Kumpaan maahan muuttaisit?

???

Israeliin vai Iraniin?

Itse menisin siihen maahan missä ihmisoikeuksia ja maan lakeja noudatetaan tasavertaisesti!

Kaupungin jos saisin valita, valitsisin Teheranin, mutta kaikki kävisi :-)

14

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no mikäs

estää muuttamista sinne onnelaasi, Iraniin? Taitaisi pikkuhiljaa siellä ollessasi mieli muuttumaan... heheh... kyllä se Israel olla pitää. Raamatussakin sanotaan, että Jerusalem on suuren Jumalan kaupunki... (allah ei ole Jumala, vaan Raamatun Jumala on kristittyjen ja juutalaisten Jumala, se oikea ja alkuperäinen sekä muuttumaton.)

• ...

Jerusalemhan on Islamin ja Allahin kaupunki hyvä että kerroit!

• tai kuka
        ... kirjoitti:

Jerusalemhan on Islamin ja Allahin kaupunki hyvä että kerroit!

on allah? Älä nyt sekoita jumalia toisiinsa. Raamatun Jumala on se, joka on kaiken luonut ja johdattaa Israelia ja asuu Jerusalemissa. Sensijaan allah on ihmisten keksimä palvontakohde, jota ei siis ole oikeasti olemassa. Muslimithan sanovat, ettei jumalalla ole poikaa. Aivan, he ovat oikeassa: heidän jumalallaan (allahilla) ei tietenkään olekaan poikaa, koska he ovat ottaneet jumalakseen allahin. Sensijaan Raamatun Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus, meidän ihmisten syntien Sovittaja, jotta meillä olisi mahdollisuus päästä taivaaseen, iankaikkiseen elämään. Ihmisellä on ainut mahdollisuus Jeesuksen ristinsovitustyön kautta päästä taivaaseen. Muuta tietä ei siis ole. Muslimien koraani väittää valheellisesti toista, sillä siellähän annetaan ihmisille lakia lain päälle ja käskyä käskyn päälle: tee tämä ja tämä, niin pelastut. Lisäksi fanaattisille muslimeille on tullut tavaksi päättää päivänsä (ja lukuisten muiden elämä samalla) pommi-iskuilla. On käsittämätöntä, miten heidän 'rauhanuskonsa' on johtanut tällaiseen ääliömäiseen lopputulokseen. Myös on koraanissa annettu täysi valta ja käsky myös tappaa toisuskoiset, eli siis mm. kristityt. Eräänä varoittavana esimerkkinä voidaan mainita islamipuolueen rantautuminen rauhalliseen Suomeemme. Tämän on puolestaan omalta osaltaan aikaansaanut suomalainen, entinen nimikristitty ja senjälkeen mm. jehovantodistaja ja senjälkeen myös mormonikirkossa vaikuttanut nousukas. Nyt pitäisi kaikkien rauhaa rakastavien suomalaisten
        'hälytyskellojen' soida!

• On mahdollista, että Iran vie päättömällä käytöksellään itsensä sotaan juuri tuota toista vaihtoehtoasi vastaan.

Ota siis Teheraniin muuttaessasi selville lähimmän ydinpommin kestävän suojan sijaintipaikka...

• ...................

Että Israel syyllistyisi sotarikokseen käyttämäll ydinpommia ja hyökkäämällä viattomaan maahan?

Hyvä, että alat oppimaan!

• mihinkään
        ................... kirjoitti:

Että Israel syyllistyisi sotarikokseen käyttämäll ydinpommia ja hyökkäämällä viattomaan maahan?

Hyvä, että alat oppimaan!

Olen sitä mieltä, että sodan voittaa se joka pystyy ensin tuhoamaan toisen vastarinnan tai uhan.

• sotia kärk-

kyy, eivät muut.

Kyllä sinä ymmärrät, että impperialisti tappio Irakissa närästää.

"Jälleenrakennus" ei suju, SAUDI-ARABIAn malliin.
        Sielä "Jälleenrakennus" sujuu, toistaiseksi vielä.

• tietenkin

Iranissa en ole koskaan käynyt, mutta Israelissa useastikin.
      Israeliin ehdottomasti muuttaisin.
      Israelissa saa olla juutalainen, kristitty, muslimi, ateisti.
      Mutta Iranissa täytyy olla muslimi, muuten joutuu vaikeuksiin.

• Mies40
    • Iraniin tietsti. sinne usan sotilastukikohtaan päin en edes pyllistä.

• mieluusti

Israeliin tai Tshetsheniaan, mutta iiron mukaan kyseisiä valtioita ei ole olemassakaan kartalla.
      Mikä avuksi kinkkiseen matkasuunnitelmaan?

• hassu
      • Mies40

Palstan änkyröillehän Teheran on selvä paratiisi.

• pitäisi

tehdä loppu iäksi tai vaikkapa kymmeneksi vuodeksi, kukaan tämän palstan kirjoittajista ei valitsisi Irania. Täysin varma juttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe