mua yököttää suutelointi. siis on niin hirveitä kokemuksia kun jätkän kuola valuu suuhun. yök yök. koko naama kuolassa ja koko muukin.
pusuja tykkään antaa ja ottaa. Saavat olla kosteampiakin moiskuja.
miesystäväni ei tykkää suudella. siksi onkin niin ihanaa kun hän joskus pussaa ihan suulle. viimeksikin rakastellessa hän katsoi silmiin ja pussasi. hän on sanonut että haluaisi oppia. mainittakoon että hän ei halua sitoutua.
hassua onkin kun alan miettimään miten "opettaisin" hänet salaa, heh. noh siinäpä se että jos ei tarpeeksi tykkää niin ei kai sitä halua...
suuseksistä hän ei myöskään pidä, eikä sitä anna. eli odotan sitä päivää milloin mies "alistuu" mokomaan hommaan. en tykkään itse, että ukko vaan häärii tussun kimpussa, olen erittäin tyytyväinen nykyiseen palveluun, joka käsittää kaiken muun hyväilyn. ja hyvällä omallatunnolla voin itsekkin kieltäytyä antamasta...
Jaa ettäkö mikä oli homman juju -no ei mikään :D
suutelu vs pussailu
5
2948
Vastaukset
- Nimetön
tuota suuntelointia joskus jonkun sellasen kanssa joka homman "hallitsee"... rauhallisuus siinä on se "avain".. mutta toisaalta kiihkossa se rauhallisuus toisinaan saattaa unohtua
- Kokenut
Nykyään, nykytyylillä, leffoissa ja Tvssä oleva suutelutyyli vaatii hammassuojat. Suojat siksi, että hyökätään toisen suuhun. Suutelemisesta saatavaa nautintoa ei varmaankaan saada katsojille näytettyä muulla tavoin kuin haukkaamalla puoli päätä suuhunsa. Lisäksi koko kieli on työnnettynä toisen suuhun juurta myöten...
Ei ole kiva tyyli pitää toisen nenääkin suussaan kieli pitkällä kurkussa. Kyllä siinä kuola valuu...- hilipatihei
Joo suuteleminen ei juurikaan kiihota jos mies välittömästi tarjoaa koko kielensä suuhun :(
- suulle
Märkä tehokas pussaaminen mihin toinen ei ole osanut varautua on mukavinta.
- Pusuja
Mielelläni olisin koko naama jonkun ihanan tytön kuolassa, ei haittaisi yhtään jos sellaisia suudelmia saisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419