Islamin Päämäärä

JiiVee77

Muslimien taistelu ympäri maailman, ei ole taistelua uskontoja tai sivilisaatioita vastaan.
Se on taistelua kahden ääripään ja kahden aikakauden kesken. Se on taistelua jossa toinen osapuoli ammentaa mentaliteettinsa pimeältä keskiajalta ja toinen nykyajasta. Se on taistelua jälkeenjääneisyyden ja kehittyneisyyden välillä. Se on taistelua barbarismin ja järkevyyden välillä. Se on taistelua sorron ja vapauden välillä. Se on taistelua diktatorian ja demokratian välillä. Se on taistelua ihmisoikeutta kannattavien ja niitä vastustavien joukkojen välillä. Se on taistelua niiden välillä, jotka kohtelevat naisia kuin raakimukset ja niiden jotka haluavat antaa naisille tasa-arvoisen kohtelun.
Ne hirmuteot, joita olemme päivittäin todistamassa, eivät ole sotaa sivilisaatioiden kesken, sillä sivilisaatioissa kilpaillaan terveellä pohjalla, toisia alentamatta tai murhaamatta.

Islamin profeetta on sanonut: "Sain käskyn sotia kansoja vastaan siihenasti, kunnes ne uskoisivat allahiin ja hänen lähettilääseensä." Kun muslimit itse näin tekivät eron heidän itsensä ja ei muslimien välille ja aloittivat taistelun näitä vastaan kunnes hekin uskoisivat siihen, mihin he itse uskoivat, alkoi itseasiassa muslimien Jihad, sota sivilisaatioita vastaan. Tästä sodan julistamisesta on jo satoja vuosia, eikä siitä tule loppua ennenkuin muslimit tutkivat uudelleen islamin oppikirjansa ja opetussuunnitelmansa, jotka nykyisellään ovat täynnä kehoituksia takfiriin ja taisteluun vääräuskoisia vastaan.

Muslimit ovat herkkähipiäistä porukkaa, mitä tulee heidän profeettaansa ja muihin islamin keskeisiin hahmoihin/asioihin. Mutta kuka on antanut muslimeille luvan haukkua toisia kansoja ja yksittäisiä ihmisiä nimillä, joita he itsekään eivät haluaisi itselleen? (Ahl Al- Dhimma) Ja kuka on antanut muslimeille luvan jakaa fatwojaan kenelle vain he haluavat?

Muslimit; ymmärtäkää minut oikein. Minun puolestani saatte uskoa vaikka kiviin tasan niinkauan, kun alatte heitellä toisia ihmisiä kivillänne. Saatte uskoa mihin haluatte, mutta älkää alistako toisia uskomaan sitä, mihin itse uskotte. Se, mihin joku toinen uskoo, ei ole teidän asianne. Pitäkää huoli vain omista asioistanne.
Miksi muslimien pitäisi olla jotenkin erikoisasemassa? Miksi esim. Ranskassa ja Englannissa on muslimialueita, joihin ei päästetä edes poliiseja? Miksi eurooppalaiset eivät ymmärrä islamin todellista päämäärää: Maailman valloitusta? Tuo päämäärä on muslimeille todellinen ja pyhä jo Muhammedin päivistä lähtien. Sitä kutsutaan nimellä Jihad. Meidän länsimaisten ihmisten tulisi tehdä itsemme ja maamme vapaaksi öljystä tai ainakin luoda vaihtoehto sille, sillä öljy on ainoa asia jolla muslimit voivat meitä kontrolloida. Muslimithan eivät itse tuota mitään. Jos me emme omalta osaltamme estä muslimien maailmanvalloitusta, niin meidän lapsemme ja lastenlapsemme eivät anna meille koskaan anteeksi sitä, että he joutuvat meidän Euroopassamme alistumaan saatanallisen sharia-lain alle.

Juutalaiset ovat käyneet läpi holocaustin ja muita vainoja ympäri maailman. Mutta he ovat saaneet maailman ihmetyksen ja ihastuksen valtaan viisaudellaan ja ymmärryksellään. He ovat päässeet asemaansa työnteolla, eivät terrorilla, niinkuin muslimit. Viime- ja kuluvan vuosisadan suurimmat keksinnöt ovat juutalaisten tiedemiesten keksimiä. 15 miljoonaa hajallaan asuvaa ihmistä, jotka ovat voittaneet oikeutensa omaan valtioonsa ja olemassaoloonsa työnsä ja viisautensa kautta. Emme ole koskaan nähneet juutalaisen räjäyttävän itseänsä saksalaisessa kahvilassa tai jonkin Saksalaisen kaupungin torilla? Emme ole nähneet juutalaisten polttavan kirkkoja tai temppeleitä. Missä oikein mennään silloin, kun jonkin uskonnollisen joukon tarvitsee tehdä juuri tällaisia tekoja? Onko muslimien uskonto niin heikko, että muslimien itsensä täytyy puolustaa sitä väkivalloin?
Vain muslimien tarvitsee suojata uskontoaan polttamalla kirkkoja, tappamalla ihmisiä ja tuhoamalla suurlähetystöjä ja muita tärkeitä rakennuksia. Pitäisi olla jopa muslimille selvää, ettei tällainen tie johda mihinkään hyvään. Muslimien tulisi kysyä itseltään mitä he voivat tehdä ihmiskunnan hyväksi, ennenkuin he vaativat ihmiskunnan kunnioitusta itselleen.

5

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake the Snake

Tämä on aivan totta. Eurooppalaisten päättäjien olisi pikaisesti laitettava rajat kiinni muslimeilta. En voi hyväksyä sitä, että Euroopassa olisi alueita, joihin vain muslimit saavat mennä ja asua. Tämä on meidän Eurooppamme eikä muslimien. Minä en suvaitse sitä, että meidän tulisi omassa maassamme antaa tilaa muslimeille. Nyt ymmärrän hieman enemmän juutalaisiakin, jotka ovat yrittäneet asua muslimien kanssa rauhassa. Juutalaiset ovat tulleet siihen lopputulokseen, että muslimien kanssa ei voi elää rauhallista rinnakkaineloa ja se tulee olemaan meidänkin lopputuloksemme, jos emme kaikin keinoin estä heitä nyt, kun siihen vielä on tilaisuus.

• kun juutalaiset yritti asua eurooppalaisten kanssa rauhassa?

• taitaa olla
        karvapää kirjoitti:

kun juutalaiset yritti asua eurooppalaisten kanssa rauhassa?

siten, että aika harva muistaa, mutta pitihän sinun jotain typerää möläyttää.

• Nurinpäin

Ja varsinkin omille jälkeläisilleen kaikkea paskaa muista kansoista ja äärettömässä itsekkyydessään luulevat olevansa parempaa porukkaa, eivätkä käsitä sitä, että saavat kaikkien kansojen vihan ja epäluulon kääntymään heitä itseään vastaan. Ja siitä on lopulta seurauksena se, että kaikki arabit joutuvat kaikissa maissa hylkiöiden asemaan.

Ja tämän on saanut aikaan muhametin ja ajatollahien järjettömyys ja tietämättömyys tosiasioista. He luulevat sielunsa mustan myrkyn antamat luulevaisuudet olevan muka jumalan käsky.

Sen tähden he nöyryyttävät vaimojaankin, niin että nämä ei saa edes päivällä avata verhojakaan kotona.

• Suomalainen vm83

Niin. Mitäpä tähän nyt enään voisi lisätä. Muslimien maailman islamistaminen on tosiasia, uskoipa sen tai ei. Euroopan päättäjien tulisi ymmärtää tehdä oikeita siirtoja, kun he vielä voivat päättää asioista. Tässä on tosi kyseessä.
      Mitä me itse aiomme tehdä muslimeien maailmanvalloitusta vastaan? Mitä me voimme tehdä? Mistä aloitamme? Miten organosoimme resurssimme? Näitä miettiköön jokainen kohdallaan, sillä jos me emme tee mitään, niin tulevat sukupolvet alistetaan muslimien tekemien lakien alaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe