uskova_1:sen viestit uhkuvat epäraamatullista pölinää ja harhaoppien höpinää. Että hää jaksaakin tuota eksytytstään tarjoilla. Jumalaa hän ei tunne, eikä Jeesusta kumarra. Pyllistelee vaan.
Vastaukset 19
- niin voisitko valistaa
Kerro, mikä sinussa olisi sellaista ihanteellista, jonka haluaisit jonkun muun omistavan?
- ja oikein iso mutta
ajattelehan nyt vähän - KUKA on Suomessa tehnyt niin paljon mainosta Ellen G White kirjoituksille kuin Riitta.
Ja ihan ilmaiseksi!
Esimerkiksi minulla ei ollut harmaata aavistustakaan, että sellainen nainen edes oli joskus ollut olemassa, ennen kuin Riitta itsepäisellä hokemisellaan ja eri otteilla Ellenin kirjoituksista pani minut hakemaan netistä Ellenin kirjoituksia.
Se toimii nimittäin niin, että kun Riitta riitelee adventistien kanssa ja molemmat puolet ovat perään niin antamattomia silloin ei rehellisesti sanoen oikein tiedä ketä uskoa ja ainoa keino on lukea itse mitä Ellen on kirjoittanut.
Riittan väitteet että Ellen olisi jonkinlainen "pahuuden palvelija" ovat lievästi sanottuna "yli ammuttua kiihkoilua". Riittan oman raamatun tuntemus sitä vastoin taitaa olla vähän niin ja näin, enkä ihmettele yhtään sillä jos raamatun sanaa yritetään väkisin tunkea omiin käsityksiin niin eihän siitä mitään tule. - santeri_.
Älä aliarvioi uskova_1:sta. Hän voi kohta kohdalta näyttää Ellen G Whiten kirjoitusten epäraamatulliset kohokohdat. Uskova_1 on lukenut Ellen Whiten kirjoja enemmän kuin sinä koskaan.
- eräs muu
Kyllä EGWn kirjoissa löytyy. Kaikki joita olen lukenut, ovat täynnä virheitä. Sekä opillisia että asiavirheitä. En voi suositella hänen kirjojaan. Netissä on myös SUOMENNETTUINA EGWn kirjallisuutta, eikä suomennos ole sen oikeampaa. Todennäköisesti niitä on täällä jonkinverran pyritty muokkaamaan. Jos ei ole Raamattu hyvin tuttu, pidän EGWn vaikutusta vahingollisena. Raamatun hyvin tuntevat tietävät kyllä miksi!
- Ei Elleniä
eräs muu kirjoitti:
Kyllä EGWn kirjoissa löytyy. Kaikki joita olen lukenut, ovat täynnä virheitä. Sekä opillisia että asiavirheitä. En voi suositella hänen kirjojaan. Netissä on myös SUOMENNETTUINA EGWn kirjallisuutta, eikä suomennos ole sen oikeampaa. Todennäköisesti niitä on täällä jonkinverran pyritty muokkaamaan. Jos ei ole Raamattu hyvin tuttu, pidän EGWn vaikutusta vahingollisena. Raamatun hyvin tuntevat tietävät kyllä miksi!
voi Raamattuun verrata, eikä voi ketään muutakaan, joten siinä on Ellen samalla viivalla muiden kanssa. Synnitöntä ja erehtymätöntä kun ei meissä syntisissä ole, "ei yhden yhtäkään".
uskova_1:den nyt jo kolmatta vuotta kestäneet ja usein toistuvat negatiiviset ja Ellenin vastaiset kirjoitukset ovat aivan yliammuttuja ja ne kertovat todellisuudessa enemmän uskova_1:stä itsestään kuin Ellen G White'sta. Totuus on että uskova_1:den Ellenin vastaiset kirjoitukset ovat vain turhaa ja asiatomta syyttelemistä, jopa hänen kielen käyttönsäkin muistuttaa ajoittain enemmän syyttäjän kielen käyttöä kuin evankelioitsijan.
Ei sellaista kannata kenenkään puolustaa.
Jokaisen olisi uskova_1:den tavoin helppo väittää: Minä olen uskossa sinä et (tai minä olen aina oikeassa, sinä olet aina väärässä).
Sellainen on vain ajattelematonta itsekorostusta ja vailla mitään hengellistä arvoa.
Jokaisen tulee TODISTAA väitteensä, mutta uskova_1:llä menee sormi suuhun ja jäljelle jää vain haukkuminen ja muideb tuomitseminen.
Se joka sellaista käyttäytymistä puolustaa väittää itse asiassa että teko (tässä tapauksessa se olisi evankeliointi?) pyhittää keinot.
Mikä on aivan VÄÄRÄ katsanto kanta koska sellainen on Raamatun VASTAISTA käyttäytymistä mikä todellisuudessa vie uhmisiä POIS Jeesuksesta eikä päin vastoin. kukaan joka "hakee" ei halua tulla uskova_1:den kaltaiseksi "uskovaksi".
Olen kaivannut uskova_1:ltä Raamattuun perustuvia todisteita, mutta niitä ei useinkaan ole tullut, ainakaan tähän päivään mennessä. Haukkumista ja toisten arvostelua on tullut sitäkin enemmän.
Valitan, mutta asia on näin, mutta ymmärtämätön puhuu niin kuin osaa.
Tiedoksi: itse en ole adventisti.
(millä sinänsä ei ole asian kanssa mitään tekemistä).
Enkelit ovat joko valkoisia tai mustia - eivät voi muuttua. tuomion enkelit ovat mustia.
Samaa vanhaa vuoden 1844 pettymyksen lähteistä kumpuavaa vettä kolme-enkeliä tarjoaa yhä vaan.
Älä juo sitä, sillä se on sameaa ja seissyttä!
Joh. 7:38
Joka uskoo minuun, 'hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat', niin kuin kirjoituksissa sanotaan."
[Jes. 58:11].
Ilm. 22:17
Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. [Jes. 55:1; Joh. 7:37; Ilm. 21:6]
Hes. 47:1
Sitten hän vei minut takaisin temppelin ovelle. Ja katso, vettä kumpusi temppelin kynnyksen alta itään päin, sillä temppelin etusivu oli itää kohti. Ja vesi juoksi alas temppelin oikeanpuolisen sivuseinämän alitse, alttarin eteläpuolitse.
9 Ja missä ikinä nämä vedet virtaavat, siellä kaikki eläimet menestyvät ja lisääntyvät. Myös kaloja on suuret määrät, sillä kaikkialla, minne tulee, tämä virta muuttaa veden makeaksi. Minne vain se tulee, siellä kaikki virkoaa elämään.- alkaa puhua
omista pettymyksistäsì?
Olette nyt toistaneet samaa potaskaa suunnilleen tuhat kertaa, ymmärtämättä että pilaatte tämän(kin) palstan huonolla käyttäytymisellänne.
Kirjoitit taas kerran samaa potaskaa:
"Samaa vanhaa vuoden 1844 pettymyksen lähteistä kumpuavaa vettä kolme-enkeliä tarjoaa yhä vaan. Älä juo sitä, sillä se on sameaa ja seissyttä!
Luuletko todella?? että joku joka lukee tuon kirjoittamasi uskoo että kirjoitit sen hyvällä tarkoituksella? ja lähimmäisen rakkaudella? että tarkoituksesi oli auttaa hakevia ja levittää evankeliumia.. (tosiasiassa halusit vain taas riidellä - eikö niin)?
Jos ihmisen evakeliointi on vain toisista vikojen hakemista niin se ei ole evankeliointia ollenkaan. Vaikka viljelet noita Raamatun lauseitasi ovat kirjoituksesi vailla lähimmäisen rakkautta..
Kehoitankin että jätät pois omahyväisyytesi ja otat adventisteihin ystävällisen kannan ja pidät heitä samassa arvossa itsesi kanssa Jumalan edessä ja keskustelet kanssaan siltä pohjalta.
Ei adventisti. alkaa puhua kirjoitti:
omista pettymyksistäsì?
Olette nyt toistaneet samaa potaskaa suunnilleen tuhat kertaa, ymmärtämättä että pilaatte tämän(kin) palstan huonolla käyttäytymisellänne.
Kirjoitit taas kerran samaa potaskaa:
"Samaa vanhaa vuoden 1844 pettymyksen lähteistä kumpuavaa vettä kolme-enkeliä tarjoaa yhä vaan. Älä juo sitä, sillä se on sameaa ja seissyttä!
Luuletko todella?? että joku joka lukee tuon kirjoittamasi uskoo että kirjoitit sen hyvällä tarkoituksella? ja lähimmäisen rakkaudella? että tarkoituksesi oli auttaa hakevia ja levittää evankeliumia.. (tosiasiassa halusit vain taas riidellä - eikö niin)?
Jos ihmisen evakeliointi on vain toisista vikojen hakemista niin se ei ole evankeliointia ollenkaan. Vaikka viljelet noita Raamatun lauseitasi ovat kirjoituksesi vailla lähimmäisen rakkautta..
Kehoitankin että jätät pois omahyväisyytesi ja otat adventisteihin ystävällisen kannan ja pidät heitä samassa arvossa itsesi kanssa Jumalan edessä ja keskustelet kanssaan siltä pohjalta.
Ei adventisti.Miksi moni - ehkä se oletkin aina juuri sinä - häpeävät adventsimia ja niin sitten esiintyvät milloin minkäkin suojakilven takaa?
luterilaisina, ex-adventisteina, ateisteina, jne!
Kristus pukee meitä - ei ollenkaan tarvitse hävetä.- muista
AnttiVKantola kirjoitti:
Miksi moni - ehkä se oletkin aina juuri sinä - häpeävät adventsimia ja niin sitten esiintyvät milloin minkäkin suojakilven takaa?
luterilaisina, ex-adventisteina, ateisteina, jne!
Kristus pukee meitä - ei ollenkaan tarvitse hävetä.(eikä taida olla sinullakaan) mutta etkö tajua että jos "ei adventisti" sanoo olevansa adventisti, hän valehtelee. Voi vain todeta että sinua taitaa vaivata luulosairauskin.
Vaikka yleensähän täällä leimataan adventistiksi jokainen joka ei halua olla kanssanne heitä parjaamassa (kuten nytkin salakavalasti yritit leimata minut ja samalla mustata adventistejakin noin huomaamatta että he mukamas häpeäisivät olla adventisteja)
Minusta adventisteilla on paljon parempi käytös kuin sinun kaltaisillasi hömpöttäjillä jotka kirjoittavat vain omia luulojaan, vaika en adventisti olekaan. muista kirjoitti:
(eikä taida olla sinullakaan) mutta etkö tajua että jos "ei adventisti" sanoo olevansa adventisti, hän valehtelee. Voi vain todeta että sinua taitaa vaivata luulosairauskin.
Vaikka yleensähän täällä leimataan adventistiksi jokainen joka ei halua olla kanssanne heitä parjaamassa (kuten nytkin salakavalasti yritit leimata minut ja samalla mustata adventistejakin noin huomaamatta että he mukamas häpeäisivät olla adventisteja)
Minusta adventisteilla on paljon parempi käytös kuin sinun kaltaisillasi hömpöttäjillä jotka kirjoittavat vain omia luulojaan, vaika en adventisti olekaan.Adventti tarkoittaa Jeesuksen odotusta - ei siinä ole mitään hävettävää.
Ilmeisen hyvin täällä on ellenismi romutettu, kun adventistikaan ei enää kehtaa olal adventisti.
Adventsimi toipunee, jos se saa itsensä irti ellenismin taakasta. Jumalan armosta se on mahdollista täysin.
Armon lapsille on hyvää luvassa, eikä siinä kysellä, mihin kirkkoon olet kuulunut.
Ilm 22:1-4
1 Enkeli näytti minulle elämän veden virran, joka kristallinkirkkaana kumpuaa Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta. [Hes. 47:1; Sak. 14:8]
2 Kaupungin valtakadulla, virran haarojen keskellä kasvoi elämän puu. Puu antaa vuodessa kahdettoista hedelmät, uuden sadon kerran kuukaudessa, ja sen lehdistä kansat saavat terveyden.
[1. Moos. 2:9, 3:22; Ilm. 2:7 | Hes. 47:12]
3 Mikään ei enää ole kirouksen kahleissa. Kaupungissa on Jumalan ja Karitsan valtaistuin, ja kaikki palvelevat Jumalaa.
[Sak. 14:11 | Hes. 48:35]
4 He saavat nähdä hänen kasvonsa, ja heidän otsassaan on hänen nimensä.
[Ps. 17:15; Matt. 5:8; 1. Joh. 3:2 | Ilm. 14:1]
Viitekohdat vievät aivan ihaniin lukuihin, mm. Hes 39-48. ja Sak 14.- ymmärtämään
AnttiVKantola kirjoitti:
Adventti tarkoittaa Jeesuksen odotusta - ei siinä ole mitään hävettävää.
Ilmeisen hyvin täällä on ellenismi romutettu, kun adventistikaan ei enää kehtaa olal adventisti.
Adventsimi toipunee, jos se saa itsensä irti ellenismin taakasta. Jumalan armosta se on mahdollista täysin.
Armon lapsille on hyvää luvassa, eikä siinä kysellä, mihin kirkkoon olet kuulunut.
Ilm 22:1-4
1 Enkeli näytti minulle elämän veden virran, joka kristallinkirkkaana kumpuaa Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta. [Hes. 47:1; Sak. 14:8]
2 Kaupungin valtakadulla, virran haarojen keskellä kasvoi elämän puu. Puu antaa vuodessa kahdettoista hedelmät, uuden sadon kerran kuukaudessa, ja sen lehdistä kansat saavat terveyden.
[1. Moos. 2:9, 3:22; Ilm. 2:7 | Hes. 47:12]
3 Mikään ei enää ole kirouksen kahleissa. Kaupungissa on Jumalan ja Karitsan valtaistuin, ja kaikki palvelevat Jumalaa.
[Sak. 14:11 | Hes. 48:35]
4 He saavat nähdä hänen kasvonsa, ja heidän otsassaan on hänen nimensä.
[Ps. 17:15; Matt. 5:8; 1. Joh. 3:2 | Ilm. 14:1]
Viitekohdat vievät aivan ihaniin lukuihin, mm. Hes 39-48. ja Sak 14.Mutta Antti, kuinka on mielenterveytesi laita? Eihän täällä kukaan muu puhu häpeämisestä kuin SINÄ! En ole vielä tavannut ketään joka häpeäisi mitään tällä palstalla (vaikka syytä olisi). Mutta kuten tavallisesti ovat omat luulosi vahvemmat kuin mikään muu. Luuletko todella että vain adventistit ovat perin pohjin kyllästyneet teidän iänikuiseen Ellenin parjaamiseenne? Olette tosi väsyttäviä kaverisi kanssa ja pilaatte kaiken keskustelun koko palstalla.
Sanoin jo tässä aikaisemminkin että ei se ole evankelioimista että hakee vikoja muista joita sitten yrittää kiven kovaa todistella ties millä keinoin (kuten nytkin keksit tämän häpemisen vain välttääksesi keskustelun asioista). Jos olisit ollut vähänkin asiallinen niin olisit ottanut kantaa siihen mitä kirjoitin etkä vain jatkanut samaa höpötystäsi..
Onko muuten totta? että olet entinen "huumeiden käyttäjä" kuten täällä joku kerran kirjoitti? Siinä tapauksessa voimme vain todeta että tämän palstan kaksi pahinta häirikköä ovat molemmat entisiä huumeiden käyttäjiä. Mikä osaltaan ehkä selvittää (vaikkakaan ei millään tavoin oikeuta) teidän käyttäytymisenne taustaa. ymmärtämään kirjoitti:
Mutta Antti, kuinka on mielenterveytesi laita? Eihän täällä kukaan muu puhu häpeämisestä kuin SINÄ! En ole vielä tavannut ketään joka häpeäisi mitään tällä palstalla (vaikka syytä olisi). Mutta kuten tavallisesti ovat omat luulosi vahvemmat kuin mikään muu. Luuletko todella että vain adventistit ovat perin pohjin kyllästyneet teidän iänikuiseen Ellenin parjaamiseenne? Olette tosi väsyttäviä kaverisi kanssa ja pilaatte kaiken keskustelun koko palstalla.
Sanoin jo tässä aikaisemminkin että ei se ole evankelioimista että hakee vikoja muista joita sitten yrittää kiven kovaa todistella ties millä keinoin (kuten nytkin keksit tämän häpemisen vain välttääksesi keskustelun asioista). Jos olisit ollut vähänkin asiallinen niin olisit ottanut kantaa siihen mitä kirjoitin etkä vain jatkanut samaa höpötystäsi..
Onko muuten totta? että olet entinen "huumeiden käyttäjä" kuten täällä joku kerran kirjoitti? Siinä tapauksessa voimme vain todeta että tämän palstan kaksi pahinta häirikköä ovat molemmat entisiä huumeiden käyttäjiä. Mikä osaltaan ehkä selvittää (vaikkakaan ei millään tavoin oikeuta) teidän käyttäytymisenne taustaa.VASTAUKSENI NIMETTÖMÄLLE KAKAN HEITTÄJÄLLE
On aivan turha "jatkaa" kesusteluja pitempään nimettömien kanssa, sillä he väittävät vaikka mitä, sillä hehän eivät ole itsestään vastuussa.
Onko muuten totta, että olet kastaamton - vai onko vain nimi unohtunut antaa?
Olen kuullut, että aikanaan olisi kuumeisesti mietitty, mikä sulle nimeksi.
Mutta sopivan mutkaista nimeä ei kerta kaikkiaan löydetty, eikä keksitty.
Sitten kastetilaisuus jo olikin ohi.
Enkelit riemuitsivat, ettei tarvinnut sen enempää miettiä sitä, kuinka pitkä nimi saa olla.
Oletko todellakin merkitsemätön, nimetön?
Vai onko tämä vain luuloa, eikä uskoa?
Luuk. 11:44
Voi teitä! Te olette kuin merkitsemättömät haudat, joita ihmiset tietämättään tallaavat."* [Ihmisen katsottiin saastuvan, jos hän kosketti hautaa.].
Jospa lakkaisit henkilöön katsomasta so. ohjaamalla lukijain ajatuksia vihjailuillasi, vaikka isäsi - "meidän veljiemme syyttäjä" - sinua siihen lähes pakottaa.
Asioita täällä puidaan, Raamattuun vedoten, eikä kirjoittajia itseään.- totta..
AnttiVKantola kirjoitti:
VASTAUKSENI NIMETTÖMÄLLE KAKAN HEITTÄJÄLLE
On aivan turha "jatkaa" kesusteluja pitempään nimettömien kanssa, sillä he väittävät vaikka mitä, sillä hehän eivät ole itsestään vastuussa.
Onko muuten totta, että olet kastaamton - vai onko vain nimi unohtunut antaa?
Olen kuullut, että aikanaan olisi kuumeisesti mietitty, mikä sulle nimeksi.
Mutta sopivan mutkaista nimeä ei kerta kaikkiaan löydetty, eikä keksitty.
Sitten kastetilaisuus jo olikin ohi.
Enkelit riemuitsivat, ettei tarvinnut sen enempää miettiä sitä, kuinka pitkä nimi saa olla.
Oletko todellakin merkitsemätön, nimetön?
Vai onko tämä vain luuloa, eikä uskoa?
Luuk. 11:44
Voi teitä! Te olette kuin merkitsemättömät haudat, joita ihmiset tietämättään tallaavat."* [Ihmisen katsottiin saastuvan, jos hän kosketti hautaa.].
Jospa lakkaisit henkilöön katsomasta so. ohjaamalla lukijain ajatuksia vihjailuillasi, vaikka isäsi - "meidän veljiemme syyttäjä" - sinua siihen lähes pakottaa.
Asioita täällä puidaan, Raamattuun vedoten, eikä kirjoittajia itseään.että Anttikin on sotkeutunut huumeisiin, kun noin älähti, tuolle kysyjälle, kyllä nyt ymmärrän nuo Antin kirjoittelut, olen joskus ajatellut mikähän mies hän mahtaa olla kun noin sekaisin pistää puuron ja vellin, mutta nyt ei ole enää epälyjä, ne huumeet ne huumeet.
totta.. kirjoitti:
että Anttikin on sotkeutunut huumeisiin, kun noin älähti, tuolle kysyjälle, kyllä nyt ymmärrän nuo Antin kirjoittelut, olen joskus ajatellut mikähän mies hän mahtaa olla kun noin sekaisin pistää puuron ja vellin, mutta nyt ei ole enää epälyjä, ne huumeet ne huumeet.
"Tuolle kysyjälle" - siehän oot se sama kysyjä.
Mitähän mahdat tarkoittaa sillä, että "älähti"?
Mihin pyrit, mikä on motiivisi?
Jobin kirja sinun kannattaisi iskostaa mieleesi.
Siinä ystävät / sielunhoitajat syyttelevät Jobia oikein työkseen, useita päiviä.
Koettavat arvauksissaan osua oikeaan.
Tietenkin Job puolustautuuu, mutta vain siksi, että
sillä hän osoittaa pitävänsä kiinni hurskaudestaan. (Job 19:25).
Maine häneltä oli jo mennyt väärien juorujen vuoksi.
LOPPUTULOS
Herran sanat Jobin ystäville - Job 42:7-10
7 Kun Herra oli puhunut Jobille, hän sanoi temanilaiselle Elifasille: "Minä olen vihastunut sinuun ja kahteen kumppaniisi, sillä te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job.
8 Ottakaa siis seitsemän sonnia ja seitsemän pässiä, menkää minun palvelijani Jobin luo ja uhratkaa hyvitykseksi omasta puolestanne polttouhri.
Palvelijani Job rukoilee teidän puolestanne, ja minä kuulen hänen rukouksensa. Näin minä säästän teidät rangaistukselta ja häpeältä, vaikka te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job."
[1. Moos. 20:7; Job 22:30]
9 Temanilainen Elifas, suahilainen Bildad ja naamalainen Sofar tekivät niin kuin Herra oli heitä käskenyt, ja Herra kuuli Jobin rukouksen.
10 Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.- tietää kun
AnttiVKantola kirjoitti:
"Tuolle kysyjälle" - siehän oot se sama kysyjä.
Mitähän mahdat tarkoittaa sillä, että "älähti"?
Mihin pyrit, mikä on motiivisi?
Jobin kirja sinun kannattaisi iskostaa mieleesi.
Siinä ystävät / sielunhoitajat syyttelevät Jobia oikein työkseen, useita päiviä.
Koettavat arvauksissaan osua oikeaan.
Tietenkin Job puolustautuuu, mutta vain siksi, että
sillä hän osoittaa pitävänsä kiinni hurskaudestaan. (Job 19:25).
Maine häneltä oli jo mennyt väärien juorujen vuoksi.
LOPPUTULOS
Herran sanat Jobin ystäville - Job 42:7-10
7 Kun Herra oli puhunut Jobille, hän sanoi temanilaiselle Elifasille: "Minä olen vihastunut sinuun ja kahteen kumppaniisi, sillä te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job.
8 Ottakaa siis seitsemän sonnia ja seitsemän pässiä, menkää minun palvelijani Jobin luo ja uhratkaa hyvitykseksi omasta puolestanne polttouhri.
Palvelijani Job rukoilee teidän puolestanne, ja minä kuulen hänen rukouksensa. Näin minä säästän teidät rangaistukselta ja häpeältä, vaikka te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job."
9 Temanilainen Elifas, suahilainen Bildad ja naamalainen Sofar tekivät niin kuin Herra oli heitä käskenyt, ja Herra kuuli Jobin rukouksen.
10 Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.kuitenkaan tiedä. Minä kysyin eikä henkilö joka kirjoitti tuossa välissä.
Mutta olen yhä vastaustä vailla?
Kuinkas on Antti oletko entinen huumeiden käyttäjä vai et? tietää kun kirjoitti:
kuitenkaan tiedä. Minä kysyin eikä henkilö joka kirjoitti tuossa välissä.
Mutta olen yhä vastaustä vailla?
Kuinkas on Antti oletko entinen huumeiden käyttäjä vai et?Ilm. 12:10
Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
-------------
1. Kor. 4:4
sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
Job 7:20
Jos olenkin syntiä tehnyt, niin mitä olen sillä sinulle tehnyt, sinä ihmisten vartioitsija? Minkätähden asetit minut maalitauluksesi, ja minkätähden tulin itselleni taakaksi?
Job 1:22
Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä eikä puhunut nurjasti Jumalaa vastaan.
Herran sanat Jobin ystäville - Job 42:7-10 :
10 Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.- ja ymmärränhän minä
AnttiVKantola kirjoitti:
Ilm. 12:10
Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
-------------
1. Kor. 4:4
sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
Job 7:20
Jos olenkin syntiä tehnyt, niin mitä olen sillä sinulle tehnyt, sinä ihmisten vartioitsija? Minkätähden asetit minut maalitauluksesi, ja minkätähden tulin itselleni taakaksi?
Job 1:22
Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä eikä puhunut nurjasti Jumalaa vastaan.
Herran sanat Jobin ystäville - Job 42:7-10 :
10 Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.enkä minä sinua halua tuomita mistään en entisistä (olleet on olleet) enkä edes tulevista, se kun ei ole minun asiani, mutta jättäisit sinäkin muiden syyttelyt pois niin voisimme vaikka keskustella (vaikka emme aina samaa mieltä olisikaan) sillä siksihän me täällä keskustelu palstalla kirjoittelemme - että vaihtelisimme ajatuksia.
ja ymmärränhän minä kirjoitti:
enkä minä sinua halua tuomita mistään en entisistä (olleet on olleet) enkä edes tulevista, se kun ei ole minun asiani, mutta jättäisit sinäkin muiden syyttelyt pois niin voisimme vaikka keskustella (vaikka emme aina samaa mieltä olisikaan) sillä siksihän me täällä keskustelu palstalla kirjoittelemme - että vaihtelisimme ajatuksia.
Olen muutaman kerran pyrkinyt aikaansaamaan tilanteen, josta voitaisiin edetä rakentavasti.
Yhtäkään vastaantulevaa elettä en silloin saanut.
Olen kuitenkin jo oppinut tuntemaan teidän petollisen lähestymistapanne.
Neljä kappaletta teitä ehkä on, jotka joskus esiinnytte aivan peräjälkeen panetteluinenne.
Nytkin hyökkäsit muutaman kertaan huumesatusi kanssa ja vielä tuossa tuoreessakin viestissä se on leimaa-antavana. Ikäänkuin nöyryyttävänä painostajana.
Otteenne on kovenemaan päin. Taannoin moititte kasvojani rumiksi ja alkoholisoituneiksi. "Vejä tuohon vielä pukinparta". Sitten olin muka mielisairaalan potilas - ja mitäs pahaa siinäkin sitten olisi, mitä mainitsemisen arvoista.
Nyt nämä huumesadut ja verorästit. Elikkä tilannetta voisi verrata Lähi-Itään, jossa molemmin puolin on pieni porukka, joka tekee mitä tahansa, jotta rauhaa ei tulisi.
Kiitos Jumalalle, rauhanaika vielä tulee,(Sak 14.).
Kommunikointia varten täällä maailmassa todellakin ollaan. Ilman vilpittömyyttä se on lähes mahdotonta. Te muutamat nimettömät häiriköitte ja sitten on helppo sanoa: en se minä ollut vaan tuo toinen. Kun ei kehtaa edes omaa nimeään kantaa, niin on selvää ettei muutoinkaan tunne normaalia vastuutietoisuutta.
Suurinpiirtein tällainen teidän muutaman ahkeran filosofia tuntuu olevan: en tiedä, mitä siellä kirjoitellaan, mutta vastaan sanon.- auni1
AnttiVKantola kirjoitti:
Olen muutaman kerran pyrkinyt aikaansaamaan tilanteen, josta voitaisiin edetä rakentavasti.
Yhtäkään vastaantulevaa elettä en silloin saanut.
Olen kuitenkin jo oppinut tuntemaan teidän petollisen lähestymistapanne.
Neljä kappaletta teitä ehkä on, jotka joskus esiinnytte aivan peräjälkeen panetteluinenne.
Nytkin hyökkäsit muutaman kertaan huumesatusi kanssa ja vielä tuossa tuoreessakin viestissä se on leimaa-antavana. Ikäänkuin nöyryyttävänä painostajana.
Otteenne on kovenemaan päin. Taannoin moititte kasvojani rumiksi ja alkoholisoituneiksi. "Vejä tuohon vielä pukinparta". Sitten olin muka mielisairaalan potilas - ja mitäs pahaa siinäkin sitten olisi, mitä mainitsemisen arvoista.
Nyt nämä huumesadut ja verorästit. Elikkä tilannetta voisi verrata Lähi-Itään, jossa molemmin puolin on pieni porukka, joka tekee mitä tahansa, jotta rauhaa ei tulisi.
Kiitos Jumalalle, rauhanaika vielä tulee,(Sak 14.).
Kommunikointia varten täällä maailmassa todellakin ollaan. Ilman vilpittömyyttä se on lähes mahdotonta. Te muutamat nimettömät häiriköitte ja sitten on helppo sanoa: en se minä ollut vaan tuo toinen. Kun ei kehtaa edes omaa nimeään kantaa, niin on selvää ettei muutoinkaan tunne normaalia vastuutietoisuutta.
Suurinpiirtein tällainen teidän muutaman ahkeran filosofia tuntuu olevan: en tiedä, mitä siellä kirjoitellaan, mutta vastaan sanon.Kyllä Jeesus meitä rakastaa, vaikka me emme niin täydellisiä olisikaan, meissä jokaisessa on omat puutteemme, mutta Jeesus ei heitä ketään pois luotaan joka Hänen luoksensa tulee.
Näin minä uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1661305- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051090- 67921
- 58694
- 52563
- 32558
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?79509No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487