Aku Ankka sarja koko liiga

JYP: Mikki Hiiri
SaiPa: Veli Ponteva
HIFK: Sepe Susi
Ilves: Mummo Ankka
Pelicans: Aku Ankka
Lukko: Pikku Hukka
HPK: Hannu Hanhi
Kärpät: Roope-Setä
TPS: Milla Magia
Ässät: Karhu-Kopla
Jokerit: Kroisos Pennonen
Blues: Touho-Serkku
Tappara: Hessu Hopo
KalPa: Hansu

28

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klunk.

      ........

      • bhc

        1.Blues:Hannu Hanhi
        2.Kärpät:Milla Magia
        3.Jokerit:Iines Ankka
        4.Ilves:Kolme Pientä Porsasta
        5.Hifk:Pelle Peloton
        6.Tappara:Touho Ankka
        7.Jyp:Roope-Setä
        8.Hpk:Ankanpojat
        9.Lukko:Minni Hiiri
        10.Pelicans:Mikki Hiiri
        11.Saipa:Mummo Ankka
        12.Tps:Hansu
        13.Kalpa:Aku Ankka
        14.Ässät:Teppo Tulppu


    • Muuten piti muut melkein paikkansa paitsi HIFK:n osalta.

      Koska Hifk on rusettiluistelun ja jääbaletin sekoitusta hallitseva Puna-Mekko-Tyttöjoukkue vaaleanpunaisine käsilaukkuineen niin silloinhan se on mikäs muu kuin Leenu, Liinu ja Tiinu *NAURAA*

      • tyttöjen ajatteleminen

        ahdistaa sua? *NARUAA, EIKU SIIS NARAA, EIKU NAARAA, ÄH SIIS NAURAAAA*

        Onneksi kaltaisesi ihmiset (lestadiolaishomot) eivät pysty jatkamaan sukuaan!


      • tyttöjen ajatteleminen kirjoitti:

        ahdistaa sua? *NARUAA, EIKU SIIS NARAA, EIKU NAARAA, ÄH SIIS NAURAAAA*

        Onneksi kaltaisesi ihmiset (lestadiolaishomot) eivät pysty jatkamaan sukuaan!

        ..lisää itsestäsi ja ahdistuksestasi jos se helpottaa. Kuuntelen ja voin yrittää auttaa vaikka homo oletkin.
        Joitakin ahdistaa tytöt..joitakin joku muu, kenties uskonto mutta sinua näyttää ahdistavan molemmat..surullista sun kannalta:(
        Minua taas ahdistaa homot, ihan oikeesti. Sori.


        Sitten asiaan:
        Mielestäni uskonlahkoilla, kaikenmaailman hihhuleilla ja lätkällä ei pitäis olla mitään tekemistä keskenään mutta voit vastaisuudessakin hengailla heidän porukoissa jos siitä orgasmin saat:) *NAURAA*
        Ei ole minun syy jos yritit poikaseuraa etsiä väärästä porukasta.

        Suosittelen kuiteskin siirtymään lahkolaisten omille foorumeille. Tosin luulen että et sinä homostelukaveria sieltä saa mutta aina kannattaa yrittää jos vaikka tärppäis..*NAURAA*

        sitten vähän jääkiekkoakin ja iloisia uutisia sulle ja fani-poikakavereillesi:
        Muuten, joko kuulit että sinun suosikkisi eli hifkin Puna-Mekko-Tyttöjoukkue on siirretty naisten SM-liigaan?
        Seuraava peli hifk-Neideillä on kuulemma Tapparattaria vastaan. Veikkaan äärettömän tasaista peliä. Kärpättärethän nuiji viikonloppuna Tapparan-neidit kotonaan 0-20 !!!
        Asiasta oli maininta sanomalehdessä.

        Nyt Neiti-joukkueesi pääsi sarjaan jossa heillä voi olla mahikset jopa pleijareihin. *NAURAA*

        Onnea kovasti heille kaltaisessaan sarjassa!
        *NAURAA*


      • kyllä tavattoman
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        ..lisää itsestäsi ja ahdistuksestasi jos se helpottaa. Kuuntelen ja voin yrittää auttaa vaikka homo oletkin.
        Joitakin ahdistaa tytöt..joitakin joku muu, kenties uskonto mutta sinua näyttää ahdistavan molemmat..surullista sun kannalta:(
        Minua taas ahdistaa homot, ihan oikeesti. Sori.


        Sitten asiaan:
        Mielestäni uskonlahkoilla, kaikenmaailman hihhuleilla ja lätkällä ei pitäis olla mitään tekemistä keskenään mutta voit vastaisuudessakin hengailla heidän porukoissa jos siitä orgasmin saat:) *NAURAA*
        Ei ole minun syy jos yritit poikaseuraa etsiä väärästä porukasta.

        Suosittelen kuiteskin siirtymään lahkolaisten omille foorumeille. Tosin luulen että et sinä homostelukaveria sieltä saa mutta aina kannattaa yrittää jos vaikka tärppäis..*NAURAA*

        sitten vähän jääkiekkoakin ja iloisia uutisia sulle ja fani-poikakavereillesi:
        Muuten, joko kuulit että sinun suosikkisi eli hifkin Puna-Mekko-Tyttöjoukkue on siirretty naisten SM-liigaan?
        Seuraava peli hifk-Neideillä on kuulemma Tapparattaria vastaan. Veikkaan äärettömän tasaista peliä. Kärpättärethän nuiji viikonloppuna Tapparan-neidit kotonaan 0-20 !!!
        Asiasta oli maininta sanomalehdessä.

        Nyt Neiti-joukkueesi pääsi sarjaan jossa heillä voi olla mahikset jopa pleijareihin. *NAURAA*

        Onnea kovasti heille kaltaisessaan sarjassa!
        *NAURAA*

        yksinkertainen ihminen!

        ps. Oletko huomannut, että olet ainoa henkilö joka nauraa jutuillesi?!


      • kyllä tavattoman kirjoitti:

        yksinkertainen ihminen!

        ps. Oletko huomannut, että olet ainoa henkilö joka nauraa jutuillesi?!

        Kovastippa tuo on sinuakin matkiminen kiinnostanut tai kiihottanut..veikkaan jälkimmäistä *NAURAA*

        Joka ikisessä kommentissahan olet *NAURANUT*..mutta mitäpä muuta APINA osaisikaan tehdä paremmin kun matkia? *NAURAA*


      • edelleenkään
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Kovastippa tuo on sinuakin matkiminen kiinnostanut tai kiihottanut..veikkaan jälkimmäistä *NAURAA*

        Joka ikisessä kommentissahan olet *NAURANUT*..mutta mitäpä muuta APINA osaisikaan tehdä paremmin kun matkia? *NAURAA*

        ymmärrä lukemaasi tekstiä?

        ps. Eipä mun paljon tarvii todistella yksinkertaisuuttasi, teet sen vallan loistavasti ihan itse! Se taitaakin olla ainoa asia missä olet todella hyvä?!


      • edelleenkään kirjoitti:

        ymmärrä lukemaasi tekstiä?

        ps. Eipä mun paljon tarvii todistella yksinkertaisuuttasi, teet sen vallan loistavasti ihan itse! Se taitaakin olla ainoa asia missä olet todella hyvä?!

        Ei ole minun syy jos et ymmärrä tekstiäni. Syytä siitä vanhempiasi, he sinut tähän maailmaan ovat tehneet..valitettavasti *NAURAA*

        Ja mitä yksinkertaisuuten tulee, ymmärrän kyllä oikein hyvin lukemani toisin kun sinä koska et osaa muuta kuin matkia:) Säälittävän naurettavaa mutta mitäpä apinalta muuta voisi odottaakaan *NAURAA*


      • Åolo
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Ei ole minun syy jos et ymmärrä tekstiäni. Syytä siitä vanhempiasi, he sinut tähän maailmaan ovat tehneet..valitettavasti *NAURAA*

        Ja mitä yksinkertaisuuten tulee, ymmärrän kyllä oikein hyvin lukemani toisin kun sinä koska et osaa muuta kuin matkia:) Säälittävän naurettavaa mutta mitäpä apinalta muuta voisi odottaakaan *NAURAA*

        Turhaan mitään viisauksia gay-gurulta on odottaa!
        Samanlainen se on koulussakin, paitsi käsityötunnilla, on ilmeisesti omassa elementissään kun on hiljaa ja sunnittelee/ tekee niitä vaatteita itelleen.


      • Åolo kirjoitti:

        Turhaan mitään viisauksia gay-gurulta on odottaa!
        Samanlainen se on koulussakin, paitsi käsityötunnilla, on ilmeisesti omassa elementissään kun on hiljaa ja sunnittelee/ tekee niitä vaatteita itelleen.

        Toiveajattelua suomenruÅÅÅÅÅtsalaiselta Puppeli-Neitiltä että minusta homostelukaverin saisit. Eiei onnistu!!! Usko jo että olen hetero ja TYKKÄÄN VAIN JA AINOASTAAN NAISISTA joten nyt sekotit minut poikakaveriisi koska tunnut olevan samassa koulussakin..ja minua ei sinun eikä homokaverisi "käsityöt" kiinnosta joten tee niitä vaan ihan rauhassa gay-kavereidesi kanssa:)

        Muuten, huomasitko että Puna-Mekko-Tyttöjen alamäki liigakärjessä alkoi? Tippuivat jo kolmanneksi *NAURAA*
        Ohi meni mm. eräs POHJOISEN JOUKKUE JA HALLITSEVA SUOMEN MESTARI, arvaa mikä? *NAURAA*

        POHJOISESTA tuulee jälleen kovaa ja OULUN KÄRPÄT on jo aloittanut tuttuakin tunnetumman nousunsa kohti liigakärkeä ja YLIVOIMASTA RUNKOSARJAN voittoa:)) MAHTAVAA, eikö? *NAURAA*

        No, älä itke. Hae isiltä satukirjasi, ota Nalle kainaloosi ja "tutti" suuhusi, jospa se helpottaas sitten:) *NAURAA*


      • Åolo
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Toiveajattelua suomenruÅÅÅÅÅtsalaiselta Puppeli-Neitiltä että minusta homostelukaverin saisit. Eiei onnistu!!! Usko jo että olen hetero ja TYKKÄÄN VAIN JA AINOASTAAN NAISISTA joten nyt sekotit minut poikakaveriisi koska tunnut olevan samassa koulussakin..ja minua ei sinun eikä homokaverisi "käsityöt" kiinnosta joten tee niitä vaan ihan rauhassa gay-kavereidesi kanssa:)

        Muuten, huomasitko että Puna-Mekko-Tyttöjen alamäki liigakärjessä alkoi? Tippuivat jo kolmanneksi *NAURAA*
        Ohi meni mm. eräs POHJOISEN JOUKKUE JA HALLITSEVA SUOMEN MESTARI, arvaa mikä? *NAURAA*

        POHJOISESTA tuulee jälleen kovaa ja OULUN KÄRPÄT on jo aloittanut tuttuakin tunnetumman nousunsa kohti liigakärkeä ja YLIVOIMASTA RUNKOSARJAN voittoa:)) MAHTAVAA, eikö? *NAURAA*

        No, älä itke. Hae isiltä satukirjasi, ota Nalle kainaloosi ja "tutti" suuhusi, jospa se helpottaas sitten:) *NAURAA*

        Gay-gurulta on turha odotella viisauksia. Siellä koulussakin se vaan juttelee itekseen ja taskubiljardi näyttää olevan pojalle enemmänkin kuin harrastus. Tänään viimeksi se rupes jutteleen jollekin? Noh, eihän siinä ketään ollu, tyhjä seinä vaan.. eikö pojan vanhemmat huomaa että kaikki ei ole kotona ressukalla, opettajat ei ainakaan näytä välittävän.


      • Åolo kirjoitti:

        Gay-gurulta on turha odotella viisauksia. Siellä koulussakin se vaan juttelee itekseen ja taskubiljardi näyttää olevan pojalle enemmänkin kuin harrastus. Tänään viimeksi se rupes jutteleen jollekin? Noh, eihän siinä ketään ollu, tyhjä seinä vaan.. eikö pojan vanhemmat huomaa että kaikki ei ole kotona ressukalla, opettajat ei ainakaan näytä välittävän.

        ..sinä Puppeli-Neiti olet hereillä?
        Hushus...nyt kiireen vilkkaan nukkuun kuten sanoin jo aiemmin tai kohta iskäs täi äiskäs suuttuu!

        Syö nyt se kaurapuuros, harjaa maitohampaas ja käy potalla ja sitten Nalles kans kipinkapin peiton alle! Isäs tuskin tykkää jos tietäsi sun vielä salaa tietokoneella olevan.

        Edelleen mun täytyy tuottaa sulle pettymys, minusta et Puppelikamua saa. Voit ihan vapaasti poikia kytätä ja iskeä (tosin taitanee jäädä yritykseksi* NAURAA*) koulussas mutta jätä meidät HETEROMIEHET rauhaan LOPULTAKIN!

        Muista kysyä isiltä huomenna liigan sarjataulukkoa et lukee sulle mikä joukkue kipuaa kohti liigakärkeä...ja mikä joukkue taas laskee alaspäin kuin lehmän häntä *NAURAA*


      • Åolo.
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        ..sinä Puppeli-Neiti olet hereillä?
        Hushus...nyt kiireen vilkkaan nukkuun kuten sanoin jo aiemmin tai kohta iskäs täi äiskäs suuttuu!

        Syö nyt se kaurapuuros, harjaa maitohampaas ja käy potalla ja sitten Nalles kans kipinkapin peiton alle! Isäs tuskin tykkää jos tietäsi sun vielä salaa tietokoneella olevan.

        Edelleen mun täytyy tuottaa sulle pettymys, minusta et Puppelikamua saa. Voit ihan vapaasti poikia kytätä ja iskeä (tosin taitanee jäädä yritykseksi* NAURAA*) koulussas mutta jätä meidät HETEROMIEHET rauhaan LOPULTAKIN!

        Muista kysyä isiltä huomenna liigan sarjataulukkoa et lukee sulle mikä joukkue kipuaa kohti liigakärkeä...ja mikä joukkue taas laskee alaspäin kuin lehmän häntä *NAURAA*

        poika se vaan visertelee itsekseen, he he..
        Huomenna koulussa varmaan on pälyilevä katse "kukakohan se oli eilen siellä netissä" tyyliin. Voit olla huoletta, en minä sinusta muille kerro. Sulla on jo tarpeeksi huolia omasta takaa.


      • Kiekko-Guru kirjoitti:

        ..sinä Puppeli-Neiti olet hereillä?
        Hushus...nyt kiireen vilkkaan nukkuun kuten sanoin jo aiemmin tai kohta iskäs täi äiskäs suuttuu!

        Syö nyt se kaurapuuros, harjaa maitohampaas ja käy potalla ja sitten Nalles kans kipinkapin peiton alle! Isäs tuskin tykkää jos tietäsi sun vielä salaa tietokoneella olevan.

        Edelleen mun täytyy tuottaa sulle pettymys, minusta et Puppelikamua saa. Voit ihan vapaasti poikia kytätä ja iskeä (tosin taitanee jäädä yritykseksi* NAURAA*) koulussas mutta jätä meidät HETEROMIEHET rauhaan LOPULTAKIN!

        Muista kysyä isiltä huomenna liigan sarjataulukkoa et lukee sulle mikä joukkue kipuaa kohti liigakärkeä...ja mikä joukkue taas laskee alaspäin kuin lehmän häntä *NAURAA*

        ..edelliseen...

        Nyt en enää jouda enkä ehdi kirjoittteleen koska puhelin käy kuumana..naiset baarista soittelee ja haluavat kuulemma KIIHKEÄÄ JA KOMEAA MIESSEURAA baariin joten sinne sitten.
        Lupasin käydä tarjoamassa neideille muutamat siiderit koska olen mies joka PITÄÄ AINA LUPAUKSENSA! Ai niin..ja myös OULUN KÄRPPIEN Mestaruuksien puolesta. Eikös Kärpät olekin dominoinut liigaa mielinmäärin? *NAURAA*


        PS. Käykää vaikka lukemassa aikaisempia kirjoituksia, kaikki pitää paikkansa.

        Huomiseen...josko naisista selviän *ISKEE SILMÄÄ*


      • Åolo.
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        ..edelliseen...

        Nyt en enää jouda enkä ehdi kirjoittteleen koska puhelin käy kuumana..naiset baarista soittelee ja haluavat kuulemma KIIHKEÄÄ JA KOMEAA MIESSEURAA baariin joten sinne sitten.
        Lupasin käydä tarjoamassa neideille muutamat siiderit koska olen mies joka PITÄÄ AINA LUPAUKSENSA! Ai niin..ja myös OULUN KÄRPPIEN Mestaruuksien puolesta. Eikös Kärpät olekin dominoinut liigaa mielinmäärin? *NAURAA*


        PS. Käykää vaikka lukemassa aikaisempia kirjoituksia, kaikki pitää paikkansa.

        Huomiseen...josko naisista selviän *ISKEE SILMÄÄ*

        Niin, oliko se huomenna kun se esitelmä niistä muoti ilmiöistä 1900- luvulta oli?


      • Annoin Disney-hahmot ihan tarkoituksella niin, ettei yhtäkään seuraa tulisi halvennettua. Mielessä kävi ehdottamasi hahmot useammankin seuran kohdalla, mutta ajattelin keskustelun kannalta olevan parempi, että jätetään turha provosointi pois.


      • voi elämä.
        Åolo. kirjoitti:

        Niin, oliko se huomenna kun se esitelmä niistä muoti ilmiöistä 1900- luvulta oli?

        No nyt sä sait tuon kiekko-gurun ihan onnensa kukkuloille kun vaivauduit vastailemaan hänelle ja hän saa tuntea taas olevansa huomattu! Vähän niin kuin oululaiset yleensäkin, Kärppien ansioista muu suomi huomaa nuo takapajulan juntit!! :)

        Kiekko-gurulle: eiks ookin kivaa kun sut huomattiin?


      • olla varsinainen
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        ..edelliseen...

        Nyt en enää jouda enkä ehdi kirjoittteleen koska puhelin käy kuumana..naiset baarista soittelee ja haluavat kuulemma KIIHKEÄÄ JA KOMEAA MIESSEURAA baariin joten sinne sitten.
        Lupasin käydä tarjoamassa neideille muutamat siiderit koska olen mies joka PITÄÄ AINA LUPAUKSENSA! Ai niin..ja myös OULUN KÄRPPIEN Mestaruuksien puolesta. Eikös Kärpät olekin dominoinut liigaa mielinmäärin? *NAURAA*


        PS. Käykää vaikka lukemassa aikaisempia kirjoituksia, kaikki pitää paikkansa.

        Huomiseen...josko naisista selviän *ISKEE SILMÄÄ*

        naisten naurattaja! *lol*

        Kyllä sulla suuret puheet on, vaikka et ikinä oo nähny pillua livenä (pois lukien äitis värkki)!


      • jatka vaan
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Ei ole minun syy jos et ymmärrä tekstiäni. Syytä siitä vanhempiasi, he sinut tähän maailmaan ovat tehneet..valitettavasti *NAURAA*

        Ja mitä yksinkertaisuuten tulee, ymmärrän kyllä oikein hyvin lukemani toisin kun sinä koska et osaa muuta kuin matkia:) Säälittävän naurettavaa mutta mitäpä apinalta muuta voisi odottaakaan *NAURAA*

        samaan malliin, niin teet itsellesi suuren karhunpalveluksen!


      • Suppo.
        jatka vaan kirjoitti:

        samaan malliin, niin teet itsellesi suuren karhunpalveluksen!

        Ei tossa gay-gurussa mikään vituta, miks pitäis? Hauska vaan härnätä toopea.


      • olla varsinainen kirjoitti:

        naisten naurattaja! *lol*

        Kyllä sulla suuret puheet on, vaikka et ikinä oo nähny pillua livenä (pois lukien äitis värkki)!

        Olipas rankka yö mutta AHHHHH...NIIN IHANA!!!! :D

        3 neitosta odotti mua baarissa ja jatkoillehan sitä oli mentävä heidän yhden asunnolle. Se mitä sitten tapahtui, en ala täällä kertomaan koska Puppeli-NEITEINÄ ette sitä ymmärtäis mutta sitä p***uakin tuli nähtyä ja saatua(sinulle tiedoksi) enemmän kuin tarpeeksi.
        VOI POJAT, rankkaa oli mutta AHHHHHH...niin IHANAAAAAA!!!:D

        Just kotiuduin taksilla kotiin. Nyt pitää ottaa univelkaa takas koska yö meni valvoessa.

        Ymmärrän sinua että et tiedä naisen anatomiasta mitään koska hintti-Pojuna sua ainoastaan kiinnostaa hinttarit mutta kyseleppä vaikka äidiltäs, jospa se kertois jotain. *NAURAA*

        Nyt, muutaman tunnin nokoset ja sitten taas neitosten soittoa odottaan:)


      • on dreamin!
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Olipas rankka yö mutta AHHHHH...NIIN IHANA!!!! :D

        3 neitosta odotti mua baarissa ja jatkoillehan sitä oli mentävä heidän yhden asunnolle. Se mitä sitten tapahtui, en ala täällä kertomaan koska Puppeli-NEITEINÄ ette sitä ymmärtäis mutta sitä p***uakin tuli nähtyä ja saatua(sinulle tiedoksi) enemmän kuin tarpeeksi.
        VOI POJAT, rankkaa oli mutta AHHHHHH...niin IHANAAAAAA!!!:D

        Just kotiuduin taksilla kotiin. Nyt pitää ottaa univelkaa takas koska yö meni valvoessa.

        Ymmärrän sinua että et tiedä naisen anatomiasta mitään koska hintti-Pojuna sua ainoastaan kiinnostaa hinttarit mutta kyseleppä vaikka äidiltäs, jospa se kertois jotain. *NAURAA*

        Nyt, muutaman tunnin nokoset ja sitten taas neitosten soittoa odottaan:)

        Ja sitten sä kompastuit pottaan ja heräsit! *lol*


      • että sulla
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Olipas rankka yö mutta AHHHHH...NIIN IHANA!!!! :D

        3 neitosta odotti mua baarissa ja jatkoillehan sitä oli mentävä heidän yhden asunnolle. Se mitä sitten tapahtui, en ala täällä kertomaan koska Puppeli-NEITEINÄ ette sitä ymmärtäis mutta sitä p***uakin tuli nähtyä ja saatua(sinulle tiedoksi) enemmän kuin tarpeeksi.
        VOI POJAT, rankkaa oli mutta AHHHHHH...niin IHANAAAAAA!!!:D

        Just kotiuduin taksilla kotiin. Nyt pitää ottaa univelkaa takas koska yö meni valvoessa.

        Ymmärrän sinua että et tiedä naisen anatomiasta mitään koska hintti-Pojuna sua ainoastaan kiinnostaa hinttarit mutta kyseleppä vaikka äidiltäs, jospa se kertois jotain. *NAURAA*

        Nyt, muutaman tunnin nokoset ja sitten taas neitosten soittoa odottaan:)

        oli niin ihana yö... vähänks oli ihqq!!!

        Taidat olla oikein ihq miesten mies!?!


      • että sulla kirjoitti:

        oli niin ihana yö... vähänks oli ihqq!!!

        Taidat olla oikein ihq miesten mies!?!

        On se uskomatonta että näille Puppeli-Neideille on niin vaikea ymmärtää että on myös hetero-miehiä. Otan Osaa!
        Mitäpä muuta Puna-Mekko-Tyttöjoukkueen ja suomenruÅÅÅÅtsalaiselta voisikaan odottaa. *NAURAA*

        Nyt on taas lähdettävä baariin, neitoset odottaa:)))

        Huomiseen!


      • ne...
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        On se uskomatonta että näille Puppeli-Neideille on niin vaikea ymmärtää että on myös hetero-miehiä. Otan Osaa!
        Mitäpä muuta Puna-Mekko-Tyttöjoukkueen ja suomenruÅÅÅÅtsalaiselta voisikaan odottaa. *NAURAA*

        Nyt on taas lähdettävä baariin, neitoset odottaa:)))

        Huomiseen!

        tällä kertaa vammaisia vai maksullisia "neitosia"???

        Sä oot niin säälittävä tapaus, että maksullisetkin naiset maksavat sulle palveluistaan!!!


      • tässä on
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        On se uskomatonta että näille Puppeli-Neideille on niin vaikea ymmärtää että on myös hetero-miehiä. Otan Osaa!
        Mitäpä muuta Puna-Mekko-Tyttöjoukkueen ja suomenruÅÅÅÅtsalaiselta voisikaan odottaa. *NAURAA*

        Nyt on taas lähdettävä baariin, neitoset odottaa:)))

        Huomiseen!

        kuva yhdestä sun baari reissusta:

        http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-479.htm


    • mmjklms

      jeps...Aika hyvä vertauskuva

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      238
      1668
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1341
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      838
    Aihe