Tuli täs vaan mieleen, että miten se voi olla pelottava, jos kerran lapset ovat tottuneet näkemään ne asut?
No tosin, jos on jonkinalainen Rob Zombie tyylinen leffa, niin kyllä sekin nostaa ikärajaa, mutta ymmärrys käyttää samoja asuja ei kuulosta järkevältä.
Lordi-leffassa samat asut kuin
Esiintyessä?
4
327
Vastaukset
- ....
pelottavaksi kai elokuvan tekee se juoni eikä se millaisia henkilöt ovat tai miltä he näyttävät? :)
- Awatarrr
Kitalla on erilainen asu kuin yleensä. Sellainen harmaa rintapanssari.
- Tuntematon
Kyllä ainakin Awalla on muuttunut asu vähäsen, Amenilla ja Kitan asuissa on myös pieniä muutoksia. Olen huomannut, että Lordilla on myös.
- Awa de Paysant
Awalla esim. mekko on muuttunut jo aikoja sitten, eikä leffan takia. Ikäraja tehosteiden ym. takia. Eihän esim. amerikkalaisissa kauhuleffoissakaan ikäraja ole näyttelijöiden ulkonäön (tavallisen näköisiä ihmisiä) vaan tehosteiden ym. takia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976