Onpa Virpiniemen hevostyttö melkoista mainetta Pudasjärvelle ja Haukiputaalle. Tuollaista kikattelijaa ja itseään täynnä olevaa höpöttäjää ei viitsi ns. normaali mies kyllä katsella tuntia pitempään yhteisessä huushollissa.
Tulee mieleen teini-ikäiseksi jäänyt kapakkaluuta joka luulee itsestään liikoja. Onhan hän ollut jopa missikilpailussa,sekin antaa viitettä minkälaisesta naisesta on kyse.
Nolotti putaalaisena katsella kyseistä ohjelmaa.
Teija Särkelä aivan kamala
8
3194
Vastaukset
- Ridu
Katkeruus kalva sinua? Vähän sellaisen vaikutelman sai kirjoituksestasi.
Ettet olisi joskus saanut pakkeja ihanalta Teijalta?- Kustaa
Huhhuh mikä otus!!!!!!
- Sie oot
Kustaa kirjoitti:
Huhhuh mikä otus!!!!!!
Tietysti liian vanaha. Nuoret pojatkin hihkuvat sen leidin perrään. Ei saa haukkua ketään, ilonen flikka niin kuin me Haukiputaalaiset oomme:)
- eipäs nyt mollata.
Täytyy olla rohkea ihminen,joka lähtee kaiken kansan töllisteltäväksi ja arvosteltavaksi.
Mulla ei kyllä rahkeita moiseen löytyisi.
Silti me uteliaat liimaudutaan töllön ääreen tosi telkkua vahtaamaan.Onhan se meidän hyvä arvostella,että tota,tai tota en kyllä ottaisi,mutta voipi se olla että me ei edes kelvattaisi.Jaha täytyypä tässä kohta valmistautua Ison-veljen seuraan katsomaan minkälaista on tämäniltanen meno nykynuorilla.
Ja eikun arvostelemaan;)- Teijan kannattaja
Teijahan on yrittäjä eli monta rautaa tulessa. Hyvännäköinen-kunnon ryntäät ja sillai sopivasti joka kohdassa. Eikä varmaan pihtaile sopivan miehen kohdalla. kokemattomille neitsyt poikamiehille kuten aloittaja-lienee liian kova pala-tuskin antaisi. Tietää mies mitä saa, kun tulee töistä kotiin-ei tartte arvailla ja pyydellä hattu kourassa sängyn reunalla.
- Iin impi
Teijan kannattaja kirjoitti:
Teijahan on yrittäjä eli monta rautaa tulessa. Hyvännäköinen-kunnon ryntäät ja sillai sopivasti joka kohdassa. Eikä varmaan pihtaile sopivan miehen kohdalla. kokemattomille neitsyt poikamiehille kuten aloittaja-lienee liian kova pala-tuskin antaisi. Tietää mies mitä saa, kun tulee töistä kotiin-ei tartte arvailla ja pyydellä hattu kourassa sängyn reunalla.
Onko puttaan akat pihtareita?
- tiger*
Iin impi kirjoitti:
Mutta oman ukon kaa aina alan!
- pihtareita
Iin impi kirjoitti:
mut iiläiset on tillinlillejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659