Leijona mies vienyt neitsyen sydämen

VirgoGirl

Konnentoikaa mun tarinaa...Kuinka neitsyt-leijona toimii? Jos jollakin kokemuksia. Tietenkään ei voi yleistää mut olis kiva tietää.

7

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      En tietty tiedä millainen neitsyt oot mutta mulla on jellona miehenä ja on niin rauhallinen että välillä tylsä. Tiedän kyllä että jos oon vaaras niin sit se on vaarallinen. JA luotettava kuin peruskallio, tosin joskus hieman ajattelematon kun on niin ajatuksissaan.
      Leijona suhtautuu elämään kuin välttämättömään pahaan ja sopeutuu mihin vaan.

    • Nimetön

      Olen nyt vuoden seurustellut Leijona miehen kanssa ja hyvin menee. Alku oli tosi tulista ja hankalaa; hänhän oli aina oikeassa; niin minäkin, miksi en olisi? Astrologiankin mukaan älykäs ihminen:)Koettelin todella miehen luonnetta; en tietoisesti luullakseni vaan en uskonut mihinkään hyvään. Etsin vikoja ja epäilin rehellisyyttä miettien mikä tarkoitus hänellä oikeasti on? Hullua, mutta toki siihen vaikutti entinen 25 v kestänyt avioliitto Vaaka miehen kanssa joka todella sai hallaa aikaan arvostelemalla ulkonäköä ym. Vaihtoikin tosin minut sitten 'haaremiin'. Ei haittaa. On uskomatonta miten elämä voi olla helppoa ja ihanaa kun rinnalla on ihminen johon voi luottaa ja joka hyväilee, hellii eikä sängyssäkään jätä kylmäksi, edes kriittistä Neitsyttä. Aikaisemmin pelkäsin näyttää itseäni; enää en. Kiitos siitä kuuluu ihanalle Leijonalle.
      Rohkeutta vain. Ole oma, ihana itsesi niin pärjäätte.

    • sano, kuin

      että leijona on vienyt minunkin
      sydämeni. Suhteemme on vain puhelimen ja
      viestien kautta kulkevaa, ehkäpä jonain päivänä...

    • koo89

      Uljas ja upea leijona pystyy hurmaamaan neitsyeltä jalat alta ja maailma näyttää loisteliaalta mutta tosiasia on se, että neitsyt on kriittinen ja avoimesti.Tätä ei yksikään leijona ei kestä!!Neitsyt-tytylle joka itsekin olen, käy härkä,kauris ja täydellisesti sopii yhteen neitsyet! Mutta omien kokemuksien mukaan sanottuna heh..ei kannata edes yrittää leijonanaisen tai -miehen kanssa, sillä leijona ja neitsyt ovat kumpikin niin täysiä vastakohtia ja niillä ei vaan suju.Mulla ystävyys syhdekin leijonan kanssa on tosi lujilla. MUTTA: HUOM! Kuten itse sanoit tätä ei voi yleistää.Jotkut leijonat ja neitsyet voi mennä yhteen ja leikkiä kotia, mutta tämä johtuu siitä että silloin persoonallisuudet ja luonteet vaan täsmäävät..Parhaiten Neitsyelle sopii maamerkit; härkä ja kauris.Ja on tullut luettua että juuri me neitsyet ollaan haasteellisimpia kumppaneita mutta uskollisimpia. Onhan niit poikkeuksii ja yksillöllisyyksiä mutta näin asia etenee. Pieni vinkki sulle kirjoittaja: Ota lunkisti. Jos se ei sun mielestä onnistu ja oot epätoivonen tän teidän suhteen vuoks niin kannattaa pistää poikki.Mä tiedän miltä susta tuntuu koska itse olen Leijonan kans ikäväs suhtees ja en tiedä mitä tekis!!Eikä kannata jäädä vatvoon asioit koska niist tulee yleensä vain isompia ongelmia. Plenty fish in the sea!! Frendit kuitenki tukee mua ja auttaa jokases ongelmas :)ja toivottavasti sullakin :) Suosittelen että ostat Merja Hirvisaaren Kuka on se Oikea- kirjan, sieltä löytyy apua pulmiisi :)

      • ei pidä paikkaansa

        ei voi ajatella, että horoskooppimerkki jotenkin vaikuttaisi siihen kuka sopii yhteen kenenkin kenssa. Kyllä siihen vaikuttaa esimerkiksi se, että minkälaisista lähtökohdista olet syntyisin,kuulutko kirkkoon, oletko uskovainen, omistatko jonkun puolueen jäsenkirjan ja jne.Elikkäs mitä yhteistä teillä on muuta kuin tällä hetkellä oleva tunteenpalo, joka pikkuhiljaa hiipuu ja jättää jälkeensä sen tunteen joka on ainoa ja oikea.


      • Just so!
        ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        ei voi ajatella, että horoskooppimerkki jotenkin vaikuttaisi siihen kuka sopii yhteen kenenkin kenssa. Kyllä siihen vaikuttaa esimerkiksi se, että minkälaisista lähtökohdista olet syntyisin,kuulutko kirkkoon, oletko uskovainen, omistatko jonkun puolueen jäsenkirjan ja jne.Elikkäs mitä yhteistä teillä on muuta kuin tällä hetkellä oleva tunteenpalo, joka pikkuhiljaa hiipuu ja jättää jälkeensä sen tunteen joka on ainoa ja oikea.

        Kerrankin oikea ajatus.Jag tackar !


      • K89
        ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        ei voi ajatella, että horoskooppimerkki jotenkin vaikuttaisi siihen kuka sopii yhteen kenenkin kenssa. Kyllä siihen vaikuttaa esimerkiksi se, että minkälaisista lähtökohdista olet syntyisin,kuulutko kirkkoon, oletko uskovainen, omistatko jonkun puolueen jäsenkirjan ja jne.Elikkäs mitä yhteistä teillä on muuta kuin tällä hetkellä oleva tunteenpalo, joka pikkuhiljaa hiipuu ja jättää jälkeensä sen tunteen joka on ainoa ja oikea.

        musiikkimaku ainakin sama. elämäntilanne aika lailla sama. samanlainen huumorintaju.ja yleensä pelkät kiinnostuksen kohteetkaan ei tarvi olla samoja kunhan on asioita josta keskustella ja pystyy kommunikoimaan toisen kans.leffamaku sama. minkälaisista lähtökohdista olet synt??? mitä se tarkottaa koska mulle on ihan sama jos tää sama henkilö olis vaikka juutalainen tai olis köyhä tai rikas.välitän siitä silti enkä halua et sille sattuu jotakin :) mutta joskus täytyy myös ajatella horoskooppejaki koska siit voi ajatella minkälainen tämä henkilö on luonteeltaan esmes!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe