http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709236625760_uu.shtml
Näinhän siinä käy kun ryyppää ja rellestää koko kesän ja pitää syksyllä palata sivistämään itseään koulunpenkille. Säälittäviä luusereita.
Kaljapää-teinit eivät kykene normaaliin
3
282
Vastaukset
kun ei saa enää kakaroita, pikkukullannuppuja, kurittaa...
- Gauleiter Vapaavuori
pistää Niinistö Jugendiin oppimaan kuria ja järjestystä.
- dementia?
Pyh. Sinun pitää olla tosi vanha, ellei omassa nuoruudessa ollut samanlaista! Ainakin jo 70 -luvulla oli, ei tietty uutisoitu niin paljon ja laajasti, kun ei ollut nettiä, eikä tuollaiset asiat ylittäneet hesarissa uutiskynnystä. Yleensä ne, jotka ovat sählänneet tarpeeksi teinininä, ovat sitten aikuisiässä ruodussa, monet touhukkaat pullistelijat esim. johtajina, kun taas kiltit nyhveröt ovat nyhveröitä aikuisinakin, nöyriä toisten komenneltavia, kunnes sitten keski-iässä sekoavat viidenkympin kriisissä vaikka millä tavalla, elleivät ole ennen sitä menneet päästään sekaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191