suihin oton hinta?

kaveria_ei_jätetä

Pitäisi ostaa kaverille lahjaksi thai hieronta ja siihen loppuun asiaankuuluva loppukevennys. Tietääkö alan miehet mitä lysti suunnilleen maksaa?

En ole aiemmin käyttänyt palveluita enkä halua mua kusetetaan hinnan kanssa. Ajattelin käyttää jotain Kallion yksityisyrittäjää.

Kiitti tiedosta

9

8730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joppe hml

hämeenlinnassa tunnin hieronta 40euroo ja suihinotto 50euroo

• aina saava

käytä avovaimoani.sille kun tarjoo pienen kupin kahvia ja sätkästä jämät se tekee mitä vaan.

• hyvin opetettu
        aina saava kirjoitti:

käytä avovaimoani.sille kun tarjoo pienen kupin kahvia ja sätkästä jämät se tekee mitä vaan.

vaimoke,,,,aina kun vetää kovan kalun esiin, niin vaimoke tietää, että suihin on otettava ja heti...koulutus kannattaa...

• sivuvaimo....
        hyvin opetettu kirjoitti:

vaimoke,,,,aina kun vetää kovan kalun esiin, niin vaimoke tietää, että suihin on otettava ja heti...koulutus kannattaa...

vaimoke, joka on sinulla suihinottoa varten...kun kalusi on kovana...ja junttikalle haluaa sen suuhun...on kouluttanut vaimokkeen siihen....:-((

• Amatöörinainen

Mä sain 60. Kesto noin 20min,kun mieheltä lensi. Osa naamalleni ja osa suuhun. Ei tuntunut oksettavalta. Aiemmin sain 50.

• Saako nais-asiakas näissä thai-hierontapaikoissa kanssa happy endingin?

• neuvokasta

Asiahan selviää, kun käyt itse katsomassa ja kokemassa.

• Peetu46

Biladyxxxl
      Tykkäät et sua nuollaan. Minä tykkään nuolla.
      Anna sposti niin otan yhteyttä. Savuton luotettava mies.
      Peetu

• Siinä-se-idea

Ei seksipalveluissa ole minkäänlaista hinnastoa. Hinta on aina se, minkä haluat itse maksaa ja mihin palvelun tarjoaja tyytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5498
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      485
      2509
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1329
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1225
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1039
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      954
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      61
      858
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      42
      833
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      817
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      796
    Aihe