Jakorasia

olen

Mua rasittaa mun käytös. Annan tosi herkästi kenelle vaan ja sitten kadun jälkeen päin. Mun seurustelusuhteetkin päättyvät kun petän. En tajua miksi. Saako tällaiseen jostain apua?

12

1671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelleri

Ehkä se johtuukin tuosta sinun tavastasi puhua. Jos nimittäin puhut kuten kirjoitat, ei ainakaan minun hermoni kestäisi.

• mulle

Emännäksi,ei haittaa vaikka panisit kenen kans ja kuinka usein,ei se siitä kulu,päinvastoin.. Mieluummin sinä ko joku nunna opiston noviisi!!!

• ajatellut

että se on parempi tehdä monta onneeliseksi kuin yhden onnettomaksi

• taidat tarvita

ja peppupiiskaa sekä siveysvyötä...ilmottaudu sedän kotikuriin...

• Jos sua se harmittaa kannattaa käydä keskustelemassa kouluterveydenhoitajan kanssa.
      Itse olen kanssa oman porukan jakorasia. Jotenkin tuntuu että ne pikemminkin sopii keskenään kuka on mun kanssa milloinkin. Siis eivät kysy multa vaan pikemminkin ilmoittavat vain. Musta tuntuu että pikemminkin seurustelen niiden kanssa kuin jonkun niistä.
      Toisaalta mua hämmentää se miten tyytyväinen olen tilanteeseen.

• Anonyymi

Ja ikä oli?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ikä oli?

Lukiossa, entä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ikä oli?

Milloin oli? Eikö kiinnosta mikä hänen ikänsä on nyt?

• Anonyymi

Sinun kannattaisi edelleen pysytellä nuorisopalstan puolella, kun et näköjään edes huomannut että aloitus on vuodelta 2007.

Koko muukin toimintasi on sellaista häiriköintiä, että ylläpidolle on lähetetty ilmoitus.

• Anonyymi

Täällä olis mies, jonka kans ei tarttis pettämistä surra.
      Se olis jopa toivottavaa....
      kunhan saan katsella? Olen tosin jo 50v

• Anonyymi

Kannattaa etsiä sellainen miespuolinen kaveri jonka kanssa ollaan vain kavereita ja ystäviä .

• Anonyymi

Älä välitä olen samanlainen antaisin kaikille kaks jalkasille ei voi mitää t janne

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3867
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3667
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2193
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2054
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1419
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1163
    9. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1089
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      102
      1087
    Aihe