Kertokaapa viisaat miten lee collet die pannaan säätöihin.Tuntuu ettei supista vaikka miten ruuvaa.
Lee kaula supistus holkki
6
3161
Vastaukset
- kolmenollakasi
minä ostin Leen puristimen ja Leen holkit RGB.
Vaikka kuinka sääätelisin holkkeja ja pituuksia, latauksen tuloksena on kahta eri tyyppiä:
joko luoti on aivan kevyesti kiinni eli liikkuu pienestä hipaisusta
tai sitten hylsyn kaula lyttääntyy.
Onkohan minulle sattunut huonot holkit vai eikö minulta luonnistu lataaminen !?- kaapunnipoeka
Kuuleha nytte eehä sulla oo läheskää samat onkelmat. Sulla onnii RGB-holokit elikkä Leen RAel Good Buet. Meenoo jotta teet saateri hyvät kaapat. Ne kaveri Colletit onnii aeva er liikutus. Supistaavat vuan kaaloo ja sittäe vua litistämällä. Sulla typistää koko hoetoo ja vielä mankloo kaaloo eestaa. Ee hyvä, kaala kovenoo kute muillae normaaleella holokkiloella. No ee se mittää. Se,jotta kaala ryttääntyy johtuu kaet siitä ku holokki liia allaalla ja niippikynnys runnoo hylsyvä. Se onnii oovompoo jottee kaala supistu tarpeeks. Ee kae sulla oo Norman hylsylöetä? Joessae niisatä onnii ohut kaala. Niät kae tullooko hylsy kaalaa supistusjäläki koko kaala mitalle? Sekkii siätö riippuu niippootko vae et. Kyllä taajat tarvita jonku apuva tae holokit oovat viärässä mitassa. Missee päen mualimoo mahatkaa asuva?
- kaapunnipoeka
Pittää meekäläese tuas tarttuva tilaesuutee kirjottoo selevee suomee. Sulla onnii kaks mahollisuutta. voet ohentaa tappia mittee vaste "sormet" puristaa hylsy kaaloo tae laeta sopiva korialusprikka (mihi hylsy just soppii) hylsypitemille nii jott holoki alakaa jo aekasimmi liikkua ja tiristöö site kovemmi sitä kaaloo. Ossootkoo suomee vae pitäsköön alakoo viäntee kirjasinkieltä?
- kolmenollakasi
oon tiältä itempää. Rajalle ei oo kun 100 km. Kuopion korkeuvella ollaan, mutta pikkuisen tuottaa vaikeuksia ymmärtää joka sanaa. Pitää illalla lukea ajatuksen kanssa.
Sitä minä ihmettelen, miksi sen lyttäämisen ja sitten sen vaihtoehdon kanssa, ettei supista, on niin vähän pituudessa säätöeroa.
Mikä prikka ja mmiten siihen vois vaikuttaa
Tekis mieli heittee kuikkoo persijeen koko laitteella. Vasarasarjalla ei tullu susia yhtään
helevetti - Kaapunnipoeka -ilima kirjaa...
kolmenollakasi kirjoitti:
oon tiältä itempää. Rajalle ei oo kun 100 km. Kuopion korkeuvella ollaan, mutta pikkuisen tuottaa vaikeuksia ymmärtää joka sanaa. Pitää illalla lukea ajatuksen kanssa.
Sitä minä ihmettelen, miksi sen lyttäämisen ja sitten sen vaihtoehdon kanssa, ettei supista, on niin vähän pituudessa säätöeroa.
Mikä prikka ja mmiten siihen vois vaikuttaa
Tekis mieli heittee kuikkoo persijeen koko laitteella. Vasarasarjalla ei tullu susia yhtään
helevettiSe prikkajuttu ollii Kekellen siihe Colletti-holokkijuttuu. Sulla ollii se vihree luatikolline RGB-sarja mikä onnii ku normaal holokkisarja paetsi halavempi. Oeskoha sattunna liia väläjäkaalane supistusholokki siihen sinun sarjaas. Eekö löövy tuttuja lattaakse harrastajia Kolin porttiloelta?
- kolmenollakasi
Kaapunnipoeka -ilima kirjaa... kirjoitti:
Se prikkajuttu ollii Kekellen siihe Colletti-holokkijuttuu. Sulla ollii se vihree luatikolline RGB-sarja mikä onnii ku normaal holokkisarja paetsi halavempi. Oeskoha sattunna liia väläjäkaalane supistusholokki siihen sinun sarjaas. Eekö löövy tuttuja lattaakse harrastajia Kolin porttiloelta?
se nallinpoisto/supistusholkki on ahas kun mikä. On kun nuorempana naisten kanssa...
Puolivälliin männöö ja sit pittää käyttää voimaa ja nalkkiin meinaa jäädä. Siinäköhän osasyy ?
Hylsyt on omalla aseella kerran ammuttuja sakolaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691