Scorsesen Mafiaveljet kehnon-

lainen tekele

- kovin tuntuu yliarvostetulta elokuvalta tuo kohellus,joka ei ollut kovinkaan uskottavalta; meno oli melkein kuin jostain saippuasarjasta...suunsoittoa baareissa...tappeluja..ammuskelua - ei syvyyttä aiheen käsittelyssä.
Joe Pescin mukanaolo tekee melkein farssin elkuvasta kuin elokuvasta. Ray Liotta on lahjakas näyttelijä muttei pelastanut heiveröistä juonta.

4

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on sun mielipide.

Ja mm...Robert De Niron "kultakausi" sai vielä muutaman vuoden jatkoa, muuten se olisi jo ajat sitten sammunut. Muutenkin oli hyviä näyttelijöitä.

Niin ja tuskin meillä ole varaa siihen sanoa yhtään mitään, koska tuskin se ole meistä kiinni, että mikä menestyy ja mikä ei.

Voittaa kyl muutamat suomalaiset elokuvat aivan mennen tullen.

• joko olet

vanha kuin Joulupukki, naispuolinen tai sitten vasta liian nuori ymmärtämään näitä asioita.

• ...ehkä

>> ei ollut kovinkaan uskottavalta; meno oli melkein kuin jostain saippuasarjasta... ei pelastanut heiveröistä juonta.

Eikös vaan olekin hilpeää miten fiktiiviset tarinat ovat sitten uskottavia ja ... ööö ... vahvoja kun taas todellisiin tapahtumiin pohjaava elokuvakäsikirjoitus ei ole "uskottava" vaan "heiveröinen".

Vai voisiko olla sittenkin niin että Hollywood-mätke on jo puuduttanut sinut niin pahan kerran että ilman 100 miljoonan efektejä ja täysin järjetöntä käsistä joka on silkkaa splatteria et saa tarpeeksi kiksiä ?

• Anonyymi

Yksi parhaista leffoista hitto ikinä.De niro on näyttelijöistä yksi parhaista,tulee hyvänä kolmosena Kevin spaycen jälkeen.Denzel loistaa ykkösenä.Kaikki tässä hyvää ei muuta huonoa kuin että se loppui.Monta kertaa parempi kuin Kummisetä (niinkuin aika monet elokuvat)Suosittelen tätä elokuvaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      351
      2385
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      40
      2145
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      75
      1633
    4. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      122
      1601
    5. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      91
      1486
    6. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1436
    7. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      235
      1318
    8. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      79
      1245
    9. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      242
      1218
    10. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      118
      1215
    Aihe