Kertokaapa mielipiteenne pitäisikö käydä jossakin tutkimuksissa.
Sairastin 4 viikkoa sitten flunssan. Flunssan toisella viikolla alkoi vasemman rinnan alta lähtevä pistely. Ensimmäisenä päivänä sitä pisti koko ajan, ja siitä lähtien se on aina pistellyt melkein päivittän(ei siis koko ajan, vain välillä tulee pistelykohtaus ja sitten se menee ohi).
Kipu ei ole kovaa, eikä se liity rasituksen määrään.
Olen 17 vuotta ja poltan tupakkaa.
Mistä tämä voisi johtua?
flunssa+rintakipu
4
4370
Vastaukset
- varmistamaan
Varaappa heti maanantaina aika lääkärille ja ota siihen asti ihan rauhallisesti. Älä rasita itseäsi, älä mene lenkille, lepäile kotona. Voivat olla vain lihaspistoksia, jos lihakset ovat jumissa, mutta voi olla myös sydänlihastulehdus, jonka aikana on ehdoton liikuntakielto.
- koska
se voi olla myös keuhkokuume tai keuhkoputkentulehdus.. lääkäriin!
- aloittaja
koska kirjoitti:
se voi olla myös keuhkokuume tai keuhkoputkentulehdus.. lääkäriin!
Mutta mitenkä eikö keuhkokuumeeseen liity yleensä korkea kuume? Minulla taas ei ole missään vaiheessa ole ollut kuumetta...
- ....
aloittaja kirjoitti:
Mutta mitenkä eikö keuhkokuumeeseen liity yleensä korkea kuume? Minulla taas ei ole missään vaiheessa ole ollut kuumetta...
keuhkokuumetta voi olla kuumeetonta sekä sellasta joka nostaa kuumeen ja HUOM kuumeeton on vaarallisempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207