ostin eilen pentium tasoisen tietokoneen marketista. samalla hankin soneran kaapeli kaistan ja motorolan modeemin. nyt kysymys kuuluu että enkö minä osaa käyttää konetta vai onko koneessa vikaa, kun se ei reagoi käskyjä jota minä sille annan?
Tietokone ei reagoi käskyihin
5
542
Vastaukset
- luigi
tarvitaan hieman parempaa käsitystä että minkälaisia käskyjä koneelle annat? jos sanot sille vaikka ISTU tai NOUDA niin ei se luonnollisesti silloin vikaa koneessa ole!
kerros nyt hieman tarkemmin mistä on kysymys?- oululainen
luigi painu helevettiin.
jos vaikka yritän sammuttaa konetta niin kone ei sammu. jos yritän ladata internettiä niin tulee sivua ei voi näyttää. jos yritän käynnistää diakuva projektoria niin tulee ilmoitus projector lakkasi toimimasta. YM: - luigi
oululainen kirjoitti:
luigi painu helevettiin.
jos vaikka yritän sammuttaa konetta niin kone ei sammu. jos yritän ladata internettiä niin tulee sivua ei voi näyttää. jos yritän käynnistää diakuva projektoria niin tulee ilmoitus projector lakkasi toimimasta. YM:et taida ymmärtää huumoria yhtään, no voisin vaikka valittaa sinusta palstan sherifille niin saisit varmasti jotain penaltya.
sitten itse ongelmiin. tai no olkoon, en minä sinua jaksa neuvoa. - dnalnif
luigi kirjoitti:
et taida ymmärtää huumoria yhtään, no voisin vaikka valittaa sinusta palstan sherifille niin saisit varmasti jotain penaltya.
sitten itse ongelmiin. tai no olkoon, en minä sinua jaksa neuvoa.vihjeenä sinulle oululainen että pidä se soneran kaapeli äläkä missään tapauksessa vaihda DNA:han sillä sillä operaattorilla on karannut mopo käsistä jo aikoja sitten.
- autero
jos kone ei sammu niin vikaa on silloin näytössä. jos ei pääse nettiin niin vika on silloin operaattorissa. jos diaprojektori lakkaa toimimasta niin vika on silloin vistassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088