Tietokone ei reagoi käskyihin

oululainen

ostin eilen pentium tasoisen tietokoneen marketista. samalla hankin soneran kaapeli kaistan ja motorolan modeemin. nyt kysymys kuuluu että enkö minä osaa käyttää konetta vai onko koneessa vikaa, kun se ei reagoi käskyjä jota minä sille annan?

5

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigi

tarvitaan hieman parempaa käsitystä että minkälaisia käskyjä koneelle annat? jos sanot sille vaikka ISTU tai NOUDA niin ei se luonnollisesti silloin vikaa koneessa ole!

kerros nyt hieman tarkemmin mistä on kysymys?

• oululainen

luigi painu helevettiin.

jos vaikka yritän sammuttaa konetta niin kone ei sammu. jos yritän ladata internettiä niin tulee sivua ei voi näyttää. jos yritän käynnistää diakuva projektoria niin tulee ilmoitus projector lakkasi toimimasta. YM:

• luigi
        oululainen kirjoitti:

luigi painu helevettiin.

jos vaikka yritän sammuttaa konetta niin kone ei sammu. jos yritän ladata internettiä niin tulee sivua ei voi näyttää. jos yritän käynnistää diakuva projektoria niin tulee ilmoitus projector lakkasi toimimasta. YM:

et taida ymmärtää huumoria yhtään, no voisin vaikka valittaa sinusta palstan sherifille niin saisit varmasti jotain penaltya.

sitten itse ongelmiin. tai no olkoon, en minä sinua jaksa neuvoa.

• dnalnif
        luigi kirjoitti:

et taida ymmärtää huumoria yhtään, no voisin vaikka valittaa sinusta palstan sherifille niin saisit varmasti jotain penaltya.

sitten itse ongelmiin. tai no olkoon, en minä sinua jaksa neuvoa.

vihjeenä sinulle oululainen että pidä se soneran kaapeli äläkä missään tapauksessa vaihda DNA:han sillä sillä operaattorilla on karannut mopo käsistä jo aikoja sitten.

• autero

jos kone ei sammu niin vikaa on silloin näytössä. jos ei pääse nettiin niin vika on silloin operaattorissa. jos diaprojektori lakkaa toimimasta niin vika on silloin vistassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe