==SAVONSANOMAT==
Vanhempi konstaapeli tuomittiin keskiviikkona Kuopion käräjäoikeudessa 30:een päiväsakkoon, koska hän oli tehnyt rattijuopumuksesta epäillylle naiselle useita suorasukaisia seksiehdotuksia.
Poliisi teki ehdotuksensa sekä Kuopion poliisilaitoksen ulkopuolella että puhelimitse. Poliisi itse kiisti ehdottaneensa poliisiautossa- tai laitoksella seksiä, mutta myönsi lausuneensa naiselle puhelimessa ”epäasiallisia” kommentteja.
Tapaus sattui viime heinäkuussa.
==SAVON SANOMAT==
Sattuuko joku tietämään kuka on tämän kyseisen vanhemman konstaapelin nimi? Onko käräjäoikeuden lausunto luettavissa vai onko julistettu salaiseksi jostain syystä?
Mielenkiintoisia nämä Kuopion poliisit, toinen näpistelee löytötavaroista ja toinen ehdottelee seksiä asiakkaalleen...
Luota sitten nyt näihin?
Poliisi ehdotti seksiä
18
3407
Vastaukset
- nimetön kirjoittelija
Unohtui vielä mainita, että putkan vartijathan vasta vapautettiin syytteistä heitteillejätöstä. Kuopiossa tapahtuu..
Tarina meni jotenkin näin, eivät tavoittaneet huoltajaa tai huoltaja ei halunnut poikaa hakea kun piti kaitsea lapsia. Poika heitettiin aamulla ulos pelkän paidan ja farkkujen kanssa pakkaseen.- heaha
Sama poliisi on ollut oikeudessa ennenkin vastaajana. Vajaat kymmenen vuota sitten häntä syytettiin seksin harjoittamisesta 15-vuotiaan tytön kanssa putkatiloissa.
Ei saatana.
- virkaansa sovelias.
Ei ole normaalia, että käräjille joutuu useamman kerran samantapaisista epäilyistä.
Toivottavasti laittavat kaverin paperitöihin tai antavat potkut. Hänestä ei ole kenttätyöhön. - sankaripoliisit
Eipä tuota ole kauan siitäkään, kun kaksi lahtelaista poliisimiestä oli Kuopiossa käräjillä kahden abaut 15-vuotiaan tytön raiskauksesta ja hyväksikäytöstä. Tapahtumat sattuivat Fontanellan hotellitiloissa Siilinjärvellä, ja mitään tuomioita ei tietenkään annettu.
Sehän on kai ihan normaali käytäntö, että poliisimiehet juottavat työmatkallaan teinityttöjä känniin hotellihuoneessaan, ja sen päälle nussivat heitä väkisin hotellihuoneen wc:ssä- ja mennään
Ja tuomoihinhan ei toki vaikuta yhtään että tutkinnan suorittaa Poliisi itse, kavereita kun ollaan tuomitsematta jäädään.
Viite eilen esitetty Poliisi TV. - yrigm
ja mennään kirjoitti:
Ja tuomoihinhan ei toki vaikuta yhtään että tutkinnan suorittaa Poliisi itse, kavereita kun ollaan tuomitsematta jäädään.
Viite eilen esitetty Poliisi TV.Kuka kurja se puuttuu tällä palstalla poliisien luontaisetuihin. Tämä on vaan kateellisten panettelua !!
- Fakta-setä
Milloin Fontanellaan on rakennettu hotelli?! Suunniteltu on, muttei koskaan rakennettu...
- joku_vaan_maailmalta
Voisin kertoa yhden tarinan, liittyen tämän jutun syytettyyn. Kyseinen henkilöhän oli myös syytettynä siitä, että olis harrastanut putkassa seksiä alaikäisen kanssa. Noh, joskus aikonaan kun juttelin muistaakseni Kissin chattissa yhden tytsyn kanssa, joka sanoi olevansa Siilinjärveltä. Niin kysyin, että tunteeko hän tätä poliisia (jonka nimen tiedän), niin hän sanoi, että joo tuntee ja että ko. poliisi pani hänen kaveriaan putkassa....että silleen...:-)
- Pullovertical
Ei kaikilla voi käydä säkä.
- joku_vaan_maailmalta
Pullovertical kirjoitti:
Ei kaikilla voi käydä säkä.
..vaan lähinnä järkevämpi...:-) Kuka on niin idiootti, menee ehdottamaan seksiä ratsaamalleen rattijuopolle...ihan oikeesti siis...miten tyyppi kuvitteli, ettei narahtais tuollaisesta..toi mies on siis ihan idiootti, ei voi mitään! Sen muijakin muuten otti ja eros siitä. En muista nyt oliko tuon putkapanon jälkeen vai ennen sitä, kun se kuksi niiden naapurin tyttöä....
- 123gona
joku meinasi ,että olisi joku hullu jukka poliisi nilsiästä?
- rosmo
mulle kyl kävis jos pikku panolla sais kuitattua kuukausien linna reissun,paskaahan siellä perseessä muutenkin on ;)
- poliisin_apulainen
https://www.savonsanomat.fi/savo/Poliisi-valvoi-yörälläystä-Kuopiossa-84-rikesakkoa/1353344#cxrecs_s
Lähetin viime vuoden aikana palautetta poliisiasemalle nuorison häiriköivästä käytöksestä ja nyt on valvonta alkanut. Eilen huomasin kuinka poliisit valvoivat baarikorttelissa häiriköivää ja juopottelevaa nuorisoa ja illalla Valkeisen rannallakin kiersi poliisiauto. Jospa kaljanjuojat ja häiriköt saadaan vihdoin tämän kesän aikana pois katukuvasta!- 3-33-33
jos poliisit menevät nuorille ehdottelemaan seksiä.
- 3-33-33
ompa ihme ku kattoo nyky-ajan poliiseja.. koulukiusaajia ja narsisteja päässy vallankahvaan..
- tosistory
Tuo että poliisi ehdottaa tai jopa vaatii seksiä ei sinänsä ole mitenkään uusi juttu. Kerronpa teille tarinan joka tapahtui jo aikaa sitten eli 1973 Helsingissä. Minä olin vastikään muuttanut savosta naiseni kanssa Helsinkiin töihin. Sanon naiseni kanssa koska minä olin vielä silloin naimisissa toisen naisen/tytön kanssa joka asui Nilsiässä. Minä olin silloin 21 v ja naiseni/tyttöni 19v. Helsinki kaupunkina oli meille molemmille tuttu, minun äitini oli Helsingin tyttöjä ja hänen sukunsa asui pääasiassa Helsingissä joten minä "pyörin" siellä jo lapsena/nuorena paljon. Naiseni oli taasen aikaisemmin ollut kaksi vuotta töissä Helsingissä, hän oli mennyt töihin Helsinkiin 16v täytettyään.
Sitten taas kerran kun minä tämän naiseni kanssa olimme aamuyöllä menossa kämpille. Olimme pitkin iltaa ja aamuyötä pyörineet hesassa kaupungilla, muunmuassa asematunnelissa joka oli pääpaikkamme ja olimme tietysti nauttineet päihteitä. Niin siis olimme kävelemässä mannenrheimintietä lähellä ruotsalaistateatteria tarkoituksena mennä annankadulle, niin poliisi maija kurvaa siihen viereen. Ne alkaa kysellä kaikenlaista paskaa, ja sitten aikansa paskaa kyseltyään ne sanoo että heidän täytyy nyt otta tämä neiti kyytiin, koska hän on liian päihtynyt ja kykenemätön huolehtimaan itsestään (siis juuri sopiva heille). No minä tietysti ja tyttö myös panimme hanttiin, siis sanallisesti, ei fyysisesti. Sanoin niille poliiseille että minä tässä kännissä oon eikä tuo tyttö, mikä olikin totta. Mutta ei ne poliisit olleet kiinnostuneet minusta (ne ei olleet Ruotsalaisia). Ne laittoi tytön maijan perälle ja minä yritin vielä puhua heille"järkeä", se ei auttanut mitään, vaan se vanhempi poliisi tuli luokseni, kun olivat ensin laittaneet tytön autoon. Se tuli sihen nänän eteen ja sanoin minulle että haluatko saada sekääsi, kohta kopiisee jos et pidä suutasi kiinni. Minä soitinsuutani/räkytin tietenkin siinä tilanteessa. Siihen poliisin kysymyksseen että haluanko saada selkääni vastasin että jos vain selkää eikä kovasti, eikä mitään näkyvään muuaalle saan jäädä siitä pahoinpidelystä niin siitä vaan. Ei se poliisi enää vastannut mitään vaan meni autoon. Minä menin perässä ja koputin poliisiauton sivuikkunaan ja kysyin minne työ tytön viette. Poliisi sanoi että vitut se sinulle kuuluu. Huusin sitten maijan takana tytölle että tule aamulla rautatieaseman alaravintolaan ootan siellä. No minua vitutti sen verran paljon etten kehannu mennä itekseen kämpille yöksi annankadulle, joten kävelin pitkin katuja siellä sun täällä. Sitten meikäläisestä rupes ottamaan otettaan väsy, joten aloin kokeilemaan kerrostalojen alaovia onko niistä mikään auki. No yksi oli ja minä menin sisään ja sen talon rappukäytävään. Asetuin nukkumaan sinne rappukäytävän lattialle. Seuraava muistikuva on kun joku kopsahti päähäni, nousin yläs ja siinä edessäni seisoi naisihminen asunnonovi auki ja katseli minua vähän ihmeissään, niin kuin varmaan minäkin katselin häntä, olihan minä vasta herätetty krapulisena rappukäytävästä ovella päähän lyötynä. Tämä naishenkilö joka oli kopsauttanut minua ovalla päähän, hän oli asunnostaan lähdössä töihin aikaisin aamulla. Hän oli erittäin miellyttävä ja kohtelias naisihminen. Kysyin häneltä paljon kello on sekä pyysin anteeksi häiriötä. Sekä mainitsin etten minä tätä selvipäin tee. Siihen se nainen nauroi ja sanoi että hänelläkin on muutamia paheita, jotka hänelle sattuu vain humalassa, ja naureskelimme ja kävelimme yhtämatkaa alas. Kysyin häneltä vielä ennen kuin erosimme, että missä minä olen. Olin kallion kaupunginosassa. Ajattelin silloin että olipahan tullut käveltyä, mutta humalaiseltahan onnistuu sekin, ainakin joskus, meinaan se kävely. No läksin siitä sitten kävelemään, otin ensin suuntia rautatieasemalle päin. Läksin kävelemään saakelinmoinen tööt tööt soi ja kiskoskirskuu, perhana meinasin jäädä ratikan alle. Ratikka pysähty ja minäkin. No siitä selvittiin ja kävelin sitten rautatieasemalle ja siellä sitten aikani oottelin naistani/tyttöäni. Kävin siinä välillä rautatieaseman alaravintolassa syömässä aamupuuron, se oli kaurapuuroa ja maksoi 1 mk maitolasi kuului samaan hintaan. Sitten se tyttöni tuli ja olikin pahalla päällä siltä oli hävinny kello, sormus ja kaulaketju. Sanoin että käydään kysymässä poliisiasemalta jos ne on siellä tai tietää mistä etsiä. Tyttö sanoi siihen että vitut hän missään poliisiasemalla on ollu, ei hän oo ollu missään putkassa.
LUE TARINAN LOPPU JA MUITAKIN SAMANLAISIA TARINOITA ILMAISEKSI LINKISTÄ: https://mpstories.jimdofree.com/- sdfsdfsd
HOHoh zzzZZzzZZzz
- dfhdfgfg
Keskustelu24 Yhteiskunta Laki ja rikos Poliisi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657