Uusi yritys

Neliseiska

Kirjoitin viestin syyskuun alussa 2007 mutta
jostain syystä se kipattiin vuoteen 2002.


Eläke, onni vai ei
Kirjoittanut: Neliseiska 4.8.2002 klo 14.41


Onko eläkkeelle pääsy onni vai tuleeko aika
pitkäksi ja alkaa liikaa miettimään ystäväämme
herra Parkinsonia. Itse odottelen eläke ratkaisua
ja vielä tuntuu että tekemistä riittää. Ainakin
kuntoilu on alkanut maistua ja venyttelyt.
Kertokaa te jotka olette jo vapaalla miten on
aikanne kulunut. Saattaa olla että kun viimein
pääsee eläkkeelle niin se ei olekaan niin helppo
sopeutua siihen tilanteeseen. Hyvää syksyn jatkoa
kaikille.

3

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viihtyvä

      Ei kannata jäädä eläkkeelle ennen kuin on pakko,
      tee työtäsi vaikka hitaammin kunhan teet. Silloin ei jää aikaa murheille.

      • eläk.

        Itse jouduin eläkkeelle melko pian diagnoosin jälkeen ja eläkepäätökssen saatuani itkin mutta nyt joitakin vuosia myöhemmin se oli ainut oikea ratkaisu - mm lääkitys on stressittömässä elämässä helpommin hallinnassa ja pienemmillä panoksilla.
        Pitää huomoida myös työnantaja ellei nyt satu olemaan "suojatyöpaikassa".
        Eläkkeellä ollessa voi vielä nauttia hyvistaä hetkistä ja tehdä kumminkin työtäkin jos kunto sallii.


      • eläkkeelle
        eläk. kirjoitti:

        Itse jouduin eläkkeelle melko pian diagnoosin jälkeen ja eläkepäätökssen saatuani itkin mutta nyt joitakin vuosia myöhemmin se oli ainut oikea ratkaisu - mm lääkitys on stressittömässä elämässä helpommin hallinnassa ja pienemmillä panoksilla.
        Pitää huomoida myös työnantaja ellei nyt satu olemaan "suojatyöpaikassa".
        Eläkkeellä ollessa voi vielä nauttia hyvistaä hetkistä ja tehdä kumminkin työtäkin jos kunto sallii.

        Minä jäin( pääsin) eläkkeelle 1.8.2007 ja aiemmin olin ollut jo sairaslomalla vuoden. Minulle se oli pääseminen sillä olin hyvin vastuullisessa työssä ja stressinsietokykyni meni olemattomaksi joten työssä olo oli niin raskasta, että viimeiset kuukaudet ennen sairaslomaan kävin työssä ja nukuin.
        Nyt olen erittäin tyytyväinen siitä, että saan tehdä asioita omaan tahtiini. Kuntoni on tällähetkellä hyvä ja se näkyy päällekkinpäin. Joskus tuntuu siltä, että entiset "ystävät" ovat jotenkin kateellisia tästä vapaudestani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3101
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      166
      2246
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      67
      2004
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1439
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      82
      1408
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1324
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1241
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1110
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe