Hyvä vai Paha?

Itsekkin Skorpioni

Luin erään luonnehoroskoopin skorppioneista, jossa sanottiin että skorppioneja on kahdenlaisia: Toiset suuntaavat tarmonsa ja energiansa hyvään ja toiset pahaan. Aloin miettiä asiaa koska tunnen 2 skorppioni naista. Toinen naisista on hyvä ystäväni,uskollinen, Rehellinen ja osoittautunut hyvin luotettavaksi ja hyväksi ystäväksi. Mutta toisen naisen kanssa en ole enää missään tekemisissä, sillä hän valehteli ja kieroili, vietteli silloisen mieheni ja saatuaan mitä halusi, jätti hänet kuin nalli kalliolle..Tämä skorppioni on myös pettänyt lähes jokaista miestään sekä pyrkii jatkuvasti pilaamaan läheistensä parisuhteet.

Nyt haluaisinkin kuulla mielipiteitä muilta, oletteko te törmännyt hyviksiin ja pahiksiin skorppioneissa??

5

1129

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jouskarinainen

olen itsekin miettinyt.. kavereinani ja tuttuja on skopu(naisia),suurin osa on luotettavia ja ihania ihmisiä,mutta eräs melko epätasapainoinen ja ilkeä... Mutta tosi paha mennä yleistämään näin karkeasti ihmisiä!

• Tumma kauris

Skorpioni ei koskaan jätä ketään kylmäksi. Skorpionit ihastuttavat ja vihastuttavat. Kaikilla skopuilla on se todella pimeä puolensa, mutta pääasiassa he ovat mielestäni loistotyyppejä. Itse tunne hyvin neljä skorpionia. Kolme naispuolista ja yhden miespuolisen.

Heillä on paljon yhteisiä ominaisuuksia vaikka kukaan näistä neljästä ei tunne toisiaan. Ensinnäkin, skorpionit ovat erittäin tunnollisia työ- ja opiskeluasioissa. Kaikki hommat hoidetaan sataprosenttisesti. Aina. Skorpionit eivät löysäile ja he ovat mielestäni jopa jonkinasteisia perfektionisteja. Toisekseen, skorpionit ovat hyvin älykkäitä. He ovat sanavalmiita, huumorintajuisia ja hyviä keskustelijoita.

No sitten niitä huonoja puolia. Siis ainakin mitä itse olen näissä tuntemissani skopuissa havainnut. Kaksi näistä neljästä tuntemastani skopusta ei hallitse alkoholin käyttöä lainkaan. He eivät osaa rentoutua ilman alkoholia ja sitten kun alkavat ottamaan, niin se menee yleensä hieman överiksi. Tulee tehtyä tyhmyyksiä, joita sitten jälkeen päin kovasti morkkistellaan. Skorpionit ovat myös erittäin ylpeitä. Toki ihmisen pitää ollakin ylpeä, mutta skorpioneiden ylpeys lähentelee jo silkkaa jääräpäisyyttä. Yksi näistä tuntemistani skorpioneista pisti kolmeksi vuodeksi välit täysin poikki omaan äitiinsä, koska oli sitä mieltä, että äiti loukkasi häntä. Skorpionit ovat herkkänahkaisia ja heillä on paha tapa ryhtyä murjottamaan ja pitämään mykkäkoulua. Pahimmillaan skorpioni on kuin pikkupentu, joka kiukuttelee, kun ei saa tahtoaan läpi.

Olen ollut skopujen kanssa niin paljon tekemisissä, että voisin kirjoitella heistä vaikka kuinka paljon, mutta tämä saa nyt riittää tällä kertaa. Loppukaneettina todettakoon, että skorpionit ovat ristiriitaista sakkia. Skorpioni voi olla paras ystävä tai pahin vihamies. Mutta skorpioni ei ole koskaan tylsä tai mitäänsanomaton. Ja se on mielestäni hieno asia.

• Ketjun aloittaja

Tämä pitää ainakin täysin minun kohdallani paikkaansa.. Murjottava, herkkänahkainen, pitkävihainen.. Ja Periksi antamaton.. Ja ei hallitse aina alkoholinkäyttöään ja on känniääliö.. Kiitos Kannanotosta :)

• änimöl

...Mutta tällä naisella on jokin ongelma perheestään.

• ......

meikä on hyvis=) ainakin seurustelusuhteessa,voi mies olla varma ettei häntä petetä mutta kun suuttuu niin sillon suututaan ja kunnolla,mutta kuitenki pitkäpinnanen ja jääräpää=p ystäväni on aikalailla samanlainen ku minä,eli hyvis.pahiksia ei ole sattunut kohdalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      86
      1966
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      38
      1270
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      974
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      201
      893
    5. 90
      774
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      76
      773
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      688
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      67
      657
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    10. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      46
      628
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      64
      584
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      581
    13. 37
      541
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      434
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    19. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      429
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      427
    Aihe