Pitäisi ostaa kaverille lahjaksi thai hieronta ja siihen loppuun asiaankuuluva loppukevennys. Tietääkö alan miehet mitä lysti suunnilleen maksaa?
En ole aiemmin käyttänyt palveluita enkä halua mua kusetetaan hinnan kanssa. Ajattelin käyttää jotain Kallion yksityisyrittäjää.
Kiitti tiedosta
suihin oton hinta?
9
8662
Vastaukset
- joppe hml
hämeenlinnassa tunnin hieronta 40euroo ja suihinotto 50euroo
- aina saava
käytä avovaimoani.sille kun tarjoo pienen kupin kahvia ja sätkästä jämät se tekee mitä vaan.
- hyvin opetettu
aina saava kirjoitti:
käytä avovaimoani.sille kun tarjoo pienen kupin kahvia ja sätkästä jämät se tekee mitä vaan.
vaimoke,,,,aina kun vetää kovan kalun esiin, niin vaimoke tietää, että suihin on otettava ja heti...koulutus kannattaa...
- sivuvaimo....
hyvin opetettu kirjoitti:
vaimoke,,,,aina kun vetää kovan kalun esiin, niin vaimoke tietää, että suihin on otettava ja heti...koulutus kannattaa...
vaimoke, joka on sinulla suihinottoa varten...kun kalusi on kovana...ja junttikalle haluaa sen suuhun...on kouluttanut vaimokkeen siihen....:-((
- Amatöörinainen
Mä sain 60. Kesto noin 20min,kun mieheltä lensi. Osa naamalleni ja osa suuhun. Ei tuntunut oksettavalta. Aiemmin sain 50.
Saako nais-asiakas näissä thai-hierontapaikoissa kanssa happy endingin?
- neuvokasta
Asiahan selviää, kun käyt itse katsomassa ja kokemassa.
- Peetu46
Biladyxxxl
Tykkäät et sua nuollaan. Minä tykkään nuolla.
Anna sposti niin otan yhteyttä. Savuton luotettava mies.
Peetu - Siinä-se-idea
Ei seksipalveluissa ole minkäänlaista hinnastoa. Hinta on aina se, minkä haluat itse maksaa ja mihin palvelun tarjoaja tyytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807