Jäin äsken kiinni isoveljelleni, kun olin itsetydyttämässä. Veljeni on minua 6 vuotta vanhempi. Olin tuossa sängyllä hommissa, ja veljeni kyllä varmaan tajusi, koska pikkuhousuni ja housuni olivat lattialla mytyssä. Olin siinä sitten vaan että "Meetkö pois" Mitä siinä nyt olisi pitänyt tehdä? Nyt nolottaa tosi paljon, en ehkä voi enää ikinä katsoa veljeäni silmiin. Onko teille käynyt tälläistä? Miten ootte "selvinny"? :D
Noloa
4
8856
Vastaukset
- jyri.
Kyllä varmasti hänkin on itse sitä tehnyt. Minkä ikäinen olet? Anna katsella seuraavan kerran kun teet. Varmasti tykkää.
- Tsy
Äiti pääs joskus yllättämään. Mulla oli kyllä housut nilkoissa ja peitto päällä. Makasin siis sängyllä. No äiti istui siihen sängylle ja saattoi ehkä huomata että housut oli siel nilkoissa mytyssä. =) Mutta joo, ihan luonnollista se on. Älä stressaa.
- Marikaz_
Mä jäin mun siskolle kiinni, se tuli odotettua aiemmin koulusta kotiin ja samantien koputtamatta huoneeseen, se on mua 3 vuotta nuorempi... siinä sitten täydessä touhussa ennenku ees tajusin kattoa ovelle... meinasin kuolla ku näin sen siellä en tiiä mite kauan se oli siinä seissyt... Nolotti todella, ei siinä oikein voinu enää selitelläkää mitää... Tästä on kaksi päivää ja on vieläkin tosi väkinäistä kun kohtaamme, ujo oon muutenkin ni tuntuu kyllä ihan samalta ku sulla että ei voi kattoo toista silmiin enää...
Jos tuntuu et haluut vaihtaa ajatuksia: [email protected]- Zonex
On aivan luonnollista, että kiinni jäänti nolottaa, mutta voin vakuuttaa kaikille, että jokainen tekee sitä joskus. Jokaisella on omat fantasiansa ja jotkut jopa haluavat tulla huomatuiksi niissä puuhissa. Häpeä on luonnollinen tunne, joka säätelee ihmisen käyttäytymistä. Juuri siksi me kaikki emme kulje tuolla runkkaamassa toistemme nähtävillä. Olen sitä mieltä, että siitä häpeästä pääsee parhaiten ottamalla asian rohkeasti puheeksi ja selittämällä, että tämä on maailman luonnollisin tapa tuotta itselle mielihyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252970Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1842606Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351154- 701088
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2901060Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3521034Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21965Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22808