myydään fretti halvalla

tosi kiire

on mun fretti pakko myydä 60e .soopeli.
nopeasti hakekaa pois tampereelta
kiire on

18

3169

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereella

      Onko tyttö vai poika? onko leikattu? terve? Ikä? Luonne? saako sähköpostiin kuvia? Saako mukaan häkin tai muita tarvikkeita? laita sähkistä!

    • Anni

      minkä ikäinen frettisi on? entä onko se tyttö vai poika? olen itse myös tampereelta.

    • kaunis-nuori-nainen

      Jos frettisi kaipaa hyvään ja rakastavaan kotiin ottaisin fretin mielellään... ottaisitko pikaisesti yhteyttä että vieläkö fretti on myynnissä vai oletko jo saanut sille hyvän kodin!?

      Odottelen yhteyden ottoa!

      Jaana Günther
      p. 046 882 41 73

    • hei,

      Lukekaa toi viesti uudelleen ja pohtikaa, kuinka luotettava sen on.

    • emmi koivisto

      Olen kiinostunut fretistäsi.Ei ole paha hinta. Tuleeko siinä tarvikkeet mukana? Mutta en ole varma vielä?Mutta ilmoitan kun olen varma. Ilomielin ostaisin tämän fretin.Voit soittaa minulle, myös minut saa paremmin kiinni soitolla puhelin numeroni on:040-5173926(voisitko soitella?)

    • tanja112

      Hei!
      Onko sinulla myynnissä vielä se fretti?
      Kaverini olisi ostamassasellaisen ja toivoisi sellaista pian.
      Paljon tämä fretti maksaisi?

    • ^^freak

      onko tuo pikku kaverisi minkä ikänen? voisin kai sen hakea pois ellei se ole jo menny?

    • Miina Hokkanen

      Moi!

      Olisiko fretti tyttö vai poika? ja minkä ikäinen?
      Onko aivan terve?
      Voisiko tarvikkeet tulla mukaan?
      Olisin kiinnostunut!

      Terveisin: Miina Hokkanen
      Puh. 040-722 9534

    • Frettis

      Hei! Olisin erittäin kiinnostunut fretístäsi. Se saisi hyvän kodin meiltä. Olen jo pitemmän ajan ollut kiinnostunut ostamaan iki oman vauhti nakin kotia ilostuttamaan. T Olen tosissani.

      Ps onko siihen mukaan vielä tarvikkeita?

    • Pirrreee

      Minkä ikäinen frettisi on? miksi olet sitä myymässä? ja kolmas kysymys vielä pääsisitkö tuomaan sen Poriin? voisin maksaa siittä sitten enemmän jos autolla lähtisit joku päivä tänne poriin missä asun.maksaisin fretistäsi 1OO-120Euroa?

      • Pirrree

        puhelin numeroni 0408718577


    • 27942

      Minkä ikäinen ?

    • Nooh...=)

      jos ollut pentu kun viesti ollut ajankohtainen niin nyt 4v ja varmasti onnellinen uudessa kodissam jos ei ole kuollut pois jo aikoja sitten =)

    • Niimpä 090

      Fretit ei kyllä kuole alle neljä vuotiaana, että mielenkiintoinen "aikoja sitten"
      kommentti.
      Mutta joo, lukekaa tarkemmin aloitukset, etenkin näissä "myydään" ilmoituksissa.

      • jassooooo

        "Fretit ei kyllä kuole alle neljä vuotiaana, että mielenkiintoinen "aikoja sitten"
        kommentti. "

        Ai, kas kummaa kun mult on kuollu 1 fretti lymfoomaan kun oli 7kk vanha, ja toinen syöpään 3veenä.

        Sitähän taisi tarkoittaakin se kirjoittaja että saatta olla kuollut, sattuuhan niitä suolitukoksia ym.


      • Niimpä 090
        jassooooo kirjoitti:

        "Fretit ei kyllä kuole alle neljä vuotiaana, että mielenkiintoinen "aikoja sitten"
        kommentti. "

        Ai, kas kummaa kun mult on kuollu 1 fretti lymfoomaan kun oli 7kk vanha, ja toinen syöpään 3veenä.

        Sitähän taisi tarkoittaakin se kirjoittaja että saatta olla kuollut, sattuuhan niitä suolitukoksia ym.

        No voi kristus. Ihmisenkin eliniän odote on aika korkea ja ei ole odotettavissa että ihminen kuolee alle kaksikymppisenä, mutta silti ihmisiä kuolee kaiken ikäisinä. Niin tekee fretitkin, mutta ei se anna olettaa että fretti olisi jo kuollut, vaikka sekin on mahdollista. Kuitenkin se eliniänodote on elämän pituuden keskiarvo, joten on paljon todennäköisempää että fretti ON hengissä.
        Se että sinun frettisi kuolevat mikä mihinkin, voi hyvinkin johtua siitä miten frettiäsi hoidat ja mitä sille syötät.

        Ps. Lymfooma on syöpä sherlock.


      • jassoooo....
        Niimpä 090 kirjoitti:

        No voi kristus. Ihmisenkin eliniän odote on aika korkea ja ei ole odotettavissa että ihminen kuolee alle kaksikymppisenä, mutta silti ihmisiä kuolee kaiken ikäisinä. Niin tekee fretitkin, mutta ei se anna olettaa että fretti olisi jo kuollut, vaikka sekin on mahdollista. Kuitenkin se eliniänodote on elämän pituuden keskiarvo, joten on paljon todennäköisempää että fretti ON hengissä.
        Se että sinun frettisi kuolevat mikä mihinkin, voi hyvinkin johtua siitä miten frettiäsi hoidat ja mitä sille syötät.

        Ps. Lymfooma on syöpä sherlock.

        http://www.ferretuniverse.com/health/lympho.asp

        Eipä oikein hoito mitenkään tuohon vaikuta.. =)

        Sinun kommenttisi oli "Fretit ei kyllä kuole alle neljä vuotiaana, että mielenkiintoinen "aikoja sitten"
        kommentti. "
        eli aika ehdoton kannanotto siihen että fretit eivät todellakaan kuole alle neljä vuotiaana, vaikka molemmat tiedämme että tosiaan, näin saattaa käydä.

        Sehän ei ole edes kovin harvinaista, toki tiedät että tuo juveniili lymfooma ja muutkin syövät ovat freteillä melko yleisiä?
        Puhumattakaan siis suolitukoksista sun muista onnettomuuksista, kun se fretti tosiaan on aika tapaturmanaltis eläin.

        Se mihin kommentoit oli siis lause
        "varmasti onnellinen uudessa kodissam jos ei ole kuollut pois jo aikoja sitten =)"

        Eli eihän se kirjoittaja mitenkään edes sanonut että fretti on varmasti kuollut jo, ei edes ottanut kantaa mihinkään todennäköisyyksiin, hän vain toi ilmi tosiaan että mikäli fretti on vielä hengissä, niin on varmasti onnellinen uudessa kodissa.

        Johon sinun sitten oli pakko päteä että fretti ei tosiaan kuole alle 4v iän, mikä siis on suorastaan valehtelua, samoin kuin jos väittäisit että ihminen ei kyllä kuole alle neljä vuotiaana.


    • Oma tunnari

      Mä saan fretin, muuten mistä eläinkaupasta tai tilaamispaikoista saa frettei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe