Epäjumalan temppeliä rakentavat

kiireenvikkalaa

Adventismissa opetetahan toisin kuin Raamatuissa;18. Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
19. Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni. ---------->> Adventistit kiireen vilkkaa rakentavat sitä, mintä Paavali on purkanut. He eivät tunnusta Jeesusta ikuisen elämän antajaksi, eikä myöskään uudestisyntymää, joka on siihen alku.ROOM:6:8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.

4

129

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saas nähdä vaan

Adventismissa opetetaan?????? Mitä ihmettä sellainen puhe on???? Evankeliumi on Puhdas Raamatussa eikö kirkoissa. Eikä Usko Kristukseen ole ihmisten opissa oloa Raamatun mukaan vaan elämää Hengen yhteydessä opettajana sisimmässämme itse totuuden Henki.Juuriha siitä oli lainaamassani kirjoituksessakin. Kuinka tuot tilalle ihmisen opetuksen silloin, kun Apostoli puhuu Kristuksen elävän meissä. Tekeydyt siis samaan joukkoon kuukuluvaksi mutta kiistät kokonaan sen johon meidän uskomme perustuu. Miksi sinulle on tärkeää se, että ihmiset teidät hyväksyvät???Vieläpä kohta kohdan jälkeen kuitenkin kiistät kaiken sen uskomisemme perustan, joka meitä pitää Herraan uskovina??? Tuolla luin juuri, ettet usko edes ikuiseen elämään!

• Lue aidosta Raamatusta Hes 40-48. luvut, tulevasta temppelistä.
      Ja muistathan Sanasta, ettei uudessa Jerusalemissa ole temppeliä lainkaan - ei tarvita.
      Kuinka sitten taivaassa tarvittaisiin temppeli ja pyhäkkö!

TEMPPELIN JA PYHÄKÖN PUHDISTAMINEN

Ennen kuin pyhäkkö on puhdas käytettäväksi, puhdistetaan aluetta peräti 7 kk.
      Mikäli luulet, että tuo pyhäkkö on taivaallinen pyhäkkö sittenkin, niin voitko uskoa, että taivas tarvitsee 7 kk:n puhdistusta saastasta?

Hesekiel 39:12
      Israelilaiset hautaavat heidät puhdistaakseen maansa saastasta, ja tämä työ kestää seitsemän kuukautta.

Sitäpaitsi; etkö nurisisi siitä, että vain israelilaiset kelpaavat temppeliä puhdistamaan?
      Tutkipa itsenäisesti Sanaa - ehkä olet saanut väärää informaatiota! Ehkä minä puhun puppua tai ehkä jokin muu taho? Ota siitä selvää - Sanan kautta.

• usko Raamattua?

Hepr. 8:1-2 "Tulemme nyt asian ytimeen: Meillä on ylipappi, joka on asettunut taivaissa istuimelleen Majesteetin valtaistuimen oikealle puolelle. Hän toimittaa palvelusta taivaan pyhäkössä, todellisessa pyhäkköteltassa, jota ei ole pystyttänyt ihminen vaan Herra itse."

Ilm. 11:19 "Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui."

Siis taivaassa on pyhäkkö ja Jeesus on sen ylipappi.

• usko Raamattua? kirjoitti:

Hepr. 8:1-2 "Tulemme nyt asian ytimeen: Meillä on ylipappi, joka on asettunut taivaissa istuimelleen Majesteetin valtaistuimen oikealle puolelle. Hän toimittaa palvelusta taivaan pyhäkössä, todellisessa pyhäkköteltassa, jota ei ole pystyttänyt ihminen vaan Herra itse."

Ilm. 11:19 "Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui."

Siis taivaassa on pyhäkkö ja Jeesus on sen ylipappi.

Voi sinua adventistipappi - (kukaan muu pappi ei opeta "tutkivasta tuomiosta taivaan pyhäkössä", ei varsinkaan Raamattu opeta) - kun taistelet armon oppia vastaan - itsellesi se ei kelpaa, ja toisiltakin tahtoisit sen tien salata!

Matt. 23:13
        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä.
        Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.
        [23:13-36: Luuk. 11:39-52]

Mutta tietysti taivaassa on pyhäkkö - Jeesus - ja hän jakaa "aina enenevää armoaan", VALTAISTUIMELLA ISTUEN. Ei hutkivaa tuomiota!

Hepr 4:16
        Astukaamme sen tähden rohkeasti armon VALTAISTUIMEN eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme. [Ef. 3:12; 1. Joh. 3:21].

Miksi et tahdo sisälle mennä ja miksi eivät muutkaan saisi mennä? Vaan isket viekkaasti väliin tuon saatanallisen "tutkivan tuomiosi"?

MAALLINEN PYHÄKKÖ

Kyllä se leeviläinen pappeuskin vielä tulee tutkivine tuomioineen - kaikki profeetat (paitsi niiniveläinen Joona) siitä puhuvat; eritoten Hes 39-48. luvut sekä Sak 14. luku.

Valitettavasti te adventistipapit epäuskoisuudessanne hylkäätte opetuksen tuosta 1000-vuotisesta rauhanajasta, jossa synnintekijä tuomitaan kuolemaan jo 100-vuotiaana.

Jes. 65:20
        Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      216
      1486
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      90
      1237
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1158
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      972
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      71
      850
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      629
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      33
      596
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      542
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      507
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      504
    Aihe