Minkälaista on asua Pispalassa?Kertokaas ihmiset, jotka asuvat siellä tai ovat asuneet.
Muutan meinaan itse sinne tammikuussa ja olis kiva vähän tietää tästä mestasta..eikös sieltä ole myös lyhyt matka Tampereen keskustaan?
PISPALA
1
698
Vastaukset
- Pispalaan vaan
Olen asunut Pispalassa kohta 22 vuotta ja viihtynyt olen hyvin perheineni.Täällä asuu monenlaisia ihmisiä.Toiset saattavat olla vauraampia ja toiset vähävaraisempia.Pispala on kaupunginosana sellainen sulatusuuni.Kyllä täällä pääsääntöisesti tervehditään ja pysähdytään jutteleenkin keskenään kaduilla ja kujilla.Varsinkin kesäisin Pispala pääsee oikeuksiinsa paikkana.Hiukan liiallinen ökyrakentaminen on pilannut vanhaa Pispalaa,vaikka omakotiasumista en vastustakkaan.Onhan se mukava asua myös kahden järven välissä ja niiden maisemissa.Lisäksi on lyhyt matka Pyynikin maastoihin ulkoilemaan.Jotenka tervetuloa tänne Pispalaan asumaan.Täällä on asuntoja moneen lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885