Seriffinvaihto on taas palstan puheenaiheena, johtuen siitä kun joku ääliö yrittää Seriffin reviirille. Eikös sinne Enirolle saa panna hakemuksensa likoon, vaikkapa itse "Hullu Hietanenkin", Eniro sitten ratkaisee minkälaista palstanvalvojaa he haluavat. Oivan puolesta sanoisin, Oiva olisi ihan kyvykäs mies mutta puoluesidonnaisuutensa vuoksi hän eitule kysymykseen.
Jos tämä nykyinen Seriffi joskus kyllästyy haukkumisiinsa,ja päättää lähteä, taikka jos eniro päättää vaihtaa palstanvalvojaa, minulla olisi Timantinkova ehdoka, tiedätte varmaankin ketä ajattelin, olette aivan oikeassa. Se henkilö olisi Jorma K Korhonen Helsinngistä, entinen armeijan upseeri, Entinen suuren liikelaitoksen Henkilöstöpäällikkö.
Tätä maailmaa kiertänyt ja nähnyt, ainakin yhtä paljon kuin joku vanhempi Lentokapteeni, on langat kasissään kaikilta elämän osa-alueelta, kuten sanoin siinä olisi palstalle timantinkova valvoja. Tässä nyt vain on yksi mutta, miten saataisiin Jomppe innostumaan asiasta, epäilempä viitsiikö tämä Herrasmies työkseen lueskella niitä törkyjä joita tämäkin palsta valitettavasti tuottaa.
Kuten kaikki me saittilaiset tiedämme Jomppe on täysin puolueeton tarkkailija, joka on Enirossakin varmasti pantu merkille, olsivat varmasti otettuja tällaiseta hakijasta. Minä itse en ole nykyist Seriffiä poispanemassa vaikka hän minunkin juttujani joskus poistelee, mutta teen tämän esitykseni vilpittömässä ja hyvässä hengessä, jos tällä Seriffirintamalla jotakin tapahtuisi.
Se olisiko Jommppe valmis tehtävään, selviää kunhan hän sieltä lomareisultaan taas palaa, entistä viisaampana ja tietorikkaampana
Ettäkö ihan uusi Seriffi palstalle
18
716
Vastaukset
- jomihan
on hinttari ja me keskustalaiset emme homo-jormaa saitin valvojaksi päästä
- Björn Borgin sukka
Palstan johdateltavissa oleva sheriffintekelehän on Jorkan pihdeissä ollut alusta alkaen. Jorkan päivittäisten toimien muistelot ovat sheriffin mielestä olleet palstalle kuuluvia aina, eikä niitä koskaan ole poistettu. Samoin Korhosen jatkuva herjaaminen kanssakeskustelijoitaan kohtaan säilyy aina palstalla.
Sen sijaan meidän muiden palstan aihepiiriinkin kuuluvat avaukset yleensä poistuvat. Ja jos Korhoselle pistää pikku herjaa takaisin, ne poistuvat välittömästi.
Tästä voi tulla ainoastaan lopputulemaan, että Korhonen jo on palstan sheriffi. Siksi täällä kaikki meneekin päin helevettiä. Jorma K. Korhonen olisi erinomainen valinta, jos nykyinen sheriffi kyllästyy.
Korostan kuitenkin, että mitään akuuttia vaihtamisen tarvetta ei tällä hetkellä ole.
Saqittarius on hoitanut tehtäviään mallikkaasti.- sefu, mutta
hietasta (vas) hän ei ole saanut koskaan kuriin
- Björn Borgin sukka
Jos Keskustan vihaaja no 1 on sitä mieltä, että Sagittarius on hoitanut tehtävänsä mallikkaasti, se tarkoittaa sitä, että sheriffi on toimillaan tuhonnut keskustelun koko palstalta. Sehän Känän tarkoitus on. JormaKKorhonen on keskustavihassaan lähes samalla tasolla kuin Känä eli siis Känän mielestä hyvä valinta.
Mutta jos ainoastaan keskustavihaajat kelpuutetaan sheriffiksi kannatan Guevaraa, hän näkyy olevan koko ajan paikalla ja on vähintään yhtä puolueeton kuin Känä, Sagi ja JKK.
- Rakennusteline
Rikollisten kiinniottaminen toisten rikollisten avulla on ainakin amerikkalaisissa poliisisarjoissa yleistä. Ajatellaan että konna tuntee toisen konnan parhaiten, osaa ajatella samalla tavalla.
JormaKKorhosella on meriittiä sheriffin hommaan, onhan hän ollut palstan pahin häirikkö usean vuoden ajan. Tältä kannalta ajateltuna Korhonen voisi olla hyvä valinta.
Mutta lopettaisiko Korhonen pahat tapansa sheriffiksi päästyään? Pahoin pelkään, että kävisi päinvastoin. Palsta joutui tyrannian alaisuuteen, jossa ainoastaan "oikeita" ja "tosia" kirjoituksia saisi julki. Kaikissa pitäisi tietysti ylistää palstan sheriffiä. Tällainenhan se on ollut tapa sosialistisissa ihannevaltioissa, jonne Ukki ja Jorkka kumpikin halajavat. - Vanhaonhauskapersu
Onhan vanhallakin pallo hukassa totaalisesti.
Annetaan nyt hänen hakea sitä palloa ja seurataan vieressä, milloin löytyy. - kirjoittelee
humoristista tekstiä. Sellaiseksi olikin oikein hyvä. Heeko heko ja hah hah haa.
Vai Korhonenko ei ole puoluesidonnainen, miten sinä edes kehtaat tuollaista suustas päästää.
No, tämähän noudattaisi sitä demareiden kuuluisaa nimityspolitiikkaa.
Vai vielä paljon maailmaakin nähnyt.
Tietenkin vielä enemmän kuin vanhenpi lentokapteeni.
Ukki ukki, Älähän höperrä.
Oletko itse edes lentokoneessa ollut.
Korhosen maailman kiertelyn määrä tuntuu tuollaisesta keinutuolissa istujalta paljolta.
Täälläkin palstalle kirjoittelevista on kuule useampi silmäpari katsonut maailmaa useammalta kantilta, kuin sinun idolisi.
Kyllä sinun tolkuttomilla kirjoituksillasi ei näy olevan mitään rajaa.
Kyllä nyt täytyy viimeinkin itselleen tunnustaa, että olet toivoton tapaus.
Onneksi kukaan täyspäinen ei ota tätäkään juttuasi todesta, vaan panee sen huumorisi piikkiin.- Uusi-Ukki
ehdotukseni tein, voitko sinä väittää, etteikö Jompen tietotaito riitä Seriffin tehtäviä hoitamaan. Eikä tässä nyt ole kysymys minun ulkomaamatkailustani, voin kuitenkin sinullekin kertoa on sitä käyty Ulkomaillakin jopa useita kertoja.
70-kymmen luvulla Habaranda, tuli tutuksi lukuisilla lukuisilla rasvareissuilla, ettei pidä tulla meikäläiselle sanomaan ettenkö olisi nähnyt muutakin kuin nuo Limingan kuuluisat lakeudet. - uskon sinun
Uusi-Ukki kirjoitti:
ehdotukseni tein, voitko sinä väittää, etteikö Jompen tietotaito riitä Seriffin tehtäviä hoitamaan. Eikä tässä nyt ole kysymys minun ulkomaamatkailustani, voin kuitenkin sinullekin kertoa on sitä käyty Ulkomaillakin jopa useita kertoja.
70-kymmen luvulla Habaranda, tuli tutuksi lukuisilla lukuisilla rasvareissuilla, ettei pidä tulla meikäläiselle sanomaan ettenkö olisi nähnyt muutakin kuin nuo Limingan kuuluisat lakeudet.rasvareissuilla käyneen. Senkin uskon että Jomppesi tietotaito riittäisi, mutta puoluettomuus ei riittäisi.
Onhan tuon ukon touhu nähty.
Kävitkö limingan tullissa näyttämässä passisi joka reissulla. Menit ikäänkuin koukaten.
Tiedätkö miksi ruotsalaiset miehet käyttää hollannikkaita?
Siksi tietenkin kun niissä ei ole nauhoja.
Jos kumartuu sitomaan nauhoja, niin aina on vaara että joku yllättää takaapäin.
Jos sattuu Haaparannalla aukeamaan kengännauhat, niin on parempi katsoa että on ehjä seinä takana mihinpäin pyllistää.
Ukki ei tainnut käydä koskaan Haaparannan lastenpäivillä. Ei muuten olleet mitkään lastenpäivät, vaikka nimestä niin voisikin päätellä.
Sinun ehdotuksesi näyttää tulleen hylätyksi. Joten se siitä.
- täällä taas
kirjoittelet,tyhjäpää eilen lupasit mennä siie demu palstalle, alapas painua.
- oivahärkönen
... mielestäni este sheriffiksi. Onko se parempi, että nykyinen sheriffi on kepun kilpailijapuolueeseen sidonnainen, persuihin? Se ohjaa häntä pitämään saitilla kaikki törkeydet, joita tälle palstalle suoltaa noin 10 rekisteröityä nimimerkkiä ja epälukuisa määrä rekisteröimättömiä. Arvostellahan toki saa kepua, mutta kirjoituksen pitää olla asiallinen, siinä ei saa olla selvää valehtelua, laittomuuksiin menevää kielenkäyttöä ja henkilöön meneviä loukkauksia. Ja mikä tärkeintä, kirjoituksen pitää liittyä kepuun.
- !!!!!!!
sinun esteistäsi palstan shefuksi. Totaalinen huumorintajuttomuutesi on se pääsyy. Myös muu tosikkomaisuutesi estää kaikenlaisen yhteisötyön (mitä palstasheriffinkin työ on). Hyvänä esimerkkinä tosikkomaisuutena on jo sekin, että olet ottanut tosissasi sen, että joku muka oikeasti sinua sheriffiksi haluaisi.
Pysy annelitasolla vain
- Paras paikalle
Oiva Härkönen pitäisi ehdottomasti saada tämän saitin sheriffiksi. Silloin loppuisi täältä turha ilonpito, kaikki hauska ja mielenkiintoinen, ja puhuttaisiin vain kepusta totisella vakavuudella ja hartaudella, tietenkin sitä vain kehuen ja kiitellen.
Puhujien määrä puolittuisi päivittäin, ja kuukauden kuluttua täällä olisi Oivan kaverina vain keris, eikä kauan hänkään, kun Oiva taas toteaisi, että "Kerimäki on turha".
Oiva sheriffiksi! Hänestä aisimme kepun näköisen sheriffin. Se olisi kepulle ihan oikein!- neuvon, mikä
on poistettu monta kertaa jo. Ukki, kuulehan nyt järkipuhetta. Mene sinne Oulun piirin SSP:n jäseneksi, huolehdi nyt, että saat ikääntyessäsi lisää niitä vaippoja, eläkeläisille pitää ne saada ilmaiseksi, ja muista, kun ensi kerran vaimoasi yrität kopeloida, että se on varmsti oma vaimosi, mitenkäs ne silmälasit, milloin vahvensit niitä.
Sitten asiaa. Milloinka se Jorma KKorhonen on saanut it-oppia. Ymmärrän,että shefun pitää hallita enemmän kuin pelkän kaksisormijärjestelmällä tehdyn työn. En ole koskaan lukenut, että Jorma olisi opiskellut tietokonealaa. Miten on? - edelliseen?
neuvon, mikä kirjoitti:
on poistettu monta kertaa jo. Ukki, kuulehan nyt järkipuhetta. Mene sinne Oulun piirin SSP:n jäseneksi, huolehdi nyt, että saat ikääntyessäsi lisää niitä vaippoja, eläkeläisille pitää ne saada ilmaiseksi, ja muista, kun ensi kerran vaimoasi yrität kopeloida, että se on varmsti oma vaimosi, mitenkäs ne silmälasit, milloin vahvensit niitä.
Sitten asiaa. Milloinka se Jorma KKorhonen on saanut it-oppia. Ymmärrän,että shefun pitää hallita enemmän kuin pelkän kaksisormijärjestelmällä tehdyn työn. En ole koskaan lukenut, että Jorma olisi opiskellut tietokonealaa. Miten on?Eli siihen, johon vastaat? Tuskinpa ukki tarvitsee vaippoja ja Jomppe neuvojasi, mutta sinä tarvitsisit jotain. Mutta mikäpä minä olen tarpeistasi huolehtimaan, se olisi kai kepulaisten asia.
- nimellään kirjoittaa
edelliseen? kirjoitti:
Eli siihen, johon vastaat? Tuskinpa ukki tarvitsee vaippoja ja Jomppe neuvojasi, mutta sinä tarvitsisit jotain. Mutta mikäpä minä olen tarpeistasi huolehtimaan, se olisi kai kepulaisten asia.
tuota edellistä. Kun vanha mies höpöttää joutavia, saa yhtä joutavaa vastata, sullekin. Ja toinen asia: en ole kepulainen, enkä demari, olen liberaali, joten nielehän juttusi karvoineen.
- sanoi Vesku Loiri
Mutta ymmärtääköhän Oiva huumoria senkään vertaa, että tajuaisi, mistä on kyse hänen "sheriffiehdokkuudessaan"?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987