on ilmestynyt vastikään Loisto pokkarina (hintaryhmä E). Eihän se ihan vastaa ulkoasultaan kolmea aikaisempaa painosta, mutta valokuvaliite tässä pokkarissakin on. Ganes -elokuvan johdosta tämäkin on varmasti julkaistu.
Jos haluaa katsella hienoja valokuvia Hurriganesista niin sitten kannataa hankkia se upea valokuvakirja.
En aio ostaa leffan oheiskrääsää, vaikka esim Ganes t-paita onkin ihan jees.
Honey Aaltosen ...
14
1914
Vastaukset
- snage(myös K:lla)
Honey:n kirjanen on sinällään viihdyttävää lukemista mutta sisältää valheellista totuutta. Elikkä toi H.Aaltosen kirjoittama kirja enemmänkin fiktiota kuin totuutta ja tämä ehkä selittänee suosion: tietty ylimaalaileminen, keksittyjen tarinoiden maukkauus, tekee kyseisestä kirjasesta mehukkaan oloisen ja ns.helppolukuisen, viihdyttävän pokkarin. Vahinko vain, että itse kirjoittaja ei ole pahemmin julkaissut oikomisia julkisesti, paitsi tuolla "Esan palstalla".
Eli ei pidä ottaa totuutena tuota Hoeyn kirjaa vaan se on n.95% palturia ja totuutena väitettynä se tekee siitä hiukan huonomman teoksen. Lukekaa "poika varjoisalta kujalta". Se on Remun itsensä kertomaa ja myöhemmin totuudeksi havaittua. Suosittelen!- niin mikset sitä sitten kerro?
;) piste
- Virmanen
Paskapuhetta sano M.Virmanen!
95% valetta... hohhoijaa.
Muutamia asiavirheitä tuon kokoisessa kirjassa varmasti onkin. Kirja on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaimpia rock-historiikkeja. - g-73
Virmanen kirjoitti:
Paskapuhetta sano M.Virmanen!
95% valetta... hohhoijaa.
Muutamia asiavirheitä tuon kokoisessa kirjassa varmasti onkin. Kirja on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaimpia rock-historiikkeja.Mua tuossa kirjassa häiritsee tietynlainen liika fanittaminen ja aika lapsenomasta tekstiä täsätä syystä. Lisäksi olen toki pettynyt jos faktat eivät ole kuin itse kirjailijan päässä ns.faktoja.
- faktaa ja
g-73 kirjoitti:
Mua tuossa kirjassa häiritsee tietynlainen liika fanittaminen ja aika lapsenomasta tekstiä täsätä syystä. Lisäksi olen toki pettynyt jos faktat eivät ole kuin itse kirjailijan päässä ns.faktoja.
mikä ei.
- KräkOla
g-73 kirjoitti:
Mua tuossa kirjassa häiritsee tietynlainen liika fanittaminen ja aika lapsenomasta tekstiä täsätä syystä. Lisäksi olen toki pettynyt jos faktat eivät ole kuin itse kirjailijan päässä ns.faktoja.
Näitä "vääriä faktoja" ei ole tänne kukaan vaivautunut postaamaan. Silti yksi katkeroitunut kirjoittaja suoltaa paskaa tuutistaan. Mahtaa ottaa pannuun kirjan menestys.
On erittäin vaikea löytää parempaa kirjaa mistään bändistä, saatikka Ganesista. - lukenut oon
KräkOla kirjoitti:
Näitä "vääriä faktoja" ei ole tänne kukaan vaivautunut postaamaan. Silti yksi katkeroitunut kirjoittaja suoltaa paskaa tuutistaan. Mahtaa ottaa pannuun kirjan menestys.
On erittäin vaikea löytää parempaa kirjaa mistään bändistä, saatikka Ganesista.Se on vaan niin huono..usko jo!
- Tai suu suppuun
Kritiikkiä ja purnaamista, että kirjan tarinat eivät ole faktaa.
Saisimmeko esimerkkejä?- Hurri Gane
Meikäläinen on ollut Hurriganesfani vuodesta 1973. Kuuluin jopa siihen ensimmäiseen fan-clubiin. (Katsokaa Hurriganes keräilysivuilta sitä krääsää).
Honey Aaltosen kirja on mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Siinä on oivallettu oikein hyvin 70-luvun alun ilmapiiri, johon Hurriganes pamahti. Toi tyyppi, joka tuolla alussa esitti kritiikkiään ei ole asian päällä ollenkaan. - '-.,mn
Hurri Gane kirjoitti:
Meikäläinen on ollut Hurriganesfani vuodesta 1973. Kuuluin jopa siihen ensimmäiseen fan-clubiin. (Katsokaa Hurriganes keräilysivuilta sitä krääsää).
Honey Aaltosen kirja on mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Siinä on oivallettu oikein hyvin 70-luvun alun ilmapiiri, johon Hurriganes pamahti. Toi tyyppi, joka tuolla alussa esitti kritiikkiään ei ole asian päällä ollenkaan.että tämä on kakaroiden hiekkalaatikkopalsta jossa ei tarvitse paljastaa omaa henkilöllisyyttään ja voi kirjoitella ihan mitä huvittaa.
- Äiti Taavetti
Hurri Gane kirjoitti:
Honey Aaltosen kirja on mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Siinä on oivallettu oikein hyvin 70-luvun alun ilmapiiri, johon Hurriganes pamahti. Toi tyyppi, joka tuolla alussa esitti kritiikkiään ei ole asian päällä ollenkaan.Miksi tota nyt ylistetään? Ihan skeida väännös ja kirjoitusvirheitäkin kaiken lisäksi. Suutarit pysykööt...
- KräkOla
Äiti Taavetti kirjoitti:
Miksi tota nyt ylistetään? Ihan skeida väännös ja kirjoitusvirheitäkin kaiken lisäksi. Suutarit pysykööt...
Sullahan on varmaan antaa sitten parempi kirjavinkki? Sä oot varmaan ihan itse sen kirjoittanutkin....
Kirjallisuuden arvioitsijat ovat kehuneet teosta järjestäen. Tietenkin on sitten aina näitä apukoululaisia, jotka kirjottavatn jonkun olevan "huippua" tai "paskaa"... - esimerkiksi..
KräkOla kirjoitti:
Sullahan on varmaan antaa sitten parempi kirjavinkki? Sä oot varmaan ihan itse sen kirjoittanutkin....
Kirjallisuuden arvioitsijat ovat kehuneet teosta järjestäen. Tietenkin on sitten aina näitä apukoululaisia, jotka kirjottavatn jonkun olevan "huippua" tai "paskaa".....sinä?
- SK24 on
KräkOla kirjoitti:
Kirjallisuuden arvioitsijat ovat kehuneet teosta järjestäen. Tietenkin on sitten aina näitä apukoululaisia, jotka kirjottavatn jonkun olevan "huippua" tai "paskaa"...pelkkä teinien pätemispalsta.
Ei täällä mitään oikeaa asiaa saa esille.
Penskat peuhaavat "haistavittu" ja "paska bändi"-komenteillaan.
Koeta siinä seassa nyt sanoa jotain/kysyä mitään normaalia...
Tämä on vissiin sitä "nykyaikaa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818