Minkälaista on asua Pispalassa?Kertokaas ihmiset, jotka asuvat siellä tai ovat asuneet.
Muutan meinaan itse sinne tammikuussa ja olis kiva vähän tietää tästä mestasta..eikös sieltä ole myös lyhyt matka Tampereen keskustaan?
PISPALA
1
667
Vastaukset
- Pispalaan vaan
Olen asunut Pispalassa kohta 22 vuotta ja viihtynyt olen hyvin perheineni.Täällä asuu monenlaisia ihmisiä.Toiset saattavat olla vauraampia ja toiset vähävaraisempia.Pispala on kaupunginosana sellainen sulatusuuni.Kyllä täällä pääsääntöisesti tervehditään ja pysähdytään jutteleenkin keskenään kaduilla ja kujilla.Varsinkin kesäisin Pispala pääsee oikeuksiinsa paikkana.Hiukan liiallinen ökyrakentaminen on pilannut vanhaa Pispalaa,vaikka omakotiasumista en vastustakkaan.Onhan se mukava asua myös kahden järven välissä ja niiden maisemissa.Lisäksi on lyhyt matka Pyynikin maastoihin ulkoilemaan.Jotenka tervetuloa tänne Pispalaan asumaan.Täällä on asuntoja moneen lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882