    • Peenis

      otin kaks vuotta sitten 10000 lainojeni maksuun poies ,tuli rahat hakemani mukaan. Viimeviikolla tuli koodi ja ilmoitus kotiin kirjeitse minulle kirjattuna että hyville asiakkaillemme haluamme myöntää lisälainaa tai maksuaikaa nykyiseen . Täytä vain kyllä ja rahat ovat tililläsi .
      Täytin ja pyysin noston 15000 euroon . Tuli kielteinen ??
      Olen maksanut velkaa kahdessa vuodessa ja jäljellä on nyt 5600 euroa ,olisin noin kympin ottana lisää , mainostetaan muttei annetakkaan ? Kehutaan mutta ei annetakkaan.
      Olen aina maksana etukäteen lyhenyksen ja joskus kerralla kaksi lyhennystä mutta ei . Mun mielestä voivat painua helvettiin täältä.

      • 16+2

        Kerrotko millä tuloilla hait. Itsekin hain tällä viikolla 10ke mutta hylky tuli..

        Taitaavat mainostaa vaan lämpimikseen..


    • NO Thanks

      Nordaxia kannattaa varoa!Itse hain n.vuosi sitten lainaa sieltä ja sainkin!!1500 euroa!Takaisin olen maksanut n.2300 euroa ja vielä pitäisi kuulemma maksaa lisää sen vuoksi kun yksi ja ainut lyhennys myöhästyi 3 päivää!!Nyt asiaa hoitaa rikospoliisi tehtyäni tutkintapyynnön kyseisestä firmasta!!VAROKAA TÄTÄ FIRMAA!!Ja kaiken tämän lisäksi kaiken maailman roskapostia/kirjeitä on alkanut satelemaan tuutin täydeltä tämän firman saatua yhteystietoni!!Siis Varokaa tätä firmaa!!

      • 11+9

        Öhöm..tuohan on ihan normaali summa 1500€ ja takaisin 2300€. Noissahan yleensä korko huitelee jossain 30% ja enemmänkin joten ei luulis olevan sulla mitään valittamista!? Ja lisäksi vielä maksut myöhässä, ilmaiseksiko sun pitäis saada lainaa !???!


        Mistä näitä oikein sikiää...


    • 9000

      laina koodi edelleen: 90000

    • hbkbb

      Nordaxille ei riitä että on luottotiedot kunnossa, vakityö, omakotitalo ja tarkoituksena maksaa pikkulainoja pois 12500€ ....olisi pitänyt vetää mukaan vielä avopuoliso. Kiitos ei. Kirjekuorella sytytin saunan ja hylkykirjeestä tein 30kpl sätkiä, että kiitos vain Nordax :D

    • ei kannata

      mainos kolahti postiluukusta ja lykkäsin hakemuksen.3 viikon odottelun jälkeen tuli hylky.muutamat frendit on kanssa yrittäneet saada lainaa tuolta.eipä onnetar suosinut ketään.aika noppapelillä noita lainoja myöntävät.

    • kannattaapas

      valitse halvin ja paras vippi.fi - se on minun mielipiteeni, itse käytän vain yhtä paikkaa jolloin ei tule liian pahoja velkaantumisia kun voi laittaa itsensä larenssiinkin

    • Jj

      Puhumme suomea

    • Reniz

      Itsekkin juuri sain kyseiseltä firmalta paperit hakua varten, vittu helpoimmalla pääsee ku repii stnan paperit.

    • höhelö

      Kunhan leikkiivät lainanantajaa.....Älkää hakeko edes!!!! Saunan uuni just ja just sytty niillä papereilla!!

      • kkkoo

        Sain Freedom rahoituksen kautta nopeasti alustavan tarjouksen 10 000e. Olin rehelinen kerroin hakemuksessa lainojen yhdistämisestä ja nuot lainat näkyivät myös verotuksessa. kun olin netistä hakemuksen lähetänyt, parin päivän päästä tuli Freedomilta soitto ja vähän tarkennuksia. Lainatarjous Nordaxilta tuli myös perässä melkein heti. Lähetin liitteet ja eikä mennyt kauan kun rahat olivat tililla. Vuosibruto on n.30 00e. vakipaikka, omakotitalon asuntolainan minun osuus 40 000 ja muita luottoja yhdessä 6000.


      • kummastunut0
        kkkoo kirjoitti:

        Sain Freedom rahoituksen kautta nopeasti alustavan tarjouksen 10 000e. Olin rehelinen kerroin hakemuksessa lainojen yhdistämisestä ja nuot lainat näkyivät myös verotuksessa. kun olin netistä hakemuksen lähetänyt, parin päivän päästä tuli Freedomilta soitto ja vähän tarkennuksia. Lainatarjous Nordaxilta tuli myös perässä melkein heti. Lähetin liitteet ja eikä mennyt kauan kun rahat olivat tililla. Vuosibruto on n.30 00e. vakipaikka, omakotitalon asuntolainan minun osuus 40 000 ja muita luottoja yhdessä 6000.

        Täällä tositarina by kummastunut

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11195700#comment-61879874


      • ma16m
        kkkoo kirjoitti:

        Sain Freedom rahoituksen kautta nopeasti alustavan tarjouksen 10 000e. Olin rehelinen kerroin hakemuksessa lainojen yhdistämisestä ja nuot lainat näkyivät myös verotuksessa. kun olin netistä hakemuksen lähetänyt, parin päivän päästä tuli Freedomilta soitto ja vähän tarkennuksia. Lainatarjous Nordaxilta tuli myös perässä melkein heti. Lähetin liitteet ja eikä mennyt kauan kun rahat olivat tililla. Vuosibruto on n.30 00e. vakipaikka, omakotitalon asuntolainan minun osuus 40 000 ja muita luottoja yhdessä 6000.

        Mulla melkein samat...ootan 10.000.. :)


    • kääk :P

      no joo :P tää nordax haiskahtaa pikavippi yhtiöltä mihin en kyllä sorru. vaikka itselläni on luottoasiat kunnosssa ei kiinnostus herää koska todellinen vuosikorko hipoo pilviä. luototustietoja ei löytynyt heti netin kautta yrityksestä. löytyy mutta linkit antaa sen verran arveluttavia osoitteita että olkoon. parempi vain luottaa omaan pankkiinsa.

    • Etulainaafi
    • KÖYHÄ

      AIVAN PASKA FIRMA HAIN 1000E OLEN ENTINEN ASIAKAS LYHENNYKSET HOIDETTU AJALLAAN ENTISTÄ JÄLJELLÄ 600 E JONKA MAKSAN ENSITILASSA POIS JA HAISTATAN PASKAT KO PULJULLE .
      ÄLKÄÄ VAAN MENKÖ LANKAAN .

      • Köyhälanka

        Miten menit lankaan? Oletko itse nyt jokin lankarulla? Luuseri ei saa lainaa ja tulee tänne meuhkaamaan, hahaaa. Taidat olla oikea LANKAMAHA!


    • Mr Anderson

      Tarvitsetkolainaa? ? Onko sinulla huono luotto historia ja tarvitset lainaa jostain syystä ? Tarvitsetkolainaa tahansa ? Jos kyllä ​​, ota yhteyttä jo tänään osoitteessa ([email protected]) sillä tarjoamme halpoja lainoja 3 % korolla .

      Täytä ja palata ...
      nimi:
      Maa :
      Matkapuhelinnumero :
      Määrä tarvitaan lainan :
      Laina kesto :
      ikä :
      Sukupuoli :

      laina tarjous

    • Pah_Pöh_Pyh_Thyi

      Lähettävät niitä vitun mainoksiaan postissa ja sitten ei kumminkaan Anna mitään!!! HAISTAKAA V*TUT!!!

      • Nordaxinvastaisku

        Haist nordax!!! Lähettäähän K-kauppakin mainoksia eikä silti anna sinulle mitään ilmaiseksi, tollo!!!!


    • Nordaxputospelistä

      Minäkin olen pettynyt Nordaxiin. Säästötilin korko putosi rajusti alkuperäisestä 1,65%. Lopetin ku ilmottivat laskevansa koron 1,4%. Korko on nyt vain 1,15%. Norskit maksaa korkoa 1,75%. Huono tuokin ku vertaa niihin yli 5% korkoihin, joita sai pankista ku pankista.

      • kukuku

        Olisitko jatkanut, jos olisivat ilmoittaneet laskevansa korkoa 1,41:een? Tai 1,42:een? Taisit itse pudota junasta?


      • Nordaxputospelistä

        Nuukana ihmisenä olisin kyllä harkinnut tarjousta ainakin yön yli. Raja ois kyllä ollu 1,45. No, resiinalla pääse kans.


    • Anonyymi

      'Onko joku tilannut hakemuskaavakkeen tuolta Nordaxilta, vai valikoivatko he itse asiakkaansa?'

      Osoitelähteenä Bisnoden tietokannat jossa Fonecta on poiminut sopivia kandidaatteja. Tieto löytyy mikroprinttinä mainoksen ala-laidassa.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe