onnistuisko??

...luv u...

tän hetkinen ihastus ei oo pätkääkään kiinnostunut musta, ja kun kesällä hyökkäsin vähän liikaa, niin nyt sitten on ihan hermona muhun... yhteyksissäkin olin häneen viimeksi n. kuukaus sitte... Oisko mahollista lepytellä sitä jotenki, vaikka jonkun aikaa olla pois sen lähettyviltä, ja sit pikkuhiljaa ruveta lähestymään uusiks...? millasia vaa'at on tollasissa asioissa?

4

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

vaakamies haluaa iskeä itsee ja juoksee karkuun kun nainen on vähänkin aktiivisempi osapuoli.. Tollaisia ihme tyyppejä ne on, mulla aivan sama juttu, kesällä olin "liian päällekäyvä" (=sen mielestä siis) niin se säikähti oikein kunnolla ja pisti jopa välit poikki, nyt kun itse olen pääsemässä sen yli, niin se otti taas yhteyttä ja vaikutti kiinnostuneelta. Ihan ihme tyyppi, argh hermot menee, mut ei ne tunteet sitä kohtaan lähde kovin helposti..:/ En tiiä mitä tässä voi enää tehdä.

• ei voi sietää...

liian hyökkäävää lähestymistapaa. Itse lukeudun juuri tällaiseen vaakatyyppiin. Eniten minuun iskee vaikeasti saavutettavuus, siten että itse joudun tekemään vähän töitä toisen mielenkiinnon herättämiseksi =)Siinä on sitä jotakin!

• ................
        ei voi sietää... kirjoitti:

liian hyökkäävää lähestymistapaa. Itse lukeudun juuri tällaiseen vaakatyyppiin. Eniten minuun iskee vaikeasti saavutettavuus, siten että itse joudun tekemään vähän töitä toisen mielenkiinnon herättämiseksi =)Siinä on sitä jotakin!

onko enää mahdollista saada vaakamiehen mielenkiinnon takaisin, kun on jo kerran tehnyt virheen ja lähestynyt liian "hyökkäävästi"?? Voiko se vielä kiinnostua, jos muutun välinpitämättömäksi? Vastaan kyl sen yhteydenottoihin, mutten enää itse ota yhteyttä ja yritän vaikuttaa viileältä, ihan kuin mielenkiintoni olisi lopahtanut, tuntuu että toimii, se on ainakin alkanut ottaa enemmän yhteyttä. Saa nähdä kauan kestää, itse en kestä enää yhtään tätä piinaa!!:'(

• ...luv u...
        ................ kirjoitti:

onko enää mahdollista saada vaakamiehen mielenkiinnon takaisin, kun on jo kerran tehnyt virheen ja lähestynyt liian "hyökkäävästi"?? Voiko se vielä kiinnostua, jos muutun välinpitämättömäksi? Vastaan kyl sen yhteydenottoihin, mutten enää itse ota yhteyttä ja yritän vaikuttaa viileältä, ihan kuin mielenkiintoni olisi lopahtanut, tuntuu että toimii, se on ainakin alkanut ottaa enemmän yhteyttä. Saa nähdä kauan kestää, itse en kestä enää yhtään tätä piinaa!!:'(

Ite TOIMISIN samalla tavalla kuin ................, jos hän vielä ottais yhteyttä... Mutta kun ei vaan ota... Sehän se on...

Sitä tässä kysyinkin; onko mahollista, että rupeis ottamaan yhteyttä? Siis tarkotan nyt sillein, että miten vaa'at tällasissa tilanteissa yleensä toimii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      95
      8583
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6585
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6419
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5131
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4157
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      53
      3439
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3335
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3032
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2866
    Aihe