Honey Aaltosen ...

Hurriganes kirjan 4. painos

on ilmestynyt vastikään Loisto pokkarina (hintaryhmä E). Eihän se ihan vastaa ulkoasultaan kolmea aikaisempaa painosta, mutta valokuvaliite tässä pokkarissakin on. Ganes -elokuvan johdosta tämäkin on varmasti julkaistu.
Jos haluaa katsella hienoja valokuvia Hurriganesista niin sitten kannataa hankkia se upea valokuvakirja.

En aio ostaa leffan oheiskrääsää, vaikka esim Ganes t-paita onkin ihan jees.

14

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snage(myös K:lla)

      Honey:n kirjanen on sinällään viihdyttävää lukemista mutta sisältää valheellista totuutta. Elikkä toi H.Aaltosen kirjoittama kirja enemmänkin fiktiota kuin totuutta ja tämä ehkä selittänee suosion: tietty ylimaalaileminen, keksittyjen tarinoiden maukkauus, tekee kyseisestä kirjasesta mehukkaan oloisen ja ns.helppolukuisen, viihdyttävän pokkarin. Vahinko vain, että itse kirjoittaja ei ole pahemmin julkaissut oikomisia julkisesti, paitsi tuolla "Esan palstalla".
      Eli ei pidä ottaa totuutena tuota Hoeyn kirjaa vaan se on n.95% palturia ja totuutena väitettynä se tekee siitä hiukan huonomman teoksen. Lukekaa "poika varjoisalta kujalta". Se on Remun itsensä kertomaa ja myöhemmin totuudeksi havaittua. Suosittelen!

      • niin mikset sitä sitten kerro?

        ;) piste


      • Virmanen

        Paskapuhetta sano M.Virmanen!

        95% valetta... hohhoijaa.

        Muutamia asiavirheitä tuon kokoisessa kirjassa varmasti onkin. Kirja on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaimpia rock-historiikkeja.


      • g-73
        Virmanen kirjoitti:

        Paskapuhetta sano M.Virmanen!

        95% valetta... hohhoijaa.

        Muutamia asiavirheitä tuon kokoisessa kirjassa varmasti onkin. Kirja on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaimpia rock-historiikkeja.

        Mua tuossa kirjassa häiritsee tietynlainen liika fanittaminen ja aika lapsenomasta tekstiä täsätä syystä. Lisäksi olen toki pettynyt jos faktat eivät ole kuin itse kirjailijan päässä ns.faktoja.


      • faktaa ja
        g-73 kirjoitti:

        Mua tuossa kirjassa häiritsee tietynlainen liika fanittaminen ja aika lapsenomasta tekstiä täsätä syystä. Lisäksi olen toki pettynyt jos faktat eivät ole kuin itse kirjailijan päässä ns.faktoja.

        mikä ei.


      • KräkOla
        g-73 kirjoitti:

        Mua tuossa kirjassa häiritsee tietynlainen liika fanittaminen ja aika lapsenomasta tekstiä täsätä syystä. Lisäksi olen toki pettynyt jos faktat eivät ole kuin itse kirjailijan päässä ns.faktoja.

        Näitä "vääriä faktoja" ei ole tänne kukaan vaivautunut postaamaan. Silti yksi katkeroitunut kirjoittaja suoltaa paskaa tuutistaan. Mahtaa ottaa pannuun kirjan menestys.

        On erittäin vaikea löytää parempaa kirjaa mistään bändistä, saatikka Ganesista.


      • lukenut oon
        KräkOla kirjoitti:

        Näitä "vääriä faktoja" ei ole tänne kukaan vaivautunut postaamaan. Silti yksi katkeroitunut kirjoittaja suoltaa paskaa tuutistaan. Mahtaa ottaa pannuun kirjan menestys.

        On erittäin vaikea löytää parempaa kirjaa mistään bändistä, saatikka Ganesista.

        Se on vaan niin huono..usko jo!


    • Tai suu suppuun

      Kritiikkiä ja purnaamista, että kirjan tarinat eivät ole faktaa.

      Saisimmeko esimerkkejä?

      • Hurri Gane

        Meikäläinen on ollut Hurriganesfani vuodesta 1973. Kuuluin jopa siihen ensimmäiseen fan-clubiin. (Katsokaa Hurriganes keräilysivuilta sitä krääsää).
        Honey Aaltosen kirja on mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Siinä on oivallettu oikein hyvin 70-luvun alun ilmapiiri, johon Hurriganes pamahti. Toi tyyppi, joka tuolla alussa esitti kritiikkiään ei ole asian päällä ollenkaan.


      • '-.,mn
        Hurri Gane kirjoitti:

        Meikäläinen on ollut Hurriganesfani vuodesta 1973. Kuuluin jopa siihen ensimmäiseen fan-clubiin. (Katsokaa Hurriganes keräilysivuilta sitä krääsää).
        Honey Aaltosen kirja on mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Siinä on oivallettu oikein hyvin 70-luvun alun ilmapiiri, johon Hurriganes pamahti. Toi tyyppi, joka tuolla alussa esitti kritiikkiään ei ole asian päällä ollenkaan.

        että tämä on kakaroiden hiekkalaatikkopalsta jossa ei tarvitse paljastaa omaa henkilöllisyyttään ja voi kirjoitella ihan mitä huvittaa.


      • Äiti Taavetti
        Hurri Gane kirjoitti:

        Meikäläinen on ollut Hurriganesfani vuodesta 1973. Kuuluin jopa siihen ensimmäiseen fan-clubiin. (Katsokaa Hurriganes keräilysivuilta sitä krääsää).
        Honey Aaltosen kirja on mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Siinä on oivallettu oikein hyvin 70-luvun alun ilmapiiri, johon Hurriganes pamahti. Toi tyyppi, joka tuolla alussa esitti kritiikkiään ei ole asian päällä ollenkaan.

        Miksi tota nyt ylistetään? Ihan skeida väännös ja kirjoitusvirheitäkin kaiken lisäksi. Suutarit pysykööt...


      • KräkOla
        Äiti Taavetti kirjoitti:

        Miksi tota nyt ylistetään? Ihan skeida väännös ja kirjoitusvirheitäkin kaiken lisäksi. Suutarit pysykööt...

        Sullahan on varmaan antaa sitten parempi kirjavinkki? Sä oot varmaan ihan itse sen kirjoittanutkin....

        Kirjallisuuden arvioitsijat ovat kehuneet teosta järjestäen. Tietenkin on sitten aina näitä apukoululaisia, jotka kirjottavatn jonkun olevan "huippua" tai "paskaa"...


      • esimerkiksi..
        KräkOla kirjoitti:

        Sullahan on varmaan antaa sitten parempi kirjavinkki? Sä oot varmaan ihan itse sen kirjoittanutkin....

        Kirjallisuuden arvioitsijat ovat kehuneet teosta järjestäen. Tietenkin on sitten aina näitä apukoululaisia, jotka kirjottavatn jonkun olevan "huippua" tai "paskaa"...

        ..sinä?


      • SK24 on
        KräkOla kirjoitti:

        Sullahan on varmaan antaa sitten parempi kirjavinkki? Sä oot varmaan ihan itse sen kirjoittanutkin....

        Kirjallisuuden arvioitsijat ovat kehuneet teosta järjestäen. Tietenkin on sitten aina näitä apukoululaisia, jotka kirjottavatn jonkun olevan "huippua" tai "paskaa"...

        pelkkä teinien pätemispalsta.
        Ei täällä mitään oikeaa asiaa saa esille.
        Penskat peuhaavat "haistavittu" ja "paska bändi"-komenteillaan.

        Koeta siinä seassa nyt sanoa jotain/kysyä mitään normaalia...
        Tämä on vissiin sitä "nykyaikaa...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe