Naisethan voi tyydyttää helposti vaikkapa tyynyllä mutta ymmärtääkseeni se on enemmän nuorten naisten tapa.
Jos itse olisin nainen niin olisin koko ajan napakka satiinityyny jalkojen välissä.
Ihan tiedoksi kaikella kunnioituksella rakkaat naiset kokeilkaa ns. panna tyynyyn.
Monet sanoo että se on fantastista.
Ei kun napakka tyyny jalkoväliin ja ratsastamaan.
Tyynyt ja muut
6
9182
Vastaukset
- Öljy
Minä olen nainut nahkaista tyynyä jonka olen öljynnyt jo todella kauan. Joskus teiniaikoina nussin isoa nallea satiinipyjama päällä tai tyynykasaa, teen niin nykyäänkin. Jos ukko on matkoilla ja tekee niin paljon mieli, usein ajattelen seksiä kokopäivän niin kotiin mennessä olen aivan märkä, eikä tarvii edes öljyä tyynyyn kun voi luistella pillua siihen.
- mimmu.
mahdu millään minun pimpsaani....olen yrittänyt kiertää tyynyt sykkyrään ja kulmalla lirputella klittaa, ,,mutta se ei vaan tunnu miltään....miten sitä tyynyä oikein käytetään ??? myöskään vesisuihku ei tunnu minulla missään,,toistaiseksi paras ja eniten nautintoa tuottava esine on kovilla herneillä täytetty kondomi (varmuudeksi kaksi päällekkäin)....se on niin kyhmyinen ja sillä kun vetelee edes takaisin, niin siinä kyllä sitä nautintoa tuntee...kaipaamaan jää vain sitä pientä elävää kermapisaraa
- Ihana on
Lidlin kehotyyny oli paljon parempi kuin luulinkaan. Sen kanssa olen leikkinyt usein. Asentan dildon sopivasti siihen väliin ja puristelen jalkojani yhteen. Seurauksena ihanat orkut.
- höhöhöhöhöh
Tuo on ihan totta,
pehmeä tyyny toimii joka kerta!:) - tyynyni
olen aina harrastanu kans tätä tyynyllä runkkausta..asetan kovan mytyn niistä tyynyistä ja ei ku jalkojen väliin ja peppua heiluttamaan.käy jokin muukin esim sohvan käsinoja..pillu märkä jo ajatuksesta :)
- Anonyymi
Onneksi on jo nykyaikana imukuppi doldoja ja sitten Sybian jok jo oikea kone,ei tartte miestä enää mihinkään!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa683991Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212291Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4421966Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651821- 1081176
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931174Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361115Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33937En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37798Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina166740