kuka ollut on juicen paras kannuttaja, ja miksi? minusta matti a takala esim tauko I lla on paras, ja ihan vaan sen takia, koska se on niin valtavan taitava ja luova
paras rumpali
7
2918
Vastaukset
- Tauko II
Matti A Takala tietenkin.
Hyvä ja tekninen ja tuplabassarit soikoon...
Tauko II biisi Kiskoilla Maaten on hyvä
esimerkki äijän taidoista.- Kylähullu (the last one)
Joo, kyllä Matti paras on. Ei tietenkään sillä etteikö Sytelä tai muut huonoja olisi. Hieno rumpusoolo Matilla kappaleessa Tauko. Ja hyvin paukuttaa myös Vaiti, aivan hiljaa-lätyllä.
- muka soitetaan
tuplabasareita Juicen musahan oli yksinkertaista
kolmen soinnun rallatusta pikkunokkelilla teksteillä
mitään heviä se ei todellakaan ollut. Jos haluat
hyviä tuplabasareita niin sellaisia löytyy esim.
Manowarin biiseistä kuten Black wind, fire and steel
tai Holy war. Ei ne Juicen rumpalit olleet todellisuudessa kuin kasvottomia studiomuusikoita mihin Juicen biiseissä muka olisi teknisesti taitavaa huippurumpalia tarvittu? - Tauko II
muka soitetaan kirjoitti:
tuplabasareita Juicen musahan oli yksinkertaista
kolmen soinnun rallatusta pikkunokkelilla teksteillä
mitään heviä se ei todellakaan ollut. Jos haluat
hyviä tuplabasareita niin sellaisia löytyy esim.
Manowarin biiseistä kuten Black wind, fire and steel
tai Holy war. Ei ne Juicen rumpalit olleet todellisuudessa kuin kasvottomia studiomuusikoita mihin Juicen biiseissä muka olisi teknisesti taitavaa huippurumpalia tarvittu?aikana Takala paukutti tuplabasareilla, kuuntele levyä Tauko II.
Kyllä tuplabasarit sopii muuhunkin musaan, kuin hevi. Esim. Hendrix soitti pääasiassa bluesia, mutta Mitch Mitchell paukutti tuplilla ja muitakin löytyy: Cream, Who ...
PS. Teknistä huippurumpalia tarvitaan aina, itsekin soittaneena sen tiedän!
- Publicslutfromhell
minä olen maailman paras improvisaaatiomuusikko, jonka nimeämän ja kehittämän tekniikan ammattilaiset nimesivät. tervetuloa muusikoiden nettiin keskustelemaan. jännä ajatella, että palstalla suurin osa kateellisia minulle. ja syystäkin. jännä ajatella asiaa...mutta minkäpä faktoille voi? kannattaa seurata videoitani! sarvenkuvat näytetään aikanaan kyllä, muttei siis nyt, koska väittäisitte minun photoshopanneen ne.
- Urpotojaan
Pitää suhteuttaa aikakauteen ja musiikkityyliin. Suosittelen joko perehtymistä niihin tai sitten hiljaisuuteen, jos kapasiteetti ei riitä. Itse olen rumpali ja diggaan kaikkea, joka sopii bändin soittoon. Joka ei soita, olkoon hiljaa ja laulakoon karaokea.
- Anonyymi
Matti R.I.P.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758