Luin erään luonnehoroskoopin skorppioneista, jossa sanottiin että skorppioneja on kahdenlaisia: Toiset suuntaavat tarmonsa ja energiansa hyvään ja toiset pahaan. Aloin miettiä asiaa koska tunnen 2 skorppioni naista. Toinen naisista on hyvä ystäväni,uskollinen, Rehellinen ja osoittautunut hyvin luotettavaksi ja hyväksi ystäväksi. Mutta toisen naisen kanssa en ole enää missään tekemisissä, sillä hän valehteli ja kieroili, vietteli silloisen mieheni ja saatuaan mitä halusi, jätti hänet kuin nalli kalliolle..Tämä skorppioni on myös pettänyt lähes jokaista miestään sekä pyrkii jatkuvasti pilaamaan läheistensä parisuhteet.
Nyt haluaisinkin kuulla mielipiteitä muilta, oletteko te törmännyt hyviksiin ja pahiksiin skorppioneissa??
Hyvä vai Paha?
5
1069
Vastaukset
- -jouskarinainen
olen itsekin miettinyt.. kavereinani ja tuttuja on skopu(naisia),suurin osa on luotettavia ja ihania ihmisiä,mutta eräs melko epätasapainoinen ja ilkeä... Mutta tosi paha mennä yleistämään näin karkeasti ihmisiä!
- Tumma kauris
Skorpioni ei koskaan jätä ketään kylmäksi. Skorpionit ihastuttavat ja vihastuttavat. Kaikilla skopuilla on se todella pimeä puolensa, mutta pääasiassa he ovat mielestäni loistotyyppejä. Itse tunne hyvin neljä skorpionia. Kolme naispuolista ja yhden miespuolisen.
Heillä on paljon yhteisiä ominaisuuksia vaikka kukaan näistä neljästä ei tunne toisiaan. Ensinnäkin, skorpionit ovat erittäin tunnollisia työ- ja opiskeluasioissa. Kaikki hommat hoidetaan sataprosenttisesti. Aina. Skorpionit eivät löysäile ja he ovat mielestäni jopa jonkinasteisia perfektionisteja. Toisekseen, skorpionit ovat hyvin älykkäitä. He ovat sanavalmiita, huumorintajuisia ja hyviä keskustelijoita.
No sitten niitä huonoja puolia. Siis ainakin mitä itse olen näissä tuntemissani skopuissa havainnut. Kaksi näistä neljästä tuntemastani skopusta ei hallitse alkoholin käyttöä lainkaan. He eivät osaa rentoutua ilman alkoholia ja sitten kun alkavat ottamaan, niin se menee yleensä hieman överiksi. Tulee tehtyä tyhmyyksiä, joita sitten jälkeen päin kovasti morkkistellaan. Skorpionit ovat myös erittäin ylpeitä. Toki ihmisen pitää ollakin ylpeä, mutta skorpioneiden ylpeys lähentelee jo silkkaa jääräpäisyyttä. Yksi näistä tuntemistani skorpioneista pisti kolmeksi vuodeksi välit täysin poikki omaan äitiinsä, koska oli sitä mieltä, että äiti loukkasi häntä. Skorpionit ovat herkkänahkaisia ja heillä on paha tapa ryhtyä murjottamaan ja pitämään mykkäkoulua. Pahimmillaan skorpioni on kuin pikkupentu, joka kiukuttelee, kun ei saa tahtoaan läpi.
Olen ollut skopujen kanssa niin paljon tekemisissä, että voisin kirjoitella heistä vaikka kuinka paljon, mutta tämä saa nyt riittää tällä kertaa. Loppukaneettina todettakoon, että skorpionit ovat ristiriitaista sakkia. Skorpioni voi olla paras ystävä tai pahin vihamies. Mutta skorpioni ei ole koskaan tylsä tai mitäänsanomaton. Ja se on mielestäni hieno asia.- Ketjun aloittaja
Tämä pitää ainakin täysin minun kohdallani paikkaansa.. Murjottava, herkkänahkainen, pitkävihainen.. Ja Periksi antamaton.. Ja ei hallitse aina alkoholinkäyttöään ja on känniääliö.. Kiitos Kannanotosta :)
- änimöl
...Mutta tällä naisella on jokin ongelma perheestään.
- ......
meikä on hyvis=) ainakin seurustelusuhteessa,voi mies olla varma ettei häntä petetä mutta kun suuttuu niin sillon suututaan ja kunnolla,mutta kuitenki pitkäpinnanen ja jääräpää=p ystäväni on aikalailla samanlainen ku minä,eli hyvis.pahiksia ei ole sattunut kohdalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992