Iran uhkasi pommittaa Israelia, jos Israel hyökkää Iraniin. Lisää tässä http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=7004&Itemid=144
Iran uhkaa pommittaa
9
631
Vastaukset
- arska terapiassa
eikä mitään kylätappeluita niin ilma puhdistuu pitkäksi aikaa.
- leviää,
Niin silloin euroopan kansojen tulee olla valmiina puhdistavaan sotaan islamisteja vastaan. Kukin omalla maaperällään.
Tämä on surullista mutta väistämätöntä mikäli pahin toteutuu.
Tietenkin tässä paljastuu jälleen ihmislajin kiistämätön petomaisuus. Kysymys onkin lopussa siitä, olemmeko valmiita taistelemaan hengestämme ja vapaudestamme, ehkä julminkin ratkaisuin.
Vai annammeko julmat teot toisten tehtäviksi ja jätämme tämän maailman. - arska terapiassa
leviää, kirjoitti:
Niin silloin euroopan kansojen tulee olla valmiina puhdistavaan sotaan islamisteja vastaan. Kukin omalla maaperällään.
Tämä on surullista mutta väistämätöntä mikäli pahin toteutuu.
Tietenkin tässä paljastuu jälleen ihmislajin kiistämätön petomaisuus. Kysymys onkin lopussa siitä, olemmeko valmiita taistelemaan hengestämme ja vapaudestamme, ehkä julminkin ratkaisuin.
Vai annammeko julmat teot toisten tehtäviksi ja jätämme tämän maailman.iranilaisia itsemurhapommittajia (Vallankumouskaartien marttyyrit) on jo 40 000 Euroopassa valmiina iskemään.
Tottakai ne pitää jokaisen valtion itse käristää koloistaan ulos.
- Ukkojee
homma,vittuako ne sinne änkeevät
pitää puolustautua.
- pafifisti
ja hyökkäys on paras puolustus, eli Israelin hyökkäys olisi mielestäsi oikeutettu...
Harva maa on niin kiltti kuin Suomi, joka ei v.1939-44 vastannut venäläispommikoneiden tuhoon samalla mitalla esim. pommittamalla Pietarin julkisia rakennuksia betonipölyksi, vaikka mahdollisuuksia olikin.
Totta kai Israel yrittää suorittaa ennaltaehkäisevän iskun, jos Iran näyttää saavan ydiaseensa käyttökuntoon, ja totta kai Iran yrittää silloin vastata iskemällä Israeliin.
Eri asia on, löytyykö Iranista siinä vaiheessa enää mitään, millä vastata...- TILT;- 0,99
Siltä se näyttää ja kuulostaa, että taitaa olla jälleen kerran maailmanlaajuisen resetoimisen aika.
Viimeisestä resetoimisesta on jo aikaa 60-vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191