Kiva toi Antin uus hiustyyli, supersexy. Voi kun......
Vastaukset 5
- loppuun asti
Voi kun...mitä?
Antti on ihana vaikka säkki päässä. Antti tuo iloa elämään...ikävä keikoille ää-ää-äääää. - Tanssi tunneille.
Ei tuollaisella Ricky Martin tyylillä, eikä varsinkaan robotti tanssilla pitkälle pötkitä.
Mut täällä riittää lapsia, joille tuo riittää ja levyt myyvät ihan hyvin. - tyttö 788
Antti on muuten tosi komea siinä uudessa hius tyylissä ja se on niin hyvä ja sopii Anttille tosin hyvin keikein paras tyyli Antille . Onneksi nään Antin kolmen viikon päästä m/ s mariellalla . Ehkä nosturissa 6.12
anna mennä Antti
tyttö788 - Raija-Tuulikki
Big Brother Einari on Antti Tuiskun uusi rakas. Nähty yhdessä Helsingin yössä. Tulevassa seiskassa juttu!
kerro mulle "Raija-Tuulikki" mihin te homottelijat perustatte ton väitteen.
JA muuten ei varmaan oo nähty missään helsingin yössä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741782
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001030Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81986- 63984
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113879- 140809
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420677Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22644On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594