KEIKKALISTA

Tumpelo

Ismo Alanko Teholla -kiertue
1.11. Savonlinnassa,
2.11. Kuopiossa,
3.11. Raahessa,
8.11. Kouvolassa,
9.11. Turussa,
10.11. Salossa ja
11.11. Helsingissä.

13

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumpelo

      Ismo Alanko Teholla:

      01.11. Savonlinna, Happy Time Baari
      02.11. Kuopio, Henrys Pub
      03.11. Raahe, Raahesali
      08.11. Kouvola, House Of Rock
      09.11. Turku, VPK talo
      10.11. Salo, Paradise Garden
      11.11. Helsinki, Tavastia

      • Nimetön

        Tavan keikalle on pakko mennä ja ostaa liput! Ihanaa. Tavastia on kuitenkin tavastia - aina.


      • Tumpelo
        Nimetön kirjoitti:

        Tavan keikalle on pakko mennä ja ostaa liput! Ihanaa. Tavastia on kuitenkin tavastia - aina.

        http://www.tiketti.fi/tapahtumat?q=ismo alanko

        Tavalle mäkin olen tulossa... Tietty!
        Lippu on jo ostettu.


      • lokaajakuita
        Tumpelo kirjoitti:

        http://www.tiketti.fi/tapahtumat?q=ismo alanko

        Tavalle mäkin olen tulossa... Tietty!
        Lippu on jo ostettu.

        Mahtavaa että pääsee jälleen keikalle! Musiikin hurmaa ja tanssia - Tavalla tavataan...


      • Jumalan Poika
        lokaajakuita kirjoitti:

        Mahtavaa että pääsee jälleen keikalle! Musiikin hurmaa ja tanssia - Tavalla tavataan...

        Mukava, et ismo tulee taas pitkästä aikaa myös täällä kuopiossa käymään. Mutta se ei ole mukava että tämä klubikeikka on k-18, estää nimittäin meikäläisen pääsyn sisälle. Ens vuonna pääsen sit vasta osallistumaan klubeille, vuotta vaille aikuinen nimittäin.
        Masentaa.


      • Kolmikymppinen
        Jumalan Poika kirjoitti:

        Mukava, et ismo tulee taas pitkästä aikaa myös täällä kuopiossa käymään. Mutta se ei ole mukava että tämä klubikeikka on k-18, estää nimittäin meikäläisen pääsyn sisälle. Ens vuonna pääsen sit vasta osallistumaan klubeille, vuotta vaille aikuinen nimittäin.
        Masentaa.

        Vuuen päästä mietitt jo, kuinka äkkiä vuos kulukaan.


      • lokaajakuita
        Jumalan Poika kirjoitti:

        Mukava, et ismo tulee taas pitkästä aikaa myös täällä kuopiossa käymään. Mutta se ei ole mukava että tämä klubikeikka on k-18, estää nimittäin meikäläisen pääsyn sisälle. Ens vuonna pääsen sit vasta osallistumaan klubeille, vuotta vaille aikuinen nimittäin.
        Masentaa.

        Miten olisi Raahen matka tällä kertaa. Sinne ei ole ikärajoitusta. Liput saa täältä ostettua:

        http://ticket.raahe.fi/Ticksale/EventSearch?command=54

        eli samantapainen keikkapaikka kuin Helsingin Savoy-teatterilla viime maaliskuussa.


      • Hajaajahajaja
        lokaajakuita kirjoitti:

        Miten olisi Raahen matka tällä kertaa. Sinne ei ole ikärajoitusta. Liput saa täältä ostettua:

        http://ticket.raahe.fi/Ticksale/EventSearch?command=54

        eli samantapainen keikkapaikka kuin Helsingin Savoy-teatterilla viime maaliskuussa.

        Moi. Myö suunniteltiin tyttöystävän kanssa tavastianm reissua 11.11 kun en oo koskaan käyny. Miten jos haluu tilata tiketistä liput esim. postin kautta niin miten se onnistuu? Mä kun oon näiden asioiden kanssa sen verran juntti niin en tiijä pitääkö ne maksaa kortilla vai voiko postiin maksaa käteisellä kun hakee? En omista mitään luottokortteja enkä yleensä maksa kun käteisellä, en tiä mikä on esim. nordean e-maksu jne jne.. Kävin yrittää ostaa lippuja tiketistä niin törmäsin tähän pulmaan. Hyvää syksyä vaan.


      • Tumpelo
        Hajaajahajaja kirjoitti:

        Moi. Myö suunniteltiin tyttöystävän kanssa tavastianm reissua 11.11 kun en oo koskaan käyny. Miten jos haluu tilata tiketistä liput esim. postin kautta niin miten se onnistuu? Mä kun oon näiden asioiden kanssa sen verran juntti niin en tiijä pitääkö ne maksaa kortilla vai voiko postiin maksaa käteisellä kun hakee? En omista mitään luottokortteja enkä yleensä maksa kun käteisellä, en tiä mikä on esim. nordean e-maksu jne jne.. Kävin yrittää ostaa lippuja tiketistä niin törmäsin tähän pulmaan. Hyvää syksyä vaan.

        Näistä paikoista voi käydä ostamassa lippuja:

        Helsinki
        Urho Kekkosen katu 4 -6, 00100 Helsinki
        Avoinna: ma - pe 10 -19, la 12 - 18

        Lahti (Tulipyörä Shop)
        Rautatienkatu 12, 15110 Lahti
        Avoinna: ma - pe 10-18.30, la 9-15

        Jyväskylä (Levykauppa Äx)
        Väinönkatu 7, 40100 Jyväskylä
        Avoinna: ma-pe 10-18, la 10-16

        Kouvola (Peltirumpu)
        Valtakatu 24, 45100 Kouvola
        Avoinna: ma - pe 9 - 18, la 9 - 15

        Kuopio (Levykauppa Äx)
        Tulliportinkatu 27, 70100 Kuopio
        Avoinna: ma-pe 10-18, la 10-15

        Oulu (Levykauppa Äx)
        Pakkahuoneenkatu 5, 90100 Oulu
        Avoinna: ma-pe 10-18, la 10-16

        Tampere
        (Epe's)
        Kyttälänkatu 6, 33100 Tampere
        avoinna ma-pe 10-18, la 10-16

        (Swamp Music)
        Tuomiokirkonkatu 32, 33100 Tampere
        avoinna ma-pe klo 10 - 18, la klo 10 - 16

        Turku (Levykauppa Äx)
        Eerikinkatu 2, 20100 Turku
        Avoinna: ma-pe 10-18 la 10-16


      • Tumpelo
        Hajaajahajaja kirjoitti:

        Moi. Myö suunniteltiin tyttöystävän kanssa tavastianm reissua 11.11 kun en oo koskaan käyny. Miten jos haluu tilata tiketistä liput esim. postin kautta niin miten se onnistuu? Mä kun oon näiden asioiden kanssa sen verran juntti niin en tiijä pitääkö ne maksaa kortilla vai voiko postiin maksaa käteisellä kun hakee? En omista mitään luottokortteja enkä yleensä maksa kun käteisellä, en tiä mikä on esim. nordean e-maksu jne jne.. Kävin yrittää ostaa lippuja tiketistä niin törmäsin tähän pulmaan. Hyvää syksyä vaan.

        Puhelinpalvelu
        0600-1-1616 (0,98 €/min pvm)
        avoinna ma-pe 10-19, la 12-18

        Puhelinkaupassa voit:
        varata liput ja tilata niistä laskun sähköpostiisi. Laskun maksettuasi voit tulla lunastamaan liput toimipisteestä tai ne lähetetään antamasi osoitteeseen pikakirjeenä (ulkomaille kirjattu kirje), valintasi mukaan
        varata liput ja tilata niistä laskun postitse antamaasi osoitteeseen. Laskun maksettuasi voit tulla lunastamaan liput toimipisteestä tai ne lähetetään antamaasi osoitteeseen pikakirjeenä (ulkomaille kirjattu kirje), valintasi mukaan

        Maksut puhelinvarauksissa:
        Puhelinveloitus 0,98 €/min pvm
        Postitusmaksu 6,00 € (ulkomaille 15 €)
        Laskutuslisä postitse tilattavista laskuista 1,00 €


      • lokaajakuita

        maanantaina 12.11, sunnuntai on loppuunmyyty.


      • Tumpelo
        lokaajakuita kirjoitti:

        maanantaina 12.11, sunnuntai on loppuunmyyty.

        Tavastialle juhlimaan! KIITOS taas kerran tiedosta lokaajakuitalle!


    • tavalle

      Juu, eiköhän nuo liput nyt jotenkin löydä meikäläiselle tiensä. Hyvää jatkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe