Juha Metsäperä/Hurmio

uusi fani

Aivan loistava artisti.Tulkinnat ovat juuri sellaisia ,mistä heijastuu suuri rakkaus tehdä musiikkia.Hän antaa kaikkensa keikoilla ja ottaa faninsa niin upeasti huomioon.Suuri kiitos siintä.Muistamme siintä hyvästä julistaa Juhan nimeen.=)

Ja Hurmion pojat ovat myös aivan loistavia soittajia.Kitaristi Harri eritoten ansaitsee suuren kiitoksen loistavasta kitara työskentelystä."ja onhan hän myös komea" =)

52

2662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkeessa syksyisessä..

..säässä mietin jo joulua ja palasi Juhan joulukappale, Joulun valo ikuinen, mieleen. Siinä on hieno kappale, radiossa viime talvena kuulin useamman kerran, mutta sitäpä ei taida olla millään levyllä, vai onkohan?

• Eka fani

valitettavasti! Kovin odottelen Juhaölta pitkäsoitto joululevyä, mutta ei kuulemma ole vielä ajankohtainen, kun tiedustelin Juhalta asiaa! Toivottavsti kuitenkin pian!

• harmi....
        Eka fani kirjoitti:

valitettavasti! Kovin odottelen Juhaölta pitkäsoitto joululevyä, mutta ei kuulemma ole vielä ajankohtainen, kun tiedustelin Juhalta asiaa! Toivottavsti kuitenkin pian!

Joululevy olisi kyllä upea juttu. Mutta sitä odotellessa pitää tyytyä tähän yhteen hienoon joulukappaleeseen. Eiköhän joulunaikoina sitä kuitenkin saada välillä kuultavaksi.

• kamala

Ihan kamala. "Tulkinnat"...hahhaaa. Tylsä ja mitäänsanomaton koko mies.

• Kamala ukkeli. Nariseva soundi äänessä ja "tulkinnat" yhtä harmaata ja puuduttavaa mössöö vaan.
        Muutenkin on niin värittömän oloinen tyyppi, kuin olla voi.
        (En osaasanoa kumpi on kamalempi Mäkeläisen mikko vai tämä Metsäperä.)

• vai Metsäperä?!?
        Justiinax kirjoitti:

Kamala ukkeli. Nariseva soundi äänessä ja "tulkinnat" yhtä harmaata ja puuduttavaa mössöö vaan.

Just kun ehdin ajatella että kerrankin oon sun kanssas samaa mieltä niin viittitkin mennä vertaamaan Mäkeläisen Mikkoa johonkin puuduttavan yksitoikkoiseen ja mitäänsanomattoman persoonattomaan Metsäperään! ;)
        Kyllähän nyt oikeesti kuitenkin on niin että jos kuuntelet radiosta Mikon laulua tai sitten Metsäperää niin taatusti tunnistat Mikon äänestään kun taas Mehtäperän ääni jo on niin täydellisen persoonaton että voit erehtyä luulemaan sitä keneksi hyvänsä!

• Katia-..
        vai Metsäperä?!? kirjoitti:

Just kun ehdin ajatella että kerrankin oon sun kanssas samaa mieltä niin viittitkin mennä vertaamaan Mäkeläisen Mikkoa johonkin puuduttavan yksitoikkoiseen ja mitäänsanomattoman persoonattomaan Metsäperään! ;)
        Kyllähän nyt oikeesti kuitenkin on niin että jos kuuntelet radiosta Mikon laulua tai sitten Metsäperää niin taatusti tunnistat Mikon äänestään kun taas Mehtäperän ääni jo on niin täydellisen persoonaton että voit erehtyä luulemaan sitä keneksi hyvänsä!

Jos olisin yhtä ajattelematon kuin sinä ja haluaisin loukata Mäkeläisen faneja, niin olisin voinut kirjoitaa tämän kirjoituksen aivan samoin mutta nimet vain toisin päin. Mutta en moiseen halua alkaa.

• kuki se
        Justiinax kirjoitti:

Kamala ukkeli. Nariseva soundi äänessä ja "tulkinnat" yhtä harmaata ja puuduttavaa mössöö vaan.

täällä arvostelee taas laulajan ulkonäköäkin.
        Juha on komee mies, ja siitä suurin osa naisista (sinua lukuunottamatta) on samaa mieltä :)
        Ja onpa miehellä myös mahtava ääni. Oletkos Justiinax käynyt kertaakaan hänen keikallaan? Jos et ole, suosittelen lämpimästi :)

ps. Ai niin... Eihän Tapani Kansan voittanutta tietenkään ole :)

• niin arvattavaa...
        Justiinax kirjoitti:

Terve Justiinax! Sama virsi, tälläkertaa ihan omalla nimimerkillä ;D
        Ymmärrän tuskasi nyt kun kävin juuri katsomassa Tapani Kansa palstaa ja taas huomasin saman vanhan jutun. Eli aina kun siellä on täysi sota päällä (= joku moittii Tapania ja sinä tappelet vastaan) saavut tänne palstalle haukkumaan muita. Miten voit olla noin lapsellinen? Et vieläkään ole oppinut pitämään suutasi soukemmalla jotta kirjoittelu olisi sopuisampaa vaan kommentoit joka ainoaan provoon! Tapani ei olisi sinusta nyt yhtään ylpeä. En usko että edes Tapani alentuu haukkumaan saman alan miehiä/naisia kuten sinä jatkuvasti teet. Häpeä..

• vai Metsäperä?!? kirjoitti:

No, jos pakko on valita, niin kyllä sitten kahdesta pahasta se vähemmän vastenmielinen on Mäkeläisen Mikko, sillä sen etuna on just se persoonallinen ja helposti tunnistettava ääni, mut en mä sitäkään silti vapaaehtoisesti kuuntele.

• kuki se kirjoitti:

täällä arvostelee taas laulajan ulkonäköäkin.
        Juha on komee mies, ja siitä suurin osa naisista (sinua lukuunottamatta) on samaa mieltä :)
        Ja onpa miehellä myös mahtava ääni. Oletkos Justiinax käynyt kertaakaan hänen keikallaan? Jos et ole, suosittelen lämpimästi :)

ps. Ai niin... Eihän Tapani Kansan voittanutta tietenkään ole :)

MAHTAVIA lauluääniä, et sitten ole kuullutkaan, jos Metsäperän ääntäkin jo luonnehdit sanalla MAHTAVA.

En ole Metsäperän keikalla ollut, eikä ole ihan heti suunnitelmissa mennäkkään ( paitsi jos on joskus samalla keikalla Tapsan kanssa).

• niin arvattavaa... kirjoitti:

Terve Justiinax! Sama virsi, tälläkertaa ihan omalla nimimerkillä ;D
        Ymmärrän tuskasi nyt kun kävin juuri katsomassa Tapani Kansa palstaa ja taas huomasin saman vanhan jutun. Eli aina kun siellä on täysi sota päällä (= joku moittii Tapania ja sinä tappelet vastaan) saavut tänne palstalle haukkumaan muita. Miten voit olla noin lapsellinen? Et vieläkään ole oppinut pitämään suutasi soukemmalla jotta kirjoittelu olisi sopuisampaa vaan kommentoit joka ainoaan provoon! Tapani ei olisi sinusta nyt yhtään ylpeä. En usko että edes Tapani alentuu haukkumaan saman alan miehiä/naisia kuten sinä jatkuvasti teet. Häpeä..

No , et voi säkään väittää ettenkö mä olis ainakin YRITTÄNYT pitää suutani soukeemmalla ja olal mollaamatta muita laulajia. En mä ole Kari Tapion palstallakaan käynyt pitkään aikaan melskaamassa, mutta taidan tästä kohta suutuspäissäni ryykätä sinnekkin.
        Mä tiedän ,että mun ei pitäis vastata niihin kaikkiin provoihin tuolla Tapsan palstalla, mutta ilmeisesti mulla ei sitten vaan ole tarpeeks itsehillintää, kun alkaa sappi kiehumaan niistä jostain kurnutuksista , että on pakko antaa takaisin.

• Ei alkup.
        Justiinax kirjoitti:

MAHTAVIA lauluääniä, et sitten ole kuullutkaan, jos Metsäperän ääntäkin jo luonnehdit sanalla MAHTAVA.

En ole Metsäperän keikalla ollut, eikä ole ihan heti suunnitelmissa mennäkkään ( paitsi jos on joskus samalla keikalla Tapsan kanssa).

Ai minulla on ollut se käsitys että tunnet Juhan muutoinkin kuin että olet radiosta kuullut kun osaat kuvailla(=haukkua) häntä niin monin eri tavoin. Ihan luonteenpiirteitä myöten. Ja et siis ole kuin radiosta kuullut?? Minä sentään olen nähnyt kummatkin keikalla, Tapsan ja Juhan, joten on jotain pohjaakin verrata heitä. Juhan ääni on MAHTAVA. Tapsankin ääni komea, oon pitänyt aina hänestäkin, mutta Juha on todella positiivinen uusi tuttavuus, todella lahjakas kaveri. Ei kait se Tapsan arvoa alenna? Vähän laajakatseisuutta sunkin musiikimakuus toivoisi. Käyppä vaan Juhankin keikalla joskus ja vaikkapa juttelemassa hänen kanssaan (se onnistuu!) niin voit yllättyä positiivisesti. En oikein ymmärrä miksi häntä niin vihaat tuntematta lainkaan :( ps. uskon että Juhakin arvostaa Tapsaa artistina aivan varmasti

• montakin
        Justiinax kirjoitti:

mahtavaa lauluääntä, ja yksi niistä on Juha :)

Koitas nyt Justiinax hyväksyä se tosiasia, että musiikkimakuja on niin monenlaisia. Ja onneksi on.
        Olishan se aika köyhää, jos kaikki kuuntelis ja tykkäis vaan esim. Tapani Kansasta.
        Ei sillä, että Tapanikaan huono laulaja on, mutta kivahan se on että tarjontaa löytyy jokaiseen makuun. Vai mitä?

• höpö...
        Katia-.. kirjoitti:

Jos olisin yhtä ajattelematon kuin sinä ja haluaisin loukata Mäkeläisen faneja, niin olisin voinut kirjoitaa tämän kirjoituksen aivan samoin mutta nimet vain toisin päin. Mutta en moiseen halua alkaa.

Ei tuossa loukattu tahallisesti kenenkään faneja. Jos mielipiteestä loukkaantuu niin sitten sopii loukkaantua. Metsäperän fanit tuntuu kyllä olevan aika herkkänahkaisia ja tää ei ollut loukkaus vaan pelkkä havainto. Tosiasia kuitenkin on että jos persoonallista ääntä arvioidaan niin Mikko on siinä selkeesti ykkönen. Ihmettelen kuinka tuollaisesta voi ylipäätään loukkaantua, on täällä pahempaakin kirjoitettu.

• mutta...
        höpö... kirjoitti:

Ei tuossa loukattu tahallisesti kenenkään faneja. Jos mielipiteestä loukkaantuu niin sitten sopii loukkaantua. Metsäperän fanit tuntuu kyllä olevan aika herkkänahkaisia ja tää ei ollut loukkaus vaan pelkkä havainto. Tosiasia kuitenkin on että jos persoonallista ääntä arvioidaan niin Mikko on siinä selkeesti ykkönen. Ihmettelen kuinka tuollaisesta voi ylipäätään loukkaantua, on täällä pahempaakin kirjoitettu.

'Tosiasia on..' . Kuin voit oman mielipiteesi sanoa olevan tosiasian? Eiks tuo ole toisten mielipiteitten aliarvioimista? Mua ei Mikon ääni sytytä yhtään. Eikä mun tartte sitä kertoo viidellä adjektiivilla.

• hyvä hölmö
        mutta... kirjoitti:

'Tosiasia on..' . Kuin voit oman mielipiteesi sanoa olevan tosiasian? Eiks tuo ole toisten mielipiteitten aliarvioimista? Mua ei Mikon ääni sytytä yhtään. Eikä mun tartte sitä kertoo viidellä adjektiivilla.

Etkö ymmärrä lukemaasi? Tarkoitin siis sitä että Mikolla on erittäin persoonallinen ja muista selvästi erottuva ääni joka sinällään erottuu vai oletko siitä siis eri mieltä? Jos olet niin ole mun puolestani mitä lystää, ei kiinnosta tällainen "keskustelu". Sori siis jos loukkasin tunteitanne arvon fanit, mutta tarkoitin vain ja ainoastaan sitä äänen erikoista sointia joka mielestäni on tosiasia. Olkoon menneeksi, ehkei siis fakta. Eri ihmiset kuulee äänet eri lailla ja itse en kuule Metsäperässä yhtikäs mitään kiinnostavaa. Ja pitääkö erikseen mainita ettei tuo ollut tarkoitettu loukkaukseksi, vain mielipiteeksi. Voi herranjestas tätä showta...lapsellista.

• typerä ämmä
        Justiinax kirjoitti:

Justiinax. Sinä et osa muuta kuin haukkua artisteja, jotka eivät kolahda sinuun! Ei se sun tapsulisijkaan mikää kummonen aijä ole, vaan eihän sulla ole ollenlkaan muuta elämää, kuin minkä elät tapsulis kautta!

• nähnytkään
        Justiinax kirjoitti:

Juha Metsäperää! Olet totaalisesti hakoteillä sanoessasi tuota nuorta, komeaa miestä ukkeliksi. Ja äänessä ei ole narinaa ollenksaan vaan sun korvissasi narisee Tapsan pöhöttynyt närinä ääni! Juhan laulut ovat monipuolisia ja herkkiä. Hän eläytyy lauluihinsa ja tulkitsee ne upeasti! Hän myös ottaa yleisönsä ja faninsa upeasti aina huomioon. Aikaa hänellä on aina kaikille luokseen tulijoille. Eikä hän koskaan arvostele muita artisteja, bändejä tai yleisöä. Siksipä Juha onkin yksi maamme suosituimpia miesartisteja. Myös kaikki toiset artistit ovat pitääneet Juhan välittömästä ja iloisesta olemuksesta ja esiintymisestä. Olen ollut monien artistien ja bändien kanssa keskustelussa ja ovat sanoneet sen suoraan. että Juha on verrattoman hyvä. Samoin kuin bändinsäkin!

• ???
        hyvä hölmö kirjoitti:

Etkö ymmärrä lukemaasi? Tarkoitin siis sitä että Mikolla on erittäin persoonallinen ja muista selvästi erottuva ääni joka sinällään erottuu vai oletko siitä siis eri mieltä? Jos olet niin ole mun puolestani mitä lystää, ei kiinnosta tällainen "keskustelu". Sori siis jos loukkasin tunteitanne arvon fanit, mutta tarkoitin vain ja ainoastaan sitä äänen erikoista sointia joka mielestäni on tosiasia. Olkoon menneeksi, ehkei siis fakta. Eri ihmiset kuulee äänet eri lailla ja itse en kuule Metsäperässä yhtikäs mitään kiinnostavaa. Ja pitääkö erikseen mainita ettei tuo ollut tarkoitettu loukkaukseksi, vain mielipiteeksi. Voi herranjestas tätä showta...lapsellista.

Mikäs sua vaivaa..aamu lääke muistappa! ;)

• lapsellista
        ??? kirjoitti:

Mikäs sua vaivaa..aamu lääke muistappa! ;)

Tuo lääkejuttu on jo vanha vitsi joka ei enää naurata eikä suututa. Se vedetään keskusteluun silloin kun ei ole parempaakaan herjaa keksitty. Kyllästyttävää...keksi jotain fiksumpaa.

• vaan
        Justiinax kirjoitti:

No , et voi säkään väittää ettenkö mä olis ainakin YRITTÄNYT pitää suutani soukeemmalla ja olal mollaamatta muita laulajia. En mä ole Kari Tapion palstallakaan käynyt pitkään aikaan melskaamassa, mutta taidan tästä kohta suutuspäissäni ryykätä sinnekkin.
        Mä tiedän ,että mun ei pitäis vastata niihin kaikkiin provoihin tuolla Tapsan palstalla, mutta ilmeisesti mulla ei sitten vaan ole tarpeeks itsehillintää, kun alkaa sappi kiehumaan niistä jostain kurnutuksista , että on pakko antaa takaisin.

Eiks ole metkaa että mun viestejä luullaan sun kirjoittamiksesi ja kuitenkin itse tunnistan sut helposti minkä nimimerkin takaa hyvänsä. Ei ole järjellä pilattu nää Mehtäperäfanit...;D

• edelliseen
        lapsellista kirjoitti:

Tuo lääkejuttu on jo vanha vitsi joka ei enää naurata eikä suututa. Se vedetään keskusteluun silloin kun ei ole parempaakaan herjaa keksitty. Kyllästyttävää...keksi jotain fiksumpaa.

Yritin tuossa edellä pahoitella ja tyynnytellä syntynyttä myrskyä pienen pienessä vesilasissa mutta kun ei sekään riitä niin otan takaisin. Kyllä ootte tasapainotonta porukkaa ja idolinne on riman alitus. Sen levyt ei kelpaa edes tuulilasin raappaamiseen.

• Kivaa..!
        edelliseen kirjoitti:

Yritin tuossa edellä pahoitella ja tyynnytellä syntynyttä myrskyä pienen pienessä vesilasissa mutta kun ei sekään riitä niin otan takaisin. Kyllä ootte tasapainotonta porukkaa ja idolinne on riman alitus. Sen levyt ei kelpaa edes tuulilasin raappaamiseen.

Hei mä voin keskustella sun kans, mistä juteltas?

• montakin kirjoitti:

mahtavaa lauluääntä, ja yksi niistä on Juha :)

Koitas nyt Justiinax hyväksyä se tosiasia, että musiikkimakuja on niin monenlaisia. Ja onneksi on.
        Olishan se aika köyhää, jos kaikki kuuntelis ja tykkäis vaan esim. Tapani Kansasta.
        Ei sillä, että Tapanikaan huono laulaja on, mutta kivahan se on että tarjontaa löytyy jokaiseen makuun. Vai mitä?

Joo, ilman muuta jokainen saa tykätä siitä laulajasta joka itseä eniten miellyttää. En mä sitä ole kieltänytkään, vaan monipuolista tarjontaa pitää olla, sillä se on hyvä, että jokaisella on varaa valita se suosikkinsa, kun kukaan ei kumminkaan voi miellyttää kaikkia.
        Mun suosikkilaulajiini tuo Metsäperä ei nyt vaan kuulu. Kun ei nappaa niin ei nappaa.
        Tapsa on mun ehdoton ykkössuosikkini, mut tykkään myös mm. Tomi Markkolasta, Tommi Soidinmäestä, Marko Lämsästä, Anna Eriksonista, Nightwishistä, Ville Valosta...

• Ei alkup. kirjoitti:

Ai minulla on ollut se käsitys että tunnet Juhan muutoinkin kuin että olet radiosta kuullut kun osaat kuvailla(=haukkua) häntä niin monin eri tavoin. Ihan luonteenpiirteitä myöten. Ja et siis ole kuin radiosta kuullut?? Minä sentään olen nähnyt kummatkin keikalla, Tapsan ja Juhan, joten on jotain pohjaakin verrata heitä. Juhan ääni on MAHTAVA. Tapsankin ääni komea, oon pitänyt aina hänestäkin, mutta Juha on todella positiivinen uusi tuttavuus, todella lahjakas kaveri. Ei kait se Tapsan arvoa alenna? Vähän laajakatseisuutta sunkin musiikimakuus toivoisi. Käyppä vaan Juhankin keikalla joskus ja vaikkapa juttelemassa hänen kanssaan (se onnistuu!) niin voit yllättyä positiivisesti. En oikein ymmärrä miksi häntä niin vihaat tuntematta lainkaan :( ps. uskon että Juhakin arvostaa Tapsaa artistina aivan varmasti

Enhän mä Juha Metsäperää vihaa. Mun makuuni hän ei vaan kolahda milläänlailla.
        Olen kuullut häntä radiosta, sekä nähnyt ja kuullut laulavan myös telkkarissa, eikä ole tehnyt minuun sellaista vaikutusta, että tekisi mieli mennä häntä livenä katsomaan ja kuuntelemaan.
        Kaikki ne artistit joista mä tykkään ovat kolahtaneet mulle heti jo siinä vaiheessa, kun olen heitä radiossa tai telkkarissa kuullut ja nähnyt. Ja sitten mulle onkin tullut kova hinku päästä heidän keikoilleen. Juha Metsäperän kohdalla ei siis vaan tämmöstä tunnetta mulle ole tullut.

Mut varmasti Metsäperä on ihan lahjakas ja ammattitaitoinen laulaja. Sitä mä en kiellä.

• vaan kirjoitti:

Eiks ole metkaa että mun viestejä luullaan sun kirjoittamiksesi ja kuitenkin itse tunnistan sut helposti minkä nimimerkin takaa hyvänsä. Ei ole järjellä pilattu nää Mehtäperäfanit...;D

Joo, huomasin kans, että täällä jotkut epäilee sun kirjoituksia mun väsäämikseni :) Noh, ihmiset on erehtyväisiä...
        Tai ehkä meissä siis sittenkin on enemmän yhteistä kun arvaatkaan ;)

• nähnytkään kirjoitti:

Juha Metsäperää! Olet totaalisesti hakoteillä sanoessasi tuota nuorta, komeaa miestä ukkeliksi. Ja äänessä ei ole narinaa ollenksaan vaan sun korvissasi narisee Tapsan pöhöttynyt närinä ääni! Juhan laulut ovat monipuolisia ja herkkiä. Hän eläytyy lauluihinsa ja tulkitsee ne upeasti! Hän myös ottaa yleisönsä ja faninsa upeasti aina huomioon. Aikaa hänellä on aina kaikille luokseen tulijoille. Eikä hän koskaan arvostele muita artisteja, bändejä tai yleisöä. Siksipä Juha onkin yksi maamme suosituimpia miesartisteja. Myös kaikki toiset artistit ovat pitääneet Juhan välittömästä ja iloisesta olemuksesta ja esiintymisestä. Olen ollut monien artistien ja bändien kanssa keskustelussa ja ovat sanoneet sen suoraan. että Juha on verrattoman hyvä. Samoin kuin bändinsäkin!

Tapani Kansalla on MAHTAVA ääni ja charmia ja karismaa piisaa. Ja osaa myös tulkita lauluja taidolal ja tunteella, sekä ottaa yleisönsä hyvin huomioon.

• typerä ämmä kirjoitti:

Justiinax. Sinä et osa muuta kuin haukkua artisteja, jotka eivät kolahda sinuun! Ei se sun tapsulisijkaan mikää kummonen aijä ole, vaan eihän sulla ole ollenlkaan muuta elämää, kuin minkä elät tapsulis kautta!

Turha ryhtyä morkkaamaan ja ämmittelemään, jos mun musiikimakuni ei käy yksiin sun kanssas.

• kyllä
        Justiinax kirjoitti:

Tapani Kansalla on MAHTAVA ääni ja charmia ja karismaa piisaa. Ja osaa myös tulkita lauluja taidolal ja tunteella, sekä ottaa yleisönsä hyvin huomioon.

on mahtava, charmista en tiedä, mutta kerran oon ollu kattomas Kansaa keikalla, enkä enää mene. Hän muun muassa haukkui yleisöä moukiksi ja lopetti TANSSIkeikan kesken, kun yleisön ei olisi saanut tanssia arvon herran laulaessa. Tämä tapahtui tanssikeskus Merikievarissa muutama vuosi sitten, enkä kyllä silloinkaan sinne mennyt Tapsaa katsomaan. Meitä oli siellä tupa täynnä, joten aika monelle jäi epämiellyttävä tunne koko herrasta. Että ottaa yleisön huomioon, hmm???

• kyllä kirjoitti:

on mahtava, charmista en tiedä, mutta kerran oon ollu kattomas Kansaa keikalla, enkä enää mene. Hän muun muassa haukkui yleisöä moukiksi ja lopetti TANSSIkeikan kesken, kun yleisön ei olisi saanut tanssia arvon herran laulaessa. Tämä tapahtui tanssikeskus Merikievarissa muutama vuosi sitten, enkä kyllä silloinkaan sinne mennyt Tapsaa katsomaan. Meitä oli siellä tupa täynnä, joten aika monelle jäi epämiellyttävä tunne koko herrasta. Että ottaa yleisön huomioon, hmm???

Mä en kyl usko , että Tapsa tolleen olis tehnyt....

• olla joo
        typerä ämmä kirjoitti:

Aika typerältä kuulostat itse joo. Justiinax on Justiinax vaikka "voissa paistais" mut kyllä täällä silti pitäisi saada olla omaa mieltään ilman että ämmitellään. Just tuollainen on typerääkin typerämpää. Miks ihmeessä meidän pitäis tykätä tuosta teidän metsäperästänne.

• oiski meidän..
        olla joo kirjoitti:

Aika typerältä kuulostat itse joo. Justiinax on Justiinax vaikka "voissa paistais" mut kyllä täällä silti pitäisi saada olla omaa mieltään ilman että ämmitellään. Just tuollainen on typerääkin typerämpää. Miks ihmeessä meidän pitäis tykätä tuosta teidän metsäperästänne.

Ei sun tarttekkaa tykätä, mä tykkään sunkin puolesta ;)

• vaan siitä, että
        Justiinax kirjoitti:

Turha ryhtyä morkkaamaan ja ämmittelemään, jos mun musiikimakuni ei käy yksiin sun kanssas.

haukut artistin ukonäköä ja kaikkea muuta esim. käytöstä, vaikket ole koskaan edes livenä tavannut henkilöä. Siis kaikkien, joista et satu pitämään. Ja sulla pitää olla tosi hyvä numero musiikista ja laulusta jos pystyt arvostelemaan musiikkialan asiantuntijoita paremmimmin kympin lauluäänen omaavia artisteja, jotia sinä tosi pahasti kirjoituksissasi solvaat. Ei silloin paremmin vo sinullekaan vastata, kuin ämmittelyllä!

• jos ei tykkää
        oiski meidän.. kirjoitti:

Ei sun tarttekkaa tykätä, mä tykkään sunkin puolesta ;)

niin mitä sitä jatkuvasti solkkaamaan! Pitää muistaa, että on paljon sellaisa, jotka taas tykkää! Sama pätee kaikkien artistien kohdalla!

• olern kyllä
        Justiinax kirjoitti:

Kansa kuullut sen verran, että eipä just lekauta. Ei tule yleisön joukkoon koskaan, vaan puikkii takahuoneeseen heti, kun on esiintynyt. Fiksua on varmasti mielestäsi sekin, että tiuskii bändinsä jäsenille! No sinä tykkäät tuosta tyylistä, minä en! Se on makuasia!

• olin vastaavan
        Justiinax kirjoitti:

Mä en kyl usko , että Tapsa tolleen olis tehnyt....

laisessa tilanteessa viime kesänä tuolla jossain Hämeen mailla. Tapsa haukkui koko ajan yleisön osaamattomuutta! Sehän mielestäsi on fiksua jos mikä, vai?

• vaan siitä, että kirjoitti:

haukut artistin ukonäköä ja kaikkea muuta esim. käytöstä, vaikket ole koskaan edes livenä tavannut henkilöä. Siis kaikkien, joista et satu pitämään. Ja sulla pitää olla tosi hyvä numero musiikista ja laulusta jos pystyt arvostelemaan musiikkialan asiantuntijoita paremmimmin kympin lauluäänen omaavia artisteja, jotia sinä tosi pahasti kirjoituksissasi solvaat. Ei silloin paremmin vo sinullekaan vastata, kuin ämmittelyllä!

No, mä en haukkunut ulkonäköä ainakaan, vaan sanoin vaan, että se Metsäperä on niin värittömän oloinen tyyppi, kuin olla voi. Ja tarkoitin sillä sen persoonaa, joka ei mun mielestä ole mitenkään erityisen mielenkiintoinen.

• olern kyllä kirjoitti:

Kansa kuullut sen verran, että eipä just lekauta. Ei tule yleisön joukkoon koskaan, vaan puikkii takahuoneeseen heti, kun on esiintynyt. Fiksua on varmasti mielestäsi sekin, että tiuskii bändinsä jäsenille! No sinä tykkäät tuosta tyylistä, minä en! Se on makuasia!

Artistin tehtävänähän onkin ennenmuuta laulaa yleisölle , ei koikkelehtia siellä yleisön joukossa pää kolmantena jalkana.
        Bändille tiuskiminen nyt ei tietystikkään ole fiksua.

• olin vastaavan kirjoitti:

laisessa tilanteessa viime kesänä tuolla jossain Hämeen mailla. Tapsa haukkui koko ajan yleisön osaamattomuutta! Sehän mielestäsi on fiksua jos mikä, vai?

No eihän se ole fiksua, mut mä epäilen edelleenkin, et toi on vaan tommosta Tapsan mustamaalaamis yritystä, kun ette hyväksy sitä, että kaikki ei tykkääkkän siitä Juha Metsäperästä.

• meininkiä
        Justiinax kirjoitti:

No, mä en haukkunut ulkonäköä ainakaan, vaan sanoin vaan, että se Metsäperä on niin värittömän oloinen tyyppi, kuin olla voi. Ja tarkoitin sillä sen persoonaa, joka ei mun mielestä ole mitenkään erityisen mielenkiintoinen.

Ai Metsäperä väritön persoona? No, se tietysti riippuu mitä tarkoittaa värittömällä persoonalla(?), ja jokainen näkee toisensa eri tavoin(ja yhä en yritä sua kääntää Metsäperä faniksi! ;)), mutta mun mielestä huumorintajun puutteesta ei ainakaan voi tätä miestä todellakaan haukkua ja pirteitä ja iloisia ovat Juhan ja Hurmion keikat. Mun mielestä väritön persoona, laulajana ja esiintyjänä, olisi sellainen joka seistä jököttää totisena mikkinsä kanssa ja vain murahtaa yleisölle laulujensa välissä ja häipyy keikan jälkeen kunnolla edes yleisöään kiittämättä. Sellaisia onneks harvemmin näkee muta niitäkin on. Ja joku tykkää sellaisestakin.

• Tapsuliinistasi
        Justiinax kirjoitti:

No eihän se ole fiksua, mut mä epäilen edelleenkin, et toi on vaan tommosta Tapsan mustamaalaamis yritystä, kun ette hyväksy sitä, että kaikki ei tykkääkkän siitä Juha Metsäperästä.

mitää totuutta, joka ei mene sun mielesi mukaan. Kuitenkin tuo mistä edellä on kerrottu pitää tasan tarkkaan paikkansa. Ei sitä voi olla näkemättä ja kuulematta. Vaan pidä hyvä ihminene tapsuliinistasi kiinni kynsin hampain. Minä en puhu kenenkään yksittäisartistin puolesta, vaan koetan saada sinut näkemään, miten haukut kaikkia niitä artisteja jotka ei jostain syystä ole kolahtaneet sinuun! Katselepa taakse päin haukkumisiasi. Lue huoelella kirjoituksesi kiuin vierain silmin, niin jos olet rehellinen niin joudut toteamaan, että näin on asiat.

• pilvilinna***
        Tapsuliinistasi kirjoitti:

mitää totuutta, joka ei mene sun mielesi mukaan. Kuitenkin tuo mistä edellä on kerrottu pitää tasan tarkkaan paikkansa. Ei sitä voi olla näkemättä ja kuulematta. Vaan pidä hyvä ihminene tapsuliinistasi kiinni kynsin hampain. Minä en puhu kenenkään yksittäisartistin puolesta, vaan koetan saada sinut näkemään, miten haukut kaikkia niitä artisteja jotka ei jostain syystä ole kolahtaneet sinuun! Katselepa taakse päin haukkumisiasi. Lue huoelella kirjoituksesi kiuin vierain silmin, niin jos olet rehellinen niin joudut toteamaan, että näin on asiat.

Useinkaan suosikeistaan ei haluta uskoa mitään negatiivista. Näin on justiinaxin kohdallakin.

• häiritsee
        Tapsuliinistasi kirjoitti:

Häiritsee nuo ainaiset kirjoitusvirheet. Etkö hyvä ihminen osaa tarkistaa tekstiäsi ennenkuin sen lähetät?! Ei luulis olevan kauhean vaikeaa. Virheitä tulee kaikille mutta kun niitä suorastaan vilisee samassa viestissä niin pistää silmään. Justiinaxin tekstit sentään ovat helposti luettavissa kun sillä on oikeinkirjoitus jotenkuten hanskassa. Enkä nyt(huom!) puhu pilkkuvirheistä tai muista pikkuseikoista, vaan ylimääräisistä tai puuttuvista kirjaimista jotka saavat tekstin vaikeaksi lukea. Tosin sun tapauksessasi en yleensä muutenkaan viitsi lukea löpinääsi loppuun.

• uusi fani
        Justiinax kirjoitti:

vai elätkö tällä?

• Isabella77
        Justiinax kirjoitti:

No, jos pakko on valita, niin kyllä sitten kahdesta pahasta se vähemmän vastenmielinen on Mäkeläisen Mikko, sillä sen etuna on just se persoonallinen ja helposti tunnistettava ääni, mut en mä sitäkään silti vapaaehtoisesti kuuntele.

Justiinax on haiseva näätä jonka nassutus ei kiinnosta tällä palstalla ketään. Voisitko ystävällisesti pysyä poissa näistä keskusteluista!

• se menee..

Totta puhelet! Hieno artisti kaikin puolin. Bändin rumpali myös pirteä 'pakkaus' ;), ilo on poikia kuunnella ja katsella! Tosin hetkeen ei nyt pääse keikoille, mutta sitä odotellessa muistot lämmittää ja onhan Mäkeläisen Mikko tulossa sillä välin tännepäin 'lohduttamaan' :D.

• Eka fani

oli iloista menoa ja meininkiä. Todellakin Juha ja Hurmion bändiläiset ovat valloitavia ja mukavia kavereita kaikki! Sai taas nauraa heidän esiintyessään paljon. On ne niin veikeitä komistuksia kaikki!

• ihmeen

Mikä ihmeen "siintä"? Ei sellaista sanaa ole suomenkielessä.

• mieltä

Kyllä, Juhassa on sitä jotain! Levyt ovat kohta puhki soitetut, pitänee ostaa pian uudet :)

• Isabella77

Juha on todella sympaattinen ja karismaattinen nuori mies. En muista vuosikausiin yhtä kiinnostavaa iskelmätulokasta kuin Juha on. Laulaa mahtavasti ja tuntuu suhtautuvan nöyrästi työhönsä.

• jota ei voi

selittää. Sillä Juhassa on jotain niin hämentävää.
      Juhassa on jotain mitä kaikki ei nää, se on jotain mikä minuun iäksi jää......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5554
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4134
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2870
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      295
      1397
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      220
      1143
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    Aihe