Että mullakin tuli 50 täyteen kesällä. Mahtuisko porukkaan?
Niin vain kävi.
13
692
Vastaukset
- NaVaN
Kaikki Tetrispelit on miun suosikkejani, hyvä saada tutustua tetrismieheenkin ;)
- tosissasi :)
Paloma.se.co kirjoitti:
tetrispeli?
Onko se sukua Age of Empires-pelille?No jos kuitenkin olet tosissasi, niin tuossa hieman tietoa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tetris - et ole ainoa
Paloma.se.co kirjoitti:
tetrispeli?
Onko se sukua Age of Empires-pelille?joka ei tiedä kyseistä peliä. En ole kuullut ikinä pitkinä päivinä moisesta pelistä!
- NaVaN
Paloma.se.co kirjoitti:
tetrispeli?
Onko se sukua Age of Empires-pelille?löysin uuden pelin ja kokeilin parikertaa.... taitaa nielaista jos menen vielä, pitää unohtaa houkutus ...uuuH
http://www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/kategoria.aspx?kategoria=1
Paljon onnea sulle ja yritä nyt vaan sopeutua sitten tänne. Minäkin olen vasta nyt kesänaikana aloitellut tänne sopeutumista, vaihtelevalla menestyksellä, kun tuli myös se täysikäisyys voimaan. heh heh
- enkeli 1/3
Tervetuloo vaa ! Tänne mahtuu,tääl on mukavaa !
- Pirre*
Tervetuloa nuorukainen :)
sekä uusille ihmisille että uusille ajatuksille. Korkea katto ja kumisevat seinät ja kivasti pusikkoa ympärillä.
Joten, tervetuloa!
PalomaTuskin missään muualla yhtä heterogeenistä joukkoa voisikaan kohdata kuin täällä. Täältä tosiaan löytyy lähtijöitä kaikkiin juniin ja osa viihtyy asemalaiturilla elämänmenoa tarkkailemassa. Mielenkiintoisia keskusteluhetkiä!
täytin ite maagiset 50vuotta. oon keväästä asti käynyt monta kertaa viikossa tällä palstalla. Yleensä täällä on hyvä tunnelma mutta joskus sitten on persuuksille ammutut karhut liikkellä mollaten kaikki aloitukset ja ajatukset. Siihenkin pitäisi suhtautua huumorilla. Joskus se saa oman tunnelman latistettua ja joskus sitä osaa ajatella että ohhoh, ompa jollakin paha päivä. Mutta pieni pilke silmäkulmaan. On siten helpompaa itellä ja läheisillä.
- Angel of THe Morning
Tetris on kiva peli ;)
- BellaMia
nuo siun ekan linkkisi luontokuvat. Oletkohan sinä pitänyt minulle joskus jossakin luennon, näytät oudon tutulta????
Olehan aktiivinen täällä. Miesenergian puute on enemmän kuin kaivattua. Ilolla odotan mitä sormesi tänne näpyttelevät. Hei ;) ja (((tetris))) tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372