Elelen yksin kartanossa.
Humisevaa on.
Mistähän saisi tosi ystävän?
29
1470
Vastaukset
- Luutamummo
Sinuna aloittaisin siivoojan hankinnasta.
- että voisin
hankkia asunnon (jonkun mukavan miehen kanssa yhteisen, 50% ja 50%
omistusoikeudella), ja elää yhdessä rakastaen, auttaen, huomioon ottaen, kunnioittaen...
MUTTA: miehiä ei ole.
Kuvittelin,että joku kuolleen mieheni kaltainen olisi jäänyt myös yksin. Mutta ei, sairaalloisesti mustasukkaisen kanssa en pysty asumaan yhdessä. Hän osasi tutustumisvaiheessa peittää sairautensa. - Asunto myytiin vuodessa pois, pääsin eroon hänestä.
Siinä se.- mies näkökulmaa
Ainakin minä olen huomannut, että jo päivittäisellä kauppareissulla pyrkii naiset lähikosketukseen. Aivan tuntemattomat naiset tulevat juttelemaan. Mikä sitten vetääkään. Tosin olen seurustellut tyttöjen kanssa, jo alakoulusta alkaen ja ollut muutaman kerran kihloissa ja toistamiseen naimisissa. Liika mustasukkaisuus onkin ollut yleinen suhteen katkeamisen syy. Uusi suhde on alkanut aina heti entisen katkettua. Onneksi nykyinen vaimoni sallii melko paljon vapauksia. Eikä närkästy, kun tanssitilaisuuksissa tulee näitä tanssiin hakijoita. Miten vapaita miehiä olisikaan. Jopa maahanmuuttaneet naiset kysyvät suorasanaisesti tilaisuuden tullen oletko vapaa.
- Koskaan
mies näkökulmaa kirjoitti:
Ainakin minä olen huomannut, että jo päivittäisellä kauppareissulla pyrkii naiset lähikosketukseen. Aivan tuntemattomat naiset tulevat juttelemaan. Mikä sitten vetääkään. Tosin olen seurustellut tyttöjen kanssa, jo alakoulusta alkaen ja ollut muutaman kerran kihloissa ja toistamiseen naimisissa. Liika mustasukkaisuus onkin ollut yleinen suhteen katkeamisen syy. Uusi suhde on alkanut aina heti entisen katkettua. Onneksi nykyinen vaimoni sallii melko paljon vapauksia. Eikä närkästy, kun tanssitilaisuuksissa tulee näitä tanssiin hakijoita. Miten vapaita miehiä olisikaan. Jopa maahanmuuttaneet naiset kysyvät suorasanaisesti tilaisuuden tullen oletko vapaa.
en ole hakenut miestä tanssimaan.
Jos mies hakee tai hymyillen rupeaa juttelemaan, olen heti leikissä mukana. Mutta kotikasvatukseni oli niin määrätietoista, etten siitä tule ikinä pääsemään pois. Se on minun tapani elää ja olla olemassa.
Olen nähnyt näitä naisia, mistä kerroit. - nolottaa
Koskaan kirjoitti:
en ole hakenut miestä tanssimaan.
Jos mies hakee tai hymyillen rupeaa juttelemaan, olen heti leikissä mukana. Mutta kotikasvatukseni oli niin määrätietoista, etten siitä tule ikinä pääsemään pois. Se on minun tapani elää ja olla olemassa.
Olen nähnyt näitä naisia, mistä kerroit.aika usein heidän puolestaan, myötähäpeää! :/
- alkoholismin lisääntyessä
nolottaa kirjoitti:
aika usein heidän puolestaan, myötähäpeää! :/
yhä enenevässä määrin
- Käyppäs
siellä puhumassa.
- Once!
Tervehdys ystäväni!
Näin nuorempana miehenä voin kertoa, että ikäisesi miehet käyttävät nettiä huonosti tai ei ollenkaan, joten muu kanava olisi varmaan parempi. Onhan kaikenlaisia eläkeläisten järjestöjä ja toiminta on varmaan luotettavaa ja antoisaa. Humisevaan kartanoon syysterveisiä minulta!Ps. En tosin tiedä oletko mies vai nainen, joten olisi helpompi etsiä sinulle ystävää. Posliininmaalausta tai pitsin-nupläystä miehelle on vaikea ehdotella.- Twice
Mistä päättelet aloittajan iän?
Ettei vain olisi sitä huuhaaikäluokkaa,joka käy täällä vanhuksille naureskelemassa? - Once
Twice kirjoitti:
Mistä päättelet aloittajan iän?
Ettei vain olisi sitä huuhaaikäluokkaa,joka käy täällä vanhuksille naureskelemassa?Ei ollut tarkoitus loukata ja en tiedä mikä ikäluokka käy nauramassa vanhuksille. Itse en luullakseni kuulu siihen ryhmään lain. Iän arvionti on ihan kategoriasta 70 mieleen haettu ja oli etusivulla näkyvissä, joten se siitä. Tunnen paljon vanhempia ihmisiä, jotka ovat tahtomattaan ilman ainoatakaan ystävää. Lapset maailmalla ja puoliso kuollut jo aikaa sitten. Välimatkat ja kiire on yleisin "syy" olla käymässä tapaamassa läheisiään.
Toivon, että löydät ystäviä, joiden seurassa viihdyt ja tunnet itsesi pidetyksi sekä tärkeäksi. Tsemppiä!
- Käy silmäilemässä
Seurakunnat järjestävät n.k. sinkkutilaisuuksia. Sieltä on moni löytänyt ystävän. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
- jossain
kierrätys keskuksessa, josko sieltä, tai kirpputorilta vähän kulhataneen.
- Eedvadzx
jossain kirjoitti:
kierrätys keskuksessa, josko sieltä, tai kirpputorilta vähän kulhataneen.
Mehän olemme uudestaan sinkkuja,koska suuri osa eronneita karanneita leskiä. Vapaita kuin taivaan linnut....
- 3/21
Eedvadzx kirjoitti:
Mehän olemme uudestaan sinkkuja,koska suuri osa eronneita karanneita leskiä. Vapaita kuin taivaan linnut....
Tyuönnäppäs" Eedvadzx" käpy pers reikääsi ja ryhdy vähän ennakoivasti talviunille, Ei tänne kaivata vanhoja ketjuja ne luetaan arkistossa,
- kartano.
Meinaan onkos sitä varallisuutta. Voisinkin tulla sinne kuuntelemaan sitä huminaa. Aluksi vähän niinkuin kokeeksi.
Kyllä minä ainakin kaipaan enemmän yksinäisen, lämminhenkisen naisen läheisyttä kuin humisevia honkia.
- toiweikas
jos et sille wanhalle tammalle ole sydäntäsi menettänyt, otan yhteyttä...
- naissuhteessasi?
Miksi joku vihaa sinua niin selvästi?
Oletko mies joka satuttaa pahasti? toiweikas kirjoitti:
jos et sille wanhalle tammalle ole sydäntäsi menettänyt, otan yhteyttä...
Klikkaa rekisteröityä nimimerkkiäni niin saat sp-osoitteen.
Ellei tämä ole feikkiä ja jos todella etsit ystävää, älä käytä tuota kartano-korttia, jolla halunnet viestittää varakkuuttasi tms. :) Mitä tekisit ystävällä, joka etsii nimenomaan varakasta kumppania? Silloinhan sinä itse et olisi tärkein vaan se kartano.
minä kyllä tykkään tuulesta ja huminastakin...hohhoijaa....ja emännöimään vaik voisin tulla.Olisko sulla isojakin puita....
- Vieras mies
susmorsian kirjoitti:
eikös naurettas välillä näille kommenteillemme...herranen aika!
Tää aloittaja , onkos hän mies vai nainen? Olen varmaan lukenut huonosti kun ei miulle selvinnyt.
Vaikka voihan sitä ystävä olla ootpa kumpi hyvänsä. - 3/12
Vieras mies kirjoitti:
Tää aloittaja , onkos hän mies vai nainen? Olen varmaan lukenut huonosti kun ei miulle selvinnyt.
Vaikka voihan sitä ystävä olla ootpa kumpi hyvänsä.Kyllä sä taidat olla se rupi perseinen joka nostelet näitä vanhoja ketjua. Sä oot kuule lukenut tätä ketjua sillä pers silmällä.
- 3\21
3/12 kirjoitti:
Kyllä sä taidat olla se rupi perseinen joka nostelet näitä vanhoja ketjua. Sä oot kuule lukenut tätä ketjua sillä pers silmällä.
Noin katkeroituneen ja kirjoitustaidon kohennusta kaipaavan taitaa olla vaikeaa löytää ystäviä.
Kaiken lisäksi asianomainen paljasti heti alussa hyvin haitallisen mutta ehkä parannettavissa olevan terveysongelmansa.
- .
Tässä ijässä ei tosi ystävää enään löydä, mä en ainakaan enään luottais yhteenkää ihmiseen.
- Rudi....
Ei ole kiva lukea omia kirjoituksiaan useampaan kertaan. Liekkö jonkun mielestä vanhojen ketjujen ylös nostaminen jonkinlainen kunnianosoitus, Tuskinpa kukaan kirjoittaja on niin egoisti, että nostaa omia kirjoituksiaan toistamiseemn ylös.
Onpa uhkaava alku! Taidat olla melkoinen miehenkarkoitin.
Sellaisia terveisiä Humisevaan harjuun, että onhan niitä sinkkuristeilyjä.
Jos hyvin käy, saat kaksi kärpästä yhdellä iskulla: irti arjesta ja kaipaamasi ystävän.
Entäs tanssit?
Olen minä kuullut, että joku mummo otti päivätansseista vaarin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910