Te naiset, jotka kärsitte hiusten harvenemisesta/lähdöstä, uskallatteko värjätä hiuksianne tai ottaa permanenttia? Talvella mulla oli loivat kiharat ja hiusmurheet unohtui hetkeksi, koska hiukset näytti ja tuntui paksummilta. Nyt mulla on taas lyhyet hiukset, joita on laitettava päivittäin ja se kyllästyttää välillä.
En ole pitkään aikaan sävyttänyt itse hiuksiani, mutta olen ottanut kampaajalla punaista kevytsävyä tai kestoväriä vuosikaudet. Mikä mahtaa olla värjäysten osuus hiustenlähtöön? Olen miettinyt sitäkin, että uskallanko enää värjäyttää. Toisaalta...jos käsittelyt olisi syypää hiusten harvenemiseen niin eikö maa olisi täynnä harvahiuksisia naisia?
No, olen järkeillyt, että koska mulla on todettu androgeeninen hiustenlähtö, en ole näillä värjäyksillä itse tätä aiheuttanut. Mutta silti tulee mietittyä kaikkea mitä ei pitäisi tehdä ja mitä vielä olisi kokeiltava.
Tsemppiä kaikille kohtalotovereilleni, yritetään pärjäillä kuitenkin!
Hiusten värjäys
4
770
Vastaukset
- edelleen
mutta ota raitoja, koska ne eivät kuivata päänahkaa. Ja ei tietenkään blondiraitoja vaan sitä omaa punaista (tai mitä käytätkin) raitoina. Raidat tekevät myös tuuheammannäköiset hiukset. Ja saavat aikaan paremman olon, sillä värjätyt hiukset antavat paitsi kasvoille myös sielulle väriä ja iloa. Sitä tarvitaan hiustenlähdön murheisiin.
- Nainen 42v.
Kiitos, tätä olen ajatellut, että koska sopiva väri hiuksissa piristää ilmettä ja mielialaa muutenkin ,niin ei se tilannetta huonommaksi tee. Sitä vaan miettii kaikenlaista, onko joku haitaksi vai ei. Jospa sitä pitääkin ottaa nyt kaikki irti, kun vielä voi yrittää näyttää siedettävämmältä ja murehtii enemmän sitten kun sen aika tulee.
Olen ottanut muutaman kerran punaisia raitoja ja kampaajani kanssa juteltiin juuri samaa, että raidoilla saa hiukset näyttämään tuuheammilta.
En ole koskaan vaalentanut hiuksiani enkä myöskään värjännyt mustaksi. Punaruskea on mun värini. - Pälvikki
Nainen 42v. kirjoitti:
Kiitos, tätä olen ajatellut, että koska sopiva väri hiuksissa piristää ilmettä ja mielialaa muutenkin ,niin ei se tilannetta huonommaksi tee. Sitä vaan miettii kaikenlaista, onko joku haitaksi vai ei. Jospa sitä pitääkin ottaa nyt kaikki irti, kun vielä voi yrittää näyttää siedettävämmältä ja murehtii enemmän sitten kun sen aika tulee.
Olen ottanut muutaman kerran punaisia raitoja ja kampaajani kanssa juteltiin juuri samaa, että raidoilla saa hiukset näyttämään tuuheammilta.
En ole koskaan vaalentanut hiuksiani enkä myöskään värjännyt mustaksi. Punaruskea on mun värini.Itse havahduin hiusteni harventumiseen jo noin 1/2v. sitten, ostin uusia hoitoaineita ja shampoita, ei auttanut. Viime viikolla alkaessa värjätä hiuksiani huomasin kauhukseni kaksi n.2cm. halkaisialtaan olevaa TÄYSIN kaljua kohtaa: pälvikalju. Kaadoin värit itkien viemäriin; en todellakaan uskaltanut värjätä! Tänään kampaajani sanoi: Värjää vain,ei se siitä johdu, mielesi piristyy ja syksykin tuntuu valoisammalta, tärkeintä on ettet stressaa, koska suurin syy yleensä on psyykkinen.Ostin uuden vielä punaisemman värin ja huomenna laitan sen päähäni! Lisäksi syön proteiini biotiini kapseleita. Mukavaa syksyä!
- vidaa
Pälvikki kirjoitti:
Itse havahduin hiusteni harventumiseen jo noin 1/2v. sitten, ostin uusia hoitoaineita ja shampoita, ei auttanut. Viime viikolla alkaessa värjätä hiuksiani huomasin kauhukseni kaksi n.2cm. halkaisialtaan olevaa TÄYSIN kaljua kohtaa: pälvikalju. Kaadoin värit itkien viemäriin; en todellakaan uskaltanut värjätä! Tänään kampaajani sanoi: Värjää vain,ei se siitä johdu, mielesi piristyy ja syksykin tuntuu valoisammalta, tärkeintä on ettet stressaa, koska suurin syy yleensä on psyykkinen.Ostin uuden vielä punaisemman värin ja huomenna laitan sen päähäni! Lisäksi syön proteiini biotiini kapseleita. Mukavaa syksyä!
Minä vaalennan tukan olen huomannut ,että tummassa tukassa harvat kohdat näkyy selvemmin.
olen vaalentanut monta vuotta eikä hiukseni ole kärsinyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082356
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799