Ryhmäkanne

Pettynyt

Yritin ostaa Canal palvelun tarjoajalta sellaista
pakettia jonka keston olisin itse määritellyt ja jossa en olisi halunnut maksaa turhista ohjelmista ainoastaan jääkiekon sm-liigasta ja mahdollisesti jalkapallosta mielestäni nykytekniikalla tämän suuntainen palvelu pitäisi olla mahdollista ja koska suosikki joukkueeni Ilveksen pelejä ei tule joka kuukausi voisin nämä kuukaudet jättää väliin
olisin ollut valmis myös siihen että maksaisin kuukauden koko paketin kerrallaan jos tuleva ohjelmisto kiinnostaisi mutta pakottaminen vuoden sopimukseen jääkiekon takia on mielestäni kohtuutonta kytkykauppaa .
digitelvisiotahan on markkinoitu sillä että voi itse valita mitä katsoo mutta käytännössä asia ei ole niin ja olen miettinyt olisiko ryhmäkanteen paikka .

11

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinähän vitsikäs olet

      Vai että haluat itse määrittää omat kanavapakettisi niin että se ei vastaa mitään olemassa olevaa valmispakettia?? Ei se kuule onnistu MILLÄÄN maksutv- eikä kaapelitv-operaattorilla.

      Tuossa ei ole mitään aihetta ryhtyä oikeustoimiin, jos olisi niin kuluttajaviranomainen olisi sen jo tehnyt mutta eipä ole tehnyt koska sekin sentään tajuaa että ei niin räätälöitäviä paketteja voida millään tehdä että jokainen asiakas voi ite määrittää jokaisen kanavan joka mukana tulee..

      Puhumattakaan laskutusvälistä! Sen voi määrittää kyllä, valitset 12 kk, 6 kk, 3 kk ja 1 kk. Mutta EI TUON TARKEMMIN!

      Sitäpaitsi et voi edes Canal kanavalle sanella että sinä haluat vastaanottaa VAIN sm-liigaa etkä mitään muuta Sport1 kanavan ohjelmistoa.

      BTW, miksi et muuten tolloidiootti tilannut pelkästään Canal sport-pakettia kun sekin mahdollisuus on? Ilmeisesti olet käärmeissäsi siitä että ottamatta asioista selvää, tilasit Canal Totalin.

      Eli lyhyesti:

      mitään syytä oikeusjuttuun ei ole, eikä siten myöskään syytä nostaa ryhmäkanne! Ryhmäkanteenkin voi tehdä ainoastaan kuluttajaviranomainen/kuluttaja-asiamies, ei yksityinen henkilö!

    • on..

      itse kävin leipomossa kahvilla. en halunnut ostaa koko pullaa vaan pelkästään rusinat pullasta. aloin niitä poimimaan irti niin mut heitettiin pihalle kahvilasta.
      poliisi! karpo! ihan kuka tahansa, auttakaa nyt!

      • pettynyt

        Itse taas kävin kaupassa ostamassa koko pullapitkon mutta minun ei tarvinnut silti ostaa munkkeja,viinereitä,kesksejä..ymm kahvin kanssa sopivaa


      • jos sulle on
        pettynyt kirjoitti:

        Itse taas kävin kaupassa ostamassa koko pullapitkon mutta minun ei tarvinnut silti ostaa munkkeja,viinereitä,kesksejä..ymm kahvin kanssa sopivaa

        sitä luotu!

        Canal Digital, kuten muutkin operaattorit, tarjoaa pelkästään Canal Sport-kanaviakin, ei ole pakko ottaa kaikkea.

        Jos haluat pelkät urheilukanavat niin sun olis pitänyt tilata Canal Sport-paketti. Kyllä siitä mahdollisuudesta on tietoa myös Canal Digitalin sivuilla ja kaapelioperaattoreiden sivuilla!

        Pitää vaan osata käyttää järkeään, silmiään ja nettiä! Ja osata lukea!!


      • pettynyt
        jos sulle on kirjoitti:

        sitä luotu!

        Canal Digital, kuten muutkin operaattorit, tarjoaa pelkästään Canal Sport-kanaviakin, ei ole pakko ottaa kaikkea.

        Jos haluat pelkät urheilukanavat niin sun olis pitänyt tilata Canal Sport-paketti. Kyllä siitä mahdollisuudesta on tietoa myös Canal Digitalin sivuilla ja kaapelioperaattoreiden sivuilla!

        Pitää vaan osata käyttää järkeään, silmiään ja nettiä! Ja osata lukea!!

        Haloo !
        Mutta sopimus on vuoden mittainen ja ainakaan minun tietojeni mukaan ei sm liigaa pelata kuin vähän reilu 7 kk
        ja asia on myös periaatteellinen koska nykytekniikalla on helppoa pelkällä tietokone ohjelmalla hallita eri kortteja ja niiden käyttöoikeuksia niinhän ne tekevät jo nyt avausmaksut vain ovat hinnaston mukaan aika muhkeat joka sekin vaikuttaa rahastukselta
        minä tulkitsen vuoden sopimuksen eräänlaiseksi pakkomyynniksi koska jos voisit ostaa esim. kuukauden kortin näkisit valtaosan seuraavan puolenvuoden elokuvista jne.


      • itselles vaan!
        pettynyt kirjoitti:

        Haloo !
        Mutta sopimus on vuoden mittainen ja ainakaan minun tietojeni mukaan ei sm liigaa pelata kuin vähän reilu 7 kk
        ja asia on myös periaatteellinen koska nykytekniikalla on helppoa pelkällä tietokone ohjelmalla hallita eri kortteja ja niiden käyttöoikeuksia niinhän ne tekevät jo nyt avausmaksut vain ovat hinnaston mukaan aika muhkeat joka sekin vaikuttaa rahastukselta
        minä tulkitsen vuoden sopimuksen eräänlaiseksi pakkomyynniksi koska jos voisit ostaa esim. kuukauden kortin näkisit valtaosan seuraavan puolenvuoden elokuvista jne.

        Koita nyt jo tajuta ettei noi maksutv-operaattorit myy kanavia VAIN SINUN TARPEISIISI vaan isomman joukon tarpeisiin. Jokaiselle katsojalle henkilökohtaisesti ei ole taloudellista alkaa lanseeraamaan omaa kanavapakettia! Vaikka se teknisesti olisikin ehkä mahdollista.

        Jos sua noin paljon riepoo niin osta r-kioskilta Prepaid-kortteja ja kato niillä se aika mitä SM-liiga kestää. Ei tarvitse tehdä sopimuksia. Maksaa 18 egee ja niillä katsoo 18 päivää, eli siis 1 euro /päivä.


      • korjaus
        itselles vaan! kirjoitti:

        Koita nyt jo tajuta ettei noi maksutv-operaattorit myy kanavia VAIN SINUN TARPEISIISI vaan isomman joukon tarpeisiin. Jokaiselle katsojalle henkilökohtaisesti ei ole taloudellista alkaa lanseeraamaan omaa kanavapakettia! Vaikka se teknisesti olisikin ehkä mahdollista.

        Jos sua noin paljon riepoo niin osta r-kioskilta Prepaid-kortteja ja kato niillä se aika mitä SM-liiga kestää. Ei tarvitse tehdä sopimuksia. Maksaa 18 egee ja niillä katsoo 18 päivää, eli siis 1 euro /päivä.

        noita 18päivän kortteja ei enää myydä.


      • ei myydä?
        korjaus kirjoitti:

        noita 18päivän kortteja ei enää myydä.

        Milloin myynti on lopetettu?


      • olikohan
        ei myydä? kirjoitti:

        Milloin myynti on lopetettu?

        viime vai toissa viikolla kun olisin ostanu sanoivat ettei enää myydä niitä ollenkaan. vuoden/puolen vuoden mittaisia myyvät.


      • earthworm
        olikohan kirjoitti:

        viime vai toissa viikolla kun olisin ostanu sanoivat ettei enää myydä niitä ollenkaan. vuoden/puolen vuoden mittaisia myyvät.

        Minäkin vieroksun ajatusta, että pitää vuodeksi eteenpäin sitoutua tiettyyn kanavanippuun. Sisällön muuttaminen sopimuskauden aikana on jäykkää. Markkinat eivät ole riittävän kilpaillut vielä, koska CD voi sanella vaihtoehdot vanhan tuotantotalouden hengessä.


      • että voisitte
        earthworm kirjoitti:

        Minäkin vieroksun ajatusta, että pitää vuodeksi eteenpäin sitoutua tiettyyn kanavanippuun. Sisällön muuttaminen sopimuskauden aikana on jäykkää. Markkinat eivät ole riittävän kilpaillut vielä, koska CD voi sanella vaihtoehdot vanhan tuotantotalouden hengessä.

        pomppia kuin kännykkäoperaattorien asiakkaat aina edullisimman tarjouksen perässä, käyttää kenties ilmaiset kuukaudet ja siirtyä seuraavan tarjouksen perään?? Miksi luulette että kännykkäoperaattoreillekin on tullut niitä 24kk soppareita? Siksi että tulee varsin kalliiks jos asiakas käyttää vain ilmaisedut mutta ei sitoudu (se mikä toisi rahaa) ja hyppää sitten seuraavalle joka tuo ilmaisen tarjouksen.

        Ei se ole halpaa toi kanavien sopimusten hankinta, niiden myynti ja markkinointikaan, ei ne tyhjästä ole noi 12 kk sitovat sopparit syntyneet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe