Hibiscus-teetä

mistä ?

Sain tuttavani luona juotavaksi hibiscus-teetä. En tullut kysyneeksi mistä hän sitä osti.
Osaako joku kertoa mistä saa hibiscus-teetä ostaa esim. 100 g tai suuremmissa erissä?

9

8367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hibiskusteen ystävä
    • Usalaisesta nettikaupasta oon tilannut Hibiscusta henkilökohtaisesti. Onnistuneesti on tullut kotiin noin 10 päivässä neljän dollarin($4) postikululla iherbistä.

Kesäksi hankin taas Hibiscusta sen viilentävän efektin takia. Hibiscus tee on yksi parhaista kesäjuomista koska hibiscus "viilentää" kehoa jonka takia egyptin faaraot joi hibiscus teetä.

Toimii myös verenpaineen alentajana, se on osoitettu ihan oikean tutkimuksen myötä.

mm. Näitä Hibiscus tee ja ekstrakti tuotteita oon kokeillut:
      Linkit iherb nettikauppaan josta siis tilaan

http://www.iherb.com/Dr-Mercola-Novel-Tea-100-Organic-Hibiscus-Extract-1-83-fl-oz-54-ml/40514?at=0&rcode=IVI723

josta löytyy myös hieno youtube video:
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9heT_2ADP9s

Tämän Hibiscus teen pistin nyt uuteen tilaukseen:
      http://www.iherb.com/Hampstead-Tea-Organic-Fairtrade-Rosehip-Hibiscus-Caffeine-Free-20-Sachets-1-06-oz-30-g/12982?at=0&rcode=IVI723

Toinen mahtava energisoiva Hibiscus tuote johon törmäsin, sisältää raaka kaakao jauhetta, punajuurijauhetta ja hibiscus ekstraktia:
      http://www.iherb.com/Madre-Labs-CocoCardio-7-93-oz-225-g-Re-Sealable-Bag/23802?at=0&rcode=IVI723

Antaa aikamoiset energiat mulle ja todella hyvän olotilan, hibiscus tee on todella hyvänmakuista mutta tää vika tuote on aika kitkerää alkuun, ymmärrettävästi koska sisältää raakaa kaakaota ja punajuurijauhetta :) Mutta on kyllä uusi lempparini kun makuun tottuu, energia lisäykseksi paras mihin olen törmännyt!

• karkade tee

Hakanmen metrotunneli Jasmin Food
      löytyy hibiskus-teetä
      turkiksi ebegümeci çayı

• TeeReiska

Itse tilaan netistä ja noudan Hgissä tilauksen suoraan noutopisteestä - www.teepussi.fi

Suosittelen!

• villevee78

Hibiscus on suomeksi kiinanruusu. Ja todellakin tutkitusti alentaa verenpainetta.

Olen ostanut sitä kahdesta kaupasta: Ruohonjuuresta ja Leppävaarasta Galleriassa olevasta Eestin herkut -kaupasta.

• tiiti9

löytyy täältä
      www.teekauppa.fi/Hibiscus-50g-varastotuote

• Anonyymi

Ruohonjuuresta saa 100 gr pussin. On riittoisaa!

• Anonyymi

Karkadea saa täällä myös ainakin virolaista kaupoista. Egyptiläiset sitä litkivät jatkuvasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2989
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1137
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      964
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      842
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      827
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe