Pitäisi ostaa kaverille lahjaksi thai hieronta ja siihen loppuun asiaankuuluva loppukevennys. Tietääkö alan miehet mitä lysti suunnilleen maksaa?
En ole aiemmin käyttänyt palveluita enkä halua mua kusetetaan hinnan kanssa. Ajattelin käyttää jotain Kallion yksityisyrittäjää.
Kiitti tiedosta
suihin oton hinta?
9
9280
Vastaukset
- joppe hml
hämeenlinnassa tunnin hieronta 40euroo ja suihinotto 50euroo
- aina saava
käytä avovaimoani.sille kun tarjoo pienen kupin kahvia ja sätkästä jämät se tekee mitä vaan.
- hyvin opetettu
aina saava kirjoitti:
käytä avovaimoani.sille kun tarjoo pienen kupin kahvia ja sätkästä jämät se tekee mitä vaan.
vaimoke,,,,aina kun vetää kovan kalun esiin, niin vaimoke tietää, että suihin on otettava ja heti...koulutus kannattaa...
- sivuvaimo....
hyvin opetettu kirjoitti:
vaimoke,,,,aina kun vetää kovan kalun esiin, niin vaimoke tietää, että suihin on otettava ja heti...koulutus kannattaa...
vaimoke, joka on sinulla suihinottoa varten...kun kalusi on kovana...ja junttikalle haluaa sen suuhun...on kouluttanut vaimokkeen siihen....:-((
- Amatöörinainen
Mä sain 60. Kesto noin 20min,kun mieheltä lensi. Osa naamalleni ja osa suuhun. Ei tuntunut oksettavalta. Aiemmin sain 50.
Saako nais-asiakas näissä thai-hierontapaikoissa kanssa happy endingin?
- neuvokasta
Asiahan selviää, kun käyt itse katsomassa ja kokemassa.
- Peetu46
Biladyxxxl
Tykkäät et sua nuollaan. Minä tykkään nuolla.
Anna sposti niin otan yhteyttä. Savuton luotettava mies.
Peetu - Siinä-se-idea
Ei seksipalveluissa ole minkäänlaista hinnastoa. Hinta on aina se, minkä haluat itse maksaa ja mihin palvelun tarjoaja tyytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765884Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745170Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052683Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92619Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131927