Millainen on kala,
voiko se vaihtaa hetkessä
moodin kuumasta kylmään,
switch off kaiken - ja jos,
niin vaihtaako se koskaan takaisin moodejaan?
Onko kalojen moodeja vaikea seurata,
tietävätkö ne itsekään, missä sukeltelevat?
Vai ovatko meren syvyyksissä eksyksissä itseltäänkin, ja virta vie, joskus nostaa, joskus upottaa?
Kysyy tämä.
Kalojen moodit
6
1685
Vastaukset
- tiedä
missä sukeltavat eikä sitäkään mihin seuraavaks sukeltavat eikä sitäkään että mitkä helvetin moodit.
- mielenkiintoista..
juuri niin,
mitkä *** moodit? - satunnainen vierailija
mielenkiintoista.. kirjoitti:
juuri niin,
mitkä *** moodit?Ootteko te ihan kielitaidottomia, ette tiedä mitä mood tarkottaa ? :DDDDDDDD justjoo..
Mood = mieliala, tunnelma
- tuutikkitikki
Juuri selliaisia ne on ... aamusta sitä ja illasta jo tätä! Eivät itsekkään tiedä suuntiaan!
- Suunta löytyy
Kaloilla on aina selkeä päämäärä. Matka voi olla kiemurainen.Golf-virtakin kulkee omaa rataansa, niin vesissä uivat kalat. He luottavat itseensä ja veden kannatteluun. Helppous itselle ja helppous kumppanille ei ole kalojen juttu. Nautiskelu kyllä.
- -ei
-kyllä
-ei
-ovat eksyksissä täysin
-virta tuo
-virta vie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313934- 412639
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412627Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292278
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3072139- 381879
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461528- 1411477