Muhammed ei lukenut Raamattua riittävän tarkkaan

ääni tyhjyydestä

Jos Muhammed olisi lukenut Raamatun riittävän tarkoin hän olisi jättänyt islamin perustamatta. Arabeille ei ole tulossa voittoa, sillä Jeesus sanoo:

"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän, Pojan ja Pyhän hengen nimeen ja käskemällä heidän pitää kaikki mitä minä olen teidän käskenyt pitää. Ja katso: minä olen teidän kanssanne jokaisena päivänä maailman loppuun saakka."

Jeesus myös kieltää väärien profeettojen seuraamisen ja varoittaa ankarasti "Minä olen tie, totuus ja elämä. Kukaan ei tule Isän luo paitsi munun kauttani."

Jeesus muistuttaa seuraajiaan: "

"Vielä vähän aikaa ja te ette enää näe minua ja taas vähän aikaa niin te näette minut taas."

Tietäkää muslimit, että Jeesus palaa takaisin tuomitsemaan teidät vääristä valinnoistanne. Muta tietäkää mysö se, että Jeesuksen tähden teidät armahdetaan jos hylkäätte islamin ja otatte Jeesuksen vastaan Herrana. Silloin te otatte myös Israelin vastaan pyhänä maana jota te haluatte suojella islamilta.

10

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annettu?

      Jumala antoi Jeesukselle kaiken vallan?
      Eli valta ei ole hänestä itsestään lähtöisin, eikä hän siksi voi olla Kaikkivaltias.

      Koraani 4:171 Te, joille on annettu Pyhä kirja, älkää menkö liiallisuuksiin uskonnossanne älkääkä sanoko Jumalasta muuta kuin totta. Messias, Jeesus, Marian poika, on ainoastaan Jumalan profeetta ja Hänen Marialle lähettämänsä Sana sekä Hänestä (hänen päällensä) tullut Henki; uskokaa siis Jumalaan ja Hänen lähettiläisiinsä älkääkä sanoko: »Kolminaisuus!» Ei, lopettakaa (Kolminaisuudesta puhuminen) omaksi hyödyksenne! Jumala on yksi ainoa Jumala. Luoksepääsemätön on Hänen majesteettiutensa, jotta Hänellä soveltuisi olemaan poika. Hänelle kuuluu kaikki taivaassa ja maan päällä; Jumala yksin riittää Suojelijaksi.

      • ketä muita

        Juutalainen uskonto ei tunnusta Jeesusta.He odottavat vieläkin Messiastaan. Tuomitaanko heidät kerettiläisinä?

        Juutalainen uskonto on yksijumalainen. Islam on yksijumalainen uskonto.

        Kolminaisuusoppi on Nikean ja Konstantinopolin kirkolliskokousten "keksintö". Tätä oppia eivät jotkut kristillisinä pidetyt suuntaukset tunnusta.


    • MIksi Muhammed olisi lukenut Raamattua ollenkaan? Hän sentään antoi sekä kristityille että juutalaiseille arvon "kirjan kansa".

      • Ariel Sharon.

        Tarkoitatko arvolla näitä Muhamamdin terveisiä?

        "Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin." [5:51]


        Book 019, Number 4366:
        It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
        http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/019.smt.html#019.4366



        Tiedätkö edes mikä on dhimmi ja mikä on jizya?


      • Karim (Kai)
        Ariel Sharon. kirjoitti:

        Tarkoitatko arvolla näitä Muhamamdin terveisiä?

        "Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin." [5:51]


        Book 019, Number 4366:
        It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
        http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/019.smt.html#019.4366



        Tiedätkö edes mikä on dhimmi ja mikä on jizya?

        Book 019, Number 4366:
        It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
        http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/m uslim/019.smt.html#019.4366

        Eipä ole pahemmin kristittyjä tai juutalaisia Arabiassa...

        Ei se kaveri ihan tyhjiä höpissy...


      • Ariel Sharon. kirjoitti:

        Tarkoitatko arvolla näitä Muhamamdin terveisiä?

        "Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin." [5:51]


        Book 019, Number 4366:
        It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
        http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/019.smt.html#019.4366



        Tiedätkö edes mikä on dhimmi ja mikä on jizya?

        Tiedätkö sinä, mitä eroa dzinnillä ja ifritillä?


    • Karim (Kai)

      ...ja täällä (tai muilla planeetoilla) tuskin on enää juuri ainotta kristittyä/juutalaista.

      Raamattu kun ei kestä taistelua tiedettä vastaan. Islamilla taas on kaikki mahdollisuus mukautua siihen.

      • sokea tai tyhmä

        Ainoa noista kolmesta uskonnosta, joka ei sopeudu,
        on islam.
        Juutalaisuus ja kristinusko seuraavat aikaansa ja
        luopuvat vanhoista, epäinhimillisistä tavoista.
        Esim juutalaisuudessa ei ole kivitetty ketään kah-
        teentuhanteen vuoteen, mutta islamilaisissa maissa
        se on vielä tänään arkipäivää.
        Joten sivistystason noustessa muslimitkin luopuvat
        Koraanin alkukantaisista opeista, esim, siitä,
        että aurinko laskee sameaan lähteeseen.


    • Totuusvapauta

      Vastaus :Profeetta Muhammad. Rauha olkoon hänen. Sielunsa. Ja Jeesus ja Mooses ja kaikki profeettaat siis pProfeetta Mohammad oli lukutaidoton Ei käynyt koulussa.
      Jos nyt lähdetään katsomaan mitä kutsut raamatus ! Mikä raamatus tarkoitat ? Mitä profeetta Mohamad pitä lukea? Onko kirkko raamatus tai Jehovan raamatus joka on 66 luku tai katolisten raamatus joka on muistaakseni 75 tai arthothiksinen raamatus joka on 81 ?. On 20000 erilaisia raamatuksia ehkä tarkoitat mormonien raamatus
      Onko profeetta mohamad tarvitse lukea että jumala luonut yötä ja päivä ensimmäiselle päivällä ja aurinko ja kuu neljäs päivällä siis naurattava jumala joka on luja ei tiedä yksi kertaisia faktaa
      Onko profeetta mohammad tarvitse lukea että maalla on 4 kolmansia. Joka kirkko vainio galilo ja geraldo bruno sen takkia?
      Onko , onko paljon jottoja käsittämätöntä. 10 insesti tarina isä ja 2 tyttär lot ja hänen 2 tytär , isä ja oma pojan waimo naurattava
      Se mitä uskot ei ole Jeesuksen usko se on Paavali usko, Paavali sanoi kirje roomalaisella 3 luku 7 minä jos minun valheilisuus , hän sanoi minä olen juutalaisten kanssa juutalainen kristytyien kanssa käristetty ja pakanoiden kanssa pakana, hän muoti laki joka Jeesus sanoi vaikka maa ja taivas katoa ei yksi sana. Häviä. Paavali sanoi tämä laki ei tarvitse ja jossain hän sanoi vapauttanut teitä lain urjuudesta
      Jeesus on aina sanonut totuus eikä tarvitse mielestä ketään,
      Jeesus oli muslimi j se naurattava teidän mielistä. Mutta todistan sen sinun raamatullisesta.
      Ensiksi mikä on islam mihin se perustuu:
      1. Jumala on yksi jakamaton vanha testementti jokainen paikka todistaa tämä mutta jos nenään uusi testementti löyty johannes 5 luku 31 Jesús sanoi jos minä todistan itsestäni minun todistus ei ole pätevä , mutta joka todistaa on toinen : kysyy Alexes kivi mitä toinen tarkoitaa siis ei ole Jeesus
      Löytyy muistaakseni matteus 17 luku 19 Jeesus sanoi miksi kutsut minut hyvää yksi vain hyvä
      Löytyy myös mitä Jeesus sanoi markus 1 tärkein asia että meidän jumalamme ainoa jumala siis myös jeesu jumala. Jeesus puhu eikä Paavali

      2. Jumalan palveleminen siis rokotus , onko Jeesus menee jossain penkille ja rukoile vai onko hän lankesi kasvoihin maahan ja rukoile? Matteus 26 luku 39 Jeesus lankesi kasvoihin maahan ja rukoile. Ainut muslimit jotka tekee näin.

      3. antaa almu. Ja Jeesus autoni köyhät

      4. Paasto ja Jeesus paistoi. 40 päivä

      5. Pyhiinvaellus ja Jeesus tehnyt se jerusalissä joka on yhtä pyhä muslimeilla kun Mekka
      Nää 5 asiat islam on tärkeitä asioita joka Jeesus tehnyt

      Lisäksi islamilainen tervehdys alsalam alikum joka Jeesus sanoi rauha teillä . Riko hitlerin tervehdys käsimerkin tiedetään koko narsismia?
      Eikö Jeesus sanoi että monet tekevät minun nimissä ihmeestä ja käyttävät minun nimi mutta sanon niille tuomio päivä menkää edestäni en tunne teidät onko hän tarkoittanut profeetta mohamad vai muslimit vai hän tarkoittanut nimi kristityt joka seuraavat paavelin väärin oppi joka kirjoittanut 14 luku raamatuksesta joka on 27luku. Tiedosti hän ei tarkoittanut muslimit koska ne eivät käyttävät Jeesuksen nimi misään ihmeessä

    • käärmekaktus

      Muhammed ei osannut edes lukea ja se on tosiasia...ootteko selvillä yhtään mistään täällä ??

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe