joustolaina.fi

Sabrina_

Onko kukaan teistä tehny lainahakemusta osoitteessa joustolaina.fi? Ja minkälaisia kokemuksia? Onko ihan huuhaata koko juttu, tuntuu vaan niin kovin yksinkertaselta...

76

59181

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnisti...

      Helppoa oli kohdallani,tosin epävarmuutta pariviikkoa kunnes rahat tupsahti tilille.
      Suosittelen ,on hyvä homma.

      • minä vain

        Tuliko sieltä kotiin joku ilmoitus, vai tuleeko rahat suoraan tilille? tein hakemuksen netissä, ja päätös oli myönteinen. Tästä on nyt 1,5 vk aikaa...


      • kärsivällisesti
        minä vain kirjoitti:

        Tuliko sieltä kotiin joku ilmoitus, vai tuleeko rahat suoraan tilille? tein hakemuksen netissä, ja päätös oli myönteinen. Tästä on nyt 1,5 vk aikaa...

        Pistä rohkeasti vaan hekemus. jos tulee hylky siitä ilmoitetaan sähköpostiisi, muuten ei auta kuin odotella voi kestää viikkoja kun raha on tilillä itse olen odottanut jo kolme viikkoa. soittamalla sain tietää että hakemus on hyväksytty 18.9.


      • Tollo-66
        kärsivällisesti kirjoitti:

        Pistä rohkeasti vaan hekemus. jos tulee hylky siitä ilmoitetaan sähköpostiisi, muuten ei auta kuin odotella voi kestää viikkoja kun raha on tilillä itse olen odottanut jo kolme viikkoa. soittamalla sain tietää että hakemus on hyväksytty 18.9.

        Onko kellään tietoa mikä on asiakaspalvelun numero?


      • MoneyPenny6
        Tollo-66 kirjoitti:

        Onko kellään tietoa mikä on asiakaspalvelun numero?

        [email protected]

        Puh. 0207–434913


      • taiska
        kärsivällisesti kirjoitti:

        Pistä rohkeasti vaan hekemus. jos tulee hylky siitä ilmoitetaan sähköpostiisi, muuten ei auta kuin odotella voi kestää viikkoja kun raha on tilillä itse olen odottanut jo kolme viikkoa. soittamalla sain tietää että hakemus on hyväksytty 18.9.

        hain itsekkin kyseistä lainaa odotellut olen viikon verran.puhelinnumeroa en vaan kyseiseen paikkaan ole mistään löytänyt,koska haluaisin tietää onko hakemukseni hyväksytty.


      • Jarn0
        Tollo-66 kirjoitti:

        Onko kellään tietoa mikä on asiakaspalvelun numero?

        Kannattaa huomioida, että tämä keskustelu on jo monta vuotta vanha. Nykyään on useampia vaihtoehtojakin. Kannattaa tarkistaa asioita kuten mahdollinen lainan suuruus, laina-aika, vaadittu ikäraja ja muut kriteerit sekä tietenkin todellinen vuosikorko (korko kulut).
        Hyvä vertailu ja tietopankki (usein kysytyt kysymykset kohta tuolla) löytyy:

        http://www.kulutusluotto.org/


      • vinkki ;)
        minä vain kirjoitti:

        Tuliko sieltä kotiin joku ilmoitus, vai tuleeko rahat suoraan tilille? tein hakemuksen netissä, ja päätös oli myönteinen. Tästä on nyt 1,5 vk aikaa...

        tässä hyvä tarjous! Ensimmäinen laina ilman kuluja!
        http://lainaa-1000.blogspot.com/
        lainoja kannattaa vertailla


      • persaukinen koko aja
        minä vain kirjoitti:

        Tuliko sieltä kotiin joku ilmoitus, vai tuleeko rahat suoraan tilille? tein hakemuksen netissä, ja päätös oli myönteinen. Tästä on nyt 1,5 vk aikaa...

        ÄLÄ KAJOA TUOLLAISIIN HITON LAINOIHIN...
        ITSE OLEN KUSESSA... NUO OVAT TÄYSIÄ HUIJAREITA..
        KUINKA MUKA HEIDÄN EURONSA VOIVAT OLLA YLI 30% ARVOKKAANPIA KUIN MINUN TAI SINUN !!!

        MINÄ itse kävelin heidän miinaan!!!!

        HALOO ... KAIKKI SUOMEN IHMISET.. joilla on raha ongelmia,, NUO EI OO RATKAISU MIHINKÄÄN!!!

        NE väittää ,että heidän korkonsa on max luokkaa 16 % paikkeilla.. mut koko kulut kiipeää yli 30 % yli!!
        Joku tolkku pitäisi KORONKISKONNALLA MYÖS OLLA..
        Siitä lähtien kun RAHASTA TULI kauppatavaraa,,,, on ihmisten elämästä tullut HELVETTIÄ...


      • Anton.
        Jarn0 kirjoitti:

        Kannattaa huomioida, että tämä keskustelu on jo monta vuotta vanha. Nykyään on useampia vaihtoehtojakin. Kannattaa tarkistaa asioita kuten mahdollinen lainan suuruus, laina-aika, vaadittu ikäraja ja muut kriteerit sekä tietenkin todellinen vuosikorko (korko kulut).
        Hyvä vertailu ja tietopankki (usein kysytyt kysymykset kohta tuolla) löytyy:

        http://www.kulutusluotto.org/

        Kokemuksissa oli jonkunverran juttua tuosta, että tuo voi kestää muutaman päivän, jos tarvii liitteitä lähetellä:
        http://www.kokemuksia.org/joustolaina-kokemuksia/


    • Pikku-anni

      haettiin lainaa tossa kuukaus sitten,ei oo mitään kuulunu... soitettukki ollaan jo monet kerrat, eivätkä osaa mitään siellä asiakaspalvelussa sanoa. Sanoisinko että aika perseestä tuo joustolainan toiminta...

      • Aika Jousto

        Minulla laina hyväksyttiin ja laitoin liitteet about 3 kolme viikkoa sitten. Ei ole näkynyt rahoja, eikä kuulunut mitään muutakaan. Pitääpä peruuttaa koko laina.


      • aaallool

        mikäs mahtaa olla kyseisen puljun asiakaspalvelun numero?


    • odotus on pitkä

      Hei laitoin hakemuksen 10.9. ja rahat olivat tilillä 27.9. joten hiukan kestää, nyt ovat saaneet lisä väkeä joten eiköhän aikataulu lyhene.sanoivat siellä, että hakemusten määrä yllätti heidät

      • juha**

        saako tuolta lainaa vaikka makselisi samalla jo nordean kulutusluottoa, vai saako olla muuta lainaa..?


      • MoneyPenny6

        Saitko postitse tai meilitse jonkin ilmoituksen rahojen tulemisesta vai oliko se vain iloinen yllätys tililläsi?


      • bongari
        juha** kirjoitti:

        saako tuolta lainaa vaikka makselisi samalla jo nordean kulutusluottoa, vai saako olla muuta lainaa..?

        paljon paikkoja, hyvät tarjoukset, vertaile lainoja
        http://lainaa-heti.blogspot.com/


    • kawasaki 42

      18.09 laitoin allekirjoitetun hakemuksen-27.09 se oli sinne vasta kirjattu(menee kuulemma viikko)tänään soitin,eli 8.10 ei vielä oltu käsitelty,että varautua saa odottamaan.

      • kestää..

        ennenkuin näkyy tilillä!! On HIDASTA..ON!!!!


    • Mazam

      Jep..minä laitooin hakemuksen 15 päivää siteen ja odottelen jo kärsimättömänä..

    • Puskaradio
    • Baz_Jamaica
    • hakenut

      Kyseessä on ruotsalainen rahoitusyhtiö Contactor. Korot ovat kahden vuoden 1000 euron lainalle vaatimattomat lähes 29 %. Anoin itselleni vastaavan suuruista lainaa, josta kysyin tietoja viikkoa hakemuksen jättämisen jälkeen. Puhelutiedusteluni ohjautui Ruotsiin; heille tulevat puhelinpalvelumaksut kaikkine korvauksineen, myönnettiin laina tai ei, tulevat kalliiksi meille puhumattakoon heidän kielteisesti tai myönteisesti tehtyine päätöksineen. Ulkomaantuhelumaksu tulee lisäksi. Rahoiusyhtiö ottaa omansa, tuli lainaa tai ei. Todellinen korko kahden vuoden laina-ajalla on todellisuudessa lähes pikavippien tasoa. Korko ei ole käsittelyine- ym kuluineen tätä luokkaa, vaan huomattavasti suurempi. Voin kommentoida asiaa tarkemmin saatuani mahdollisesti rahat tililleni. Tämä oli viimeinen keinoni vaimoni varastaessa minulta kaikki eläketuloni toiselta tililtäni. Kalliimpaa lainaa on vaikea löytää.

    • huonoja kokemuksia

      En suosittele kenellekään!! Lähettävät aiheettomia maksukehoituksia ja sitten seuraavaan laskuun liittävät maksuhuomautuskuluja 5 euroa!! Sitten kun yrittää saada asiaa oikaistua niin huomaa että eipä oikein tahdo löytää sellaista asiakaspalvelunumeroa ym mihin voisi soittaa... Sähköposteihin ei ole vastattu mitään... Täyttä kusetusta!!

      • ???

        Sain joustolainan rahat tililleni 20.102008 ,kuitenkaan en ole saanut lainapäätöstä tai 1. laskulyhennystä(36e).Nyt jo 14.11 eli kuinka kannattaa odotella 1. laskua?Puljun yhteistiedoista ei hajuakaan.


      • mari-ana
        ??? kirjoitti:

        Sain joustolainan rahat tililleni 20.102008 ,kuitenkaan en ole saanut lainapäätöstä tai 1. laskulyhennystä(36e).Nyt jo 14.11 eli kuinka kannattaa odotella 1. laskua?Puljun yhteistiedoista ei hajuakaan.

        ymmärtääkseni ensimmäisenä vuotena ei makseta mitään sillä se on maksuvapaa siksi ei lähetä laskua... voin tietysti olla väärässä mutta näin minulle kerrottiin..


    • yrittänyt hakea

      yritin netin kautta hakea lainaa, päätös tuli samantien näyttöön ja oli kielteinen.. mikähän lie, kun kuitenkin täytän kaikki ehdot mitä pitääkin. 20 vuotta täyttänyt, vakituiset tulot ja vakituinen asunto, ja tulot yli 15000/vuosi mitä pitikin! Onko muille tällästä sattunu?

      • ??

        minulla taas nettihakemuksen päätös oli myönteinen mutta ei ole vielä rahoja tullut vaikka lähettänyt lainahakemuksen liitteineen jo kk sitten.Postia sähköpostiin kahdesti että palkkalaskelma puuttuu ja kahdesti olen vastannut että siellä teillä se on.
        Kestää kestää......ihme paikka.


      • p.a.
        ?? kirjoitti:

        minulla taas nettihakemuksen päätös oli myönteinen mutta ei ole vielä rahoja tullut vaikka lähettänyt lainahakemuksen liitteineen jo kk sitten.Postia sähköpostiin kahdesti että palkkalaskelma puuttuu ja kahdesti olen vastannut että siellä teillä se on.
        Kestää kestää......ihme paikka.

        itte lähetin hakemuksen liitteineen 13.07-09 eikä vielä ainakaan mitään oo kuulunu....


      • ??
        ?? kirjoitti:

        minulla taas nettihakemuksen päätös oli myönteinen mutta ei ole vielä rahoja tullut vaikka lähettänyt lainahakemuksen liitteineen jo kk sitten.Postia sähköpostiin kahdesti että palkkalaskelma puuttuu ja kahdesti olen vastannut että siellä teillä se on.
        Kestää kestää......ihme paikka.

        ei taida tieto kulkea tässä firmassa.eilen soittivat ja verotietoja pyysivät.no lähetin sinne sähköpostina ne heti samantien ja tänään sitten tuli postia että ottaa yhteyttä heihin viikon kuluessa tai poistavat hakemukseni.no soitto siirtyy huomiseen kun ovat jo kiinni.on hiukan omituinen paikka.ja vielä hyväksyivät lainahakemuksen kesäkuussa....työstä käy tämän lainan haku;)


      • geesmeck
        ?? kirjoitti:

        ei taida tieto kulkea tässä firmassa.eilen soittivat ja verotietoja pyysivät.no lähetin sinne sähköpostina ne heti samantien ja tänään sitten tuli postia että ottaa yhteyttä heihin viikon kuluessa tai poistavat hakemukseni.no soitto siirtyy huomiseen kun ovat jo kiinni.on hiukan omituinen paikka.ja vielä hyväksyivät lainahakemuksen kesäkuussa....työstä käy tämän lainan haku;)

        Laitoin netissä alustavan hakemuksen,joka hyväksyttiin heti ja postissa oli parin päivän päässä lainapaperi,jonka allekirjoitin ja lähetin samantien liitteineen. (kopio ajokortista ja palkkatodistuksista)

        Meni tasan 15pvää ja tuli mailia näin:

        "Lähettämäsi hakemus ei ole kirjautunut tietokantaamme, tämän vuoksi emme voi jatkaa lainan käsittelyä."

        "Pyydämme sinua tekemaan hakemuksen uudelleen ja lähettämään se meille liitteiden kanssa."

        Lähinnä nauratti,koska en olisi tätä lainaa ottanutkaan loppujen lopuksi,koska sain sen muualta.
        Muuten olisi voinut vituttaa :)


      • 3232323
        geesmeck kirjoitti:

        Laitoin netissä alustavan hakemuksen,joka hyväksyttiin heti ja postissa oli parin päivän päässä lainapaperi,jonka allekirjoitin ja lähetin samantien liitteineen. (kopio ajokortista ja palkkatodistuksista)

        Meni tasan 15pvää ja tuli mailia näin:

        "Lähettämäsi hakemus ei ole kirjautunut tietokantaamme, tämän vuoksi emme voi jatkaa lainan käsittelyä."

        "Pyydämme sinua tekemaan hakemuksen uudelleen ja lähettämään se meille liitteiden kanssa."

        Lähinnä nauratti,koska en olisi tätä lainaa ottanutkaan loppujen lopuksi,koska sain sen muualta.
        Muuten olisi voinut vituttaa :)

        Mainostetaan maksuvapaana, et lyhennä lainaa vaan korkoja joka kk.
        Eli jos haet 400e lainan - maksat eka vuonna 69e kk/ korkoja ja toisena vuonna lyhennystä ja korkoa..
        Itsellä ko laina, joten tiedän siitä..


      • jayyden
        3232323 kirjoitti:

        Mainostetaan maksuvapaana, et lyhennä lainaa vaan korkoja joka kk.
        Eli jos haet 400e lainan - maksat eka vuonna 69e kk/ korkoja ja toisena vuonna lyhennystä ja korkoa..
        Itsellä ko laina, joten tiedän siitä..

        Hain kyseistä lainaa v.2009 syyskuussa. Tuloni ovat 35 000e/v ja minulla on vakituinen työpaikka, mutta asun vuokralla. Muuten tietoni ovat kunnossa. Sain myönteisen lainapäätöksen alustavasti hakemusta tehdessäni ja odotettuani reilut 2 vkoa oli kyseisestä firmasta tullut s-postia, että lainaa ei myönnetä, koska en omista asuntoa. Eli en aio hakea enää toista kertaa vaikka asuntoasia muuksi muuttuisikin.


      • rahaa kaikille!

        täällä ne ovat
        kokeile
        www.lainaa.inno-net.com


    • hyvää kannattaa odot

      Joustolainalla tuo tuntuu kestävän, kun joutuu niitä papereita postittamaan, mutta kyllä se lopulta sieltä tulee. Tuolla infoa myös http://www.kulutusluotto.org/joustolaina ja kannattaa tsekata saman sivuston kysymyksiä ja vastauksia palsta. Fiksua juttua kulutusluotoista. Omaankin kysymykseen sain vastauksen tuolta :)

      • soppari100

        Pistin hakemuksen 2009 joulukuussa, hakemus tuli postissa joten laitoin kopion ajokortista ja palkkatodistuksesta. ja nyt tuli sähköpostia että pitäis lähettää vielä kopio työsopimuksesta.
        Ihme hommaa näkyyhän tilinauhassa työn alkamisajankohta yli 20 v ollut samassa työssä.Tiedä häntä otanko tuota lainaa korko on tosi korkee.


      • fasgdhjf
        soppari100 kirjoitti:

        Pistin hakemuksen 2009 joulukuussa, hakemus tuli postissa joten laitoin kopion ajokortista ja palkkatodistuksesta. ja nyt tuli sähköpostia että pitäis lähettää vielä kopio työsopimuksesta.
        Ihme hommaa näkyyhän tilinauhassa työn alkamisajankohta yli 20 v ollut samassa työssä.Tiedä häntä otanko tuota lainaa korko on tosi korkee.

        hyvä firma eikä anna lainaa liian helpolla http://www.omaraha.org/joustolaina/


      • 20+8
        fasgdhjf kirjoitti:

        hyvä firma eikä anna lainaa liian helpolla http://www.omaraha.org/joustolaina/

        Mutta ei korkovapaa...
        harhaanjohtavaa mainontaa..
        Jos otat esim. 4000e lainan maksat ekana vuonna, joka kuukausi korkoa 78e
        mutta et lyhennä lainaa..


      • maksun aika
        20+8 kirjoitti:

        Mutta ei korkovapaa...
        harhaanjohtavaa mainontaa..
        Jos otat esim. 4000e lainan maksat ekana vuonna, joka kuukausi korkoa 78e
        mutta et lyhennä lainaa..

        Ja sitten se vasta alkaakin maksamaan... maksun aika - joustolaina.

        Peräänkuullutan läpinäkyvää ja rehellistä rahoitusyhtiötä!


    • :)

      hyviä luotettavia
      www.lainaa.inno-net.com

      • Joustolainaaja

      • LAINAVERTAILU
        Joustolainaaja kirjoitti:

        http://www.pikavippi.ws/joustoluotto-helposti/
        http://www.pikavippi.ws/joustolaina/

        Palvelu on vaan tosiaan aika hidasta, mutta hyvät korot jne.

        3000 eur / 36kk todelliset vuosikorot laskettu joustolainalle ja parille muulle. Otettu suomi24 foorumilta. Kiitokset kirjoittajalle pitkämatikkarulesOK.

        COLLECTOR CREDIT - JOUSTOLAINA.FI
        Lainan nimelliskorko 22%
        Järjestelypalkkio 60 euroa
        Tilinhoitomaksu 5 euroa / kk
        Lainan todellinen vuosikorko 26,62%

        TIME FINANS AB - HALENS LAINA
        Lainan nimelliskorko 26,4%
        Järjestelypalkkio 0 euroa
        Tilinhoitomaksu 0 euroa
        Lainan todellinen vuosikorko 26,4%

        SANTANDER CONSUMER FINANCE OY - SANTANDER LAINA
        Nimelliskorko 13,9% 3kk euribor (1,043%)
        Järjestelypalkkio 149 euroa
        Tilinhoitomaksu 8eur/kk
        Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

        TAPIOLA PANKKI OMALUOTTO (VAKUUDETON)
        Nimelliskorko: 7% Tapiola Prime 1,95% = 8,95%
        Järjestelypalkkio: Avausmaksu 185 euroa 3% provisio nostetusta määrästä = 185 90 =275 EUR
        Luoton takaisinmaksu asiakkaalle lähetetyllä laskulla: 10eur/kk
        Todellinen vuosikorko 21.41%

        AASA OY JOUSTOLUOTTO
        Nimelliskorko 9,8%
        Järjestelypalkkio 149 euroa
        Tilinhoitomaksu 5eur/kk
        Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

        toivottavasti auttaa.


      • jeepoxxx
        LAINAVERTAILU kirjoitti:

        3000 eur / 36kk todelliset vuosikorot laskettu joustolainalle ja parille muulle. Otettu suomi24 foorumilta. Kiitokset kirjoittajalle pitkämatikkarulesOK.

        COLLECTOR CREDIT - JOUSTOLAINA.FI
        Lainan nimelliskorko 22%
        Järjestelypalkkio 60 euroa
        Tilinhoitomaksu 5 euroa / kk
        Lainan todellinen vuosikorko 26,62%

        TIME FINANS AB - HALENS LAINA
        Lainan nimelliskorko 26,4%
        Järjestelypalkkio 0 euroa
        Tilinhoitomaksu 0 euroa
        Lainan todellinen vuosikorko 26,4%

        SANTANDER CONSUMER FINANCE OY - SANTANDER LAINA
        Nimelliskorko 13,9% 3kk euribor (1,043%)
        Järjestelypalkkio 149 euroa
        Tilinhoitomaksu 8eur/kk
        Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

        TAPIOLA PANKKI OMALUOTTO (VAKUUDETON)
        Nimelliskorko: 7% Tapiola Prime 1,95% = 8,95%
        Järjestelypalkkio: Avausmaksu 185 euroa 3% provisio nostetusta määrästä = 185 90 =275 EUR
        Luoton takaisinmaksu asiakkaalle lähetetyllä laskulla: 10eur/kk
        Todellinen vuosikorko 21.41%

        AASA OY JOUSTOLUOTTO
        Nimelliskorko 9,8%
        Järjestelypalkkio 149 euroa
        Tilinhoitomaksu 5eur/kk
        Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

        toivottavasti auttaa.

        Hain ösken joustolainaa ja sieltä tuli heti vastaus ruudulle että en täytä niitä vaatimuksia. Mitä helvettiä..täytänpäs. Olen yli 25 vuotias eli 32 vuotias, vakituinen työ jossa olen ollut 5 vuotta, asun vakituisesti suomessa omassa talossa ja ei ole maksuhäiriö merkintöjä minkäänlaisia eli mitä helvettiä :D Täytyy maanantaina soittaa että mitä niitten järjsestelmät sekoilee :)


      • Pankille!!
        jeepoxxx kirjoitti:

        Hain ösken joustolainaa ja sieltä tuli heti vastaus ruudulle että en täytä niitä vaatimuksia. Mitä helvettiä..täytänpäs. Olen yli 25 vuotias eli 32 vuotias, vakituinen työ jossa olen ollut 5 vuotta, asun vakituisesti suomessa omassa talossa ja ei ole maksuhäiriö merkintöjä minkäänlaisia eli mitä helvettiä :D Täytyy maanantaina soittaa että mitä niitten järjsestelmät sekoilee :)

        Et ole ainoa,. Jonkinlaista arpapeliä tota. Jotkut saa, toiset ei, vaikkei ole syytö. Sama risicumin isommat lainat, kuuluvat myös ymmärtäkseeni jotenkin yhteen. Veikkaan ettö jos soitat niin ne sanovat samaa kun minulle sanottiin " ohjelmaa laskee pisteet ja jos ei niitä oel riittävästi niin lainaa ei saa".


      • ihmetellenjee
        Pankille!! kirjoitti:

        Et ole ainoa,. Jonkinlaista arpapeliä tota. Jotkut saa, toiset ei, vaikkei ole syytö. Sama risicumin isommat lainat, kuuluvat myös ymmärtäkseeni jotenkin yhteen. Veikkaan ettö jos soitat niin ne sanovat samaa kun minulle sanottiin " ohjelmaa laskee pisteet ja jos ei niitä oel riittävästi niin lainaa ei saa".

        Ihmettelen vaan että mistä joustolaina ne pisteet laskee kun niitten hakemuksessa ei kysytä muita rahallisia menojakaan.


      • Niiinpä..
        ihmetellenjee kirjoitti:

        Ihmettelen vaan että mistä joustolaina ne pisteet laskee kun niitten hakemuksessa ei kysytä muita rahallisia menojakaan.

        Eivät tosiaan anna kaikille vaikki tiedot hyvässä kunnossa. Niin paljon rahaa niillä ei voi olla että se olisi niin helppoa. Voittajat vedetään hatusta.


      • Täysin hullua
        jeepoxxx kirjoitti:

        Hain ösken joustolainaa ja sieltä tuli heti vastaus ruudulle että en täytä niitä vaatimuksia. Mitä helvettiä..täytänpäs. Olen yli 25 vuotias eli 32 vuotias, vakituinen työ jossa olen ollut 5 vuotta, asun vakituisesti suomessa omassa talossa ja ei ole maksuhäiriö merkintöjä minkäänlaisia eli mitä helvettiä :D Täytyy maanantaina soittaa että mitä niitten järjsestelmät sekoilee :)

        Herää kysymys, miksi kukaan joka on tilanteessa jossa sinä väität olevasi, haluaisi lainata rahaa Joustolainalta?

        "Kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko kolmen vuoden 2000 € Joustolainalle on 31,3%."

        Omasta pankistasi saat kulutusluoton alle 10 % korolla. Vielä pari prosenttia halvemmalla jos laitat talosi vakuudeksi.

        Ei minkään valtakunnan järkeä sotkeutua noihin Joustolainoihin. Noita käyttävät ne, jotka eivät enää mistään muualta lainaa saa.


      • Järkimies75
        Niiinpä.. kirjoitti:

        Eivät tosiaan anna kaikille vaikki tiedot hyvässä kunnossa. Niin paljon rahaa niillä ei voi olla että se olisi niin helppoa. Voittajat vedetään hatusta.

        "Voittajat"?

        Tarkoittanet "häviäjiä", jotka "pääsevät" maksamaan kiskurikorkoa lainoista joilla ostetaan arvonsa menettävää kulutuskrääsää (siis autoja, kalusteita, ym).


      • Nuorisosäätiöltä
        LAINAVERTAILU kirjoitti:

        3000 eur / 36kk todelliset vuosikorot laskettu joustolainalle ja parille muulle. Otettu suomi24 foorumilta. Kiitokset kirjoittajalle pitkämatikkarulesOK.

        COLLECTOR CREDIT - JOUSTOLAINA.FI
        Lainan nimelliskorko 22%
        Järjestelypalkkio 60 euroa
        Tilinhoitomaksu 5 euroa / kk
        Lainan todellinen vuosikorko 26,62%

        TIME FINANS AB - HALENS LAINA
        Lainan nimelliskorko 26,4%
        Järjestelypalkkio 0 euroa
        Tilinhoitomaksu 0 euroa
        Lainan todellinen vuosikorko 26,4%

        SANTANDER CONSUMER FINANCE OY - SANTANDER LAINA
        Nimelliskorko 13,9% 3kk euribor (1,043%)
        Järjestelypalkkio 149 euroa
        Tilinhoitomaksu 8eur/kk
        Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

        TAPIOLA PANKKI OMALUOTTO (VAKUUDETON)
        Nimelliskorko: 7% Tapiola Prime 1,95% = 8,95%
        Järjestelypalkkio: Avausmaksu 185 euroa 3% provisio nostetusta määrästä = 185 90 =275 EUR
        Luoton takaisinmaksu asiakkaalle lähetetyllä laskulla: 10eur/kk
        Todellinen vuosikorko 21.41%

        AASA OY JOUSTOLUOTTO
        Nimelliskorko 9,8%
        Järjestelypalkkio 149 euroa
        Tilinhoitomaksu 5eur/kk
        Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

        toivottavasti auttaa.

        akuuttiin rahapulaan Nuorisosäätiöltä.

        Miksi maksaisit jopa 27 % korkoa tai kuten eräät väittävät, yli 30 %:n korolla:


        > NE väittää ,että heidän korkonsa on max luokkaa 16 % paikkeilla..
        > mut koko kulut kiipeää yli 30 % yli!! Joku tolkku pitäisi
        > KORONKISKONNALLA MYÖS OLLA..

        Käänny siis Kepun Nuorisosäätiön puoleen, se tukee nuoria asujia


      • Pankkilainen
        Täysin hullua kirjoitti:

        Herää kysymys, miksi kukaan joka on tilanteessa jossa sinä väität olevasi, haluaisi lainata rahaa Joustolainalta?

        "Kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko kolmen vuoden 2000 € Joustolainalle on 31,3%."

        Omasta pankistasi saat kulutusluoton alle 10 % korolla. Vielä pari prosenttia halvemmalla jos laitat talosi vakuudeksi.

        Ei minkään valtakunnan järkeä sotkeutua noihin Joustolainoihin. Noita käyttävät ne, jotka eivät enää mistään muualta lainaa saa.

        alle 10% todellisella vuosikorolla... kuinkakohan monta kertaa se pitää täällä todeta.


    • Sariella

      Joo laitoin alustavasti hyväksytyn hakemuksen postitse pyydettyine liitteineen 5.1.2011. Vastaus tuli 18.1, jolloin pyydettiin vielä työsopimusta. Skannasin ja lähetin sen ja pyysin vastaamaan, mikäli saivat sen perille. Ainoa vastaus oli:"Olette valitettavasti skannanneet liitteet väärin"... Seuraavana päivänä laitoin liitteet uudelleen ja pyysin kuittausta, että ovat vastaanottaneet liitteet. Testilähetin saman meilin myös itselleni työmeiliin ja liitteet olivat ihan ok ja sain ne auki ja tulostettuakin... Viikko kulunut jo siitä ja jatkuvista yhteydenottopyynnöistä huolimatta minulle ei vastattu, onko liitteet saatu auki.
      Lopulta sain tuon puhelinnumeron täältä!!! Ei meinaan löytynyt heidän sivuiltaan.
      Äsken soitin ja puheluun vastattiin heti. Henkilö tiesi välittömästi kun nimen sanoin, että kuka olen ja että hän olisi kyllä tänää meilannut minulle... piti oikein monta kertaa kysyä, että liitteet, jotka skannasin, on siis saatu auki??? Juu juu on saatu, oli vastaus. Oikein suutahdin ja tivasin, miksi monien yhteydenottopyyntöjen jälkeenkään ei voida lyhyttä kuittausta lähettää meilitse. Vastaus oli, että niin valtava kiire ja satoja meilejä päivittäin... tekevät siellä toimistossa kuulemma myös muuta, kuin hoitavat näitä luottoja.
      Tänään siis mun hakemukseni kaikkine liitteineen menee vasta eteenpäin jollekulle toiselle, joka hyväksyy ja hylkää hakemuksen. Asia hoidetaan siis kuulemma tämän viikon lopussa / ensi viikon alussa!!!! Niin ja ensi viikolla tulee kuukausi siitä, kun lähetin liitteet!... ETTÄ NÄIN NOPEAA JA HIENOA TOIMINTAA!

    • Velkoja

      ..sun kannattaisi tutustua http://www.lainaaja.fi palveluihin ja "huutaa" sieltä itelles laina. Kyllä on mahdollisuus saada edullisemmin, kuin joustolainasta jossa todellinen vuosikorko on luokkaa 30%.

      Varjopuolena on kyllä sijoittajien vähäisyys johtuen uudesta systeemistä. Lainaa voi joutua odottamaan jonkin aikaa. Kunhan tuo yleistyy on se huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin pikavippi ja joustoluotto firmat.

      • 12+20

        laitoin liitteet menemään n.2,5viikkoa sitten. eilen laitoin sähköpostia ja kysyin käsittelyaikaa. tänää vastattiin,ett ne oli laittanu 17.1. sähköpostia ja pyytäny soittaa. vastasin, et posti ei ole tullut perille ja soitin sit sinne. täl viikolla tulee rahat maksuun. eli n.3 viikkoa meni.


      • mietinp ä vaan
        12+20 kirjoitti:

        laitoin liitteet menemään n.2,5viikkoa sitten. eilen laitoin sähköpostia ja kysyin käsittelyaikaa. tänää vastattiin,ett ne oli laittanu 17.1. sähköpostia ja pyytäny soittaa. vastasin, et posti ei ole tullut perille ja soitin sit sinne. täl viikolla tulee rahat maksuun. eli n.3 viikkoa meni.

        jostain halvemmasta paikasta kuten esimerkiksi Aasa, Santander tai Tapiola pankki... en oikeen ymmärrä miksi pitää ehdoin tahdoin maksaa sikamaisia korkoja.


      • 7
        mietinp ä vaan kirjoitti:

        jostain halvemmasta paikasta kuten esimerkiksi Aasa, Santander tai Tapiola pankki... en oikeen ymmärrä miksi pitää ehdoin tahdoin maksaa sikamaisia korkoja.

        En luottaisi tuohon lainaajaan, siis että sieltä kovin nopeasti rahaa saa kun pitää odottaa sijottajia. En myöskään menis joustolainan ansaan niinku täällä on kirjotettukin...


      • JormanBond
        7 kirjoitti:

        En luottaisi tuohon lainaajaan, siis että sieltä kovin nopeasti rahaa saa kun pitää odottaa sijottajia. En myöskään menis joustolainan ansaan niinku täällä on kirjotettukin...

        www.lainaaja.fi on paljon luotettavampi ja inhímillisempi, kuin joku vitun riistoluottopankki tai luottolaitos. Okei et saa lainaa välttämättä heti, mutta perseaukiset saakin vähän odottaa. Vertaislainaus tulee olemaan suomessakin iso juttu. Jenkkilässä korkon keskiarvo n.10% joten se on ihan kohtuullinen vakuudettomaksi luotoksi. Lisäksi vertaislainaamalla autetaan kehitysmaiden yrittäjiä, joille voi lainata www.kiva.org kautta. Korkoahan sijoitukselleen ei saa, mutta hyvän mielen ja takaisinmaksu on yllättävän hyvä.

        Siinä vähän teille mallia röökin hajuiset edin lipittäjät!!


      • Ranpes
        JormanBond kirjoitti:

        www.lainaaja.fi on paljon luotettavampi ja inhímillisempi, kuin joku vitun riistoluottopankki tai luottolaitos. Okei et saa lainaa välttämättä heti, mutta perseaukiset saakin vähän odottaa. Vertaislainaus tulee olemaan suomessakin iso juttu. Jenkkilässä korkon keskiarvo n.10% joten se on ihan kohtuullinen vakuudettomaksi luotoksi. Lisäksi vertaislainaamalla autetaan kehitysmaiden yrittäjiä, joille voi lainata www.kiva.org kautta. Korkoahan sijoitukselleen ei saa, mutta hyvän mielen ja takaisinmaksu on yllättävän hyvä.

        Siinä vähän teille mallia röökin hajuiset edin lipittäjät!!

        Suomessa. Liian pieni markkina ja liian suuret luottotappiot sijoittajille. Pitäydyn tutuissa ja turvallisissa pankeissa ja rahoitusyhtiöissä.


      • Jormanbond
        Ranpes kirjoitti:

        Suomessa. Liian pieni markkina ja liian suuret luottotappiot sijoittajille. Pitäydyn tutuissa ja turvallisissa pankeissa ja rahoitusyhtiöissä.

        Eli siis suomalaisten takaisinmaksukyky huomioiden on pankeilla yhtä iso luottotappioriski. Todellisuudessa pankeilla on huomattavasti korkeampi ylilainoittamisen takia. Oletko itse sijoittanut? epäilen perseaukinen, koska ne ketä lainaa ei lainaa itse tarvi.

        Suomessa on riittävä markkina todellakin huomioiden tekstarivippien ja muiden roskalainojen suosion. Vertaislaina on vaan uudempi juttu. Suurinpiirtein 2 vuotta suomessa. Fixurassa irtoaa lainoja joka päivä ja se on hyvässä kasvussa. Lainaaja on juuri aloittanut, mutta kasvaa.

        Jotta sillai... ja onhan se liike pankkien ylivaltaa vastaan.


    • pikimies 32v.

      Seuraavanlainen kokemus:

      Laitoin netissä HYVÄKSYTYN hakemuksen liitteineen postiin. Sain vastauksen viikon kuluttua sähköpostiin jossa hakemus hylättiinkin vedoten kausittaiseen työntekoon. Eli asfalttialan työntekijä EI SAA joustoluottoa. Tämä oli se syy. Vuositulot ovat reilusti yli 30 000e ja luottotiedot moitteettomat ja kunnossa. Penniäkään ei ole lainaa eikä velkaa. Tosin nyt luettuani näitä tarinoita täällä, en enää ihmettele kyseisen puljun toimintaa. Olis ne jonkun syyn keksineet hylätä se hakemus.

      Taitaa olla parempi ottaa muualta , ja teille jotka harkitsevat kyseistä JOUSTOLAINAA niin säästäkää vaiva ja hakekaa muualta. Ei nämä negatiiviset kokemukset ihan turhia ole..

    • pikimiehelle

      täältä vertaa lainat ja ehdot mukavan helposti.

      www.nettipankkiiri.fi

      on pieniä ja suurempia lainoja.

      mukana luotettavia lainataloja.

    • isa80
    • RuubenX12

      Joo, tuo joustoluotto-nimellä kulkeva juttu on huhujen perusteella aika persiistä. Olen siitä itsekin joskus kirjoittanut ja on tullut sellainen vaikutelma, että itse en ainakaan aikaani ja rahaani tuohon hakemukseen hukkaisia. Ihme vedätystä.

      Jos kaipaa vakuudetonta lainaa, voi olla parempiakin vaihtoehtoja. En nyt silti suorastaan ehdottaisi pikavippejä missään tapauksessa, vaikka niitä saisikin aina helposti. Niissä on lähes poikkeuksetta kiskurimaiset korot tai muut kulut. Jos korko on olematon, piilokulut ovat massiiviset, ja toisin päin. On joitain reiluja toimijoita noissakin, mutta pääosin ei.

      Mitä tulee ketjussa myöhemmin virinneeseen vilkkaaseen keskusteluun vertaislainoista, niin yleisesti ottaen suosittelisin tutustumaan tähän kirjoitukseen: http://www.lainainfo.com/vertaislainat/ Ja tuota kautta löytyy muitakin samasta aiheesta. Eli vertaislainat ovat ihan asiallinen juttu, ei kannata turhaan pelätä. Voi olla, että niiden markkinat ovat aika kypsymättömät vielä, mutta verrattuna pikavippeihin kyseessä on suorastaan idealistisen ihana hanke. Leikataan välikädet pois lainan ottamisesta ja nykyaikaisella tietoverkkojen ja globalisaation meiningillä yksilöt kohtaavat toisensa suoraan ja antavat toisilleen lainaa kysynnän ja tarjonnan lakien periaatteella.

      Tosin markkinat ovat VIELÄ liian pienet, mutta vähitellen homma tuosta urkenee, uskoisin. Rohkeasti sijoittamaan ja hakemaan lainaa, niin saadaan pikavippiparonit puhallettua Suomesta ulos ja uudenlainen joustava talous ja rahoitussysteemi pyörimään. (Itse en muuten saa vertaislainoja tarjoavilta firmoilta penniäkään, mutta periaatteellinen markkinaliberaali uskoo, että tällaisessa vapaassa ja avoimessa, hierarkkisista yrityksistä ja yhteiskunnallisista instituutioista irrottautuvissa järjestelmissä, on potentiaalia koko yhteiskunnan kukoistukseen...)

    • P Matik

      Itsekin kannatan vertaislainaa. Näin sekä luotonantaja että sen ottaja hyötyvät: Korot ovat kilpailulliset verrattuna muihin pikalaina-palveluihin. Kuitenkin vertaislainapalvelut ovat vielä todella lasten kengissä verrattuna esimerkiksi tavallisiin pikalaina-palveluihin. http://www.halvinvippi.fi sivustolla on arvioita sekä vertaislaina - että pikalainapalveluista. Suosittelen!

    • Make1212

      Joustolainasta itsellä on pelkästään hyviä kokemuksia.

      Täältä löytyy muuten asiallista tietoa mm. pikavippihuijauksista: http://pikavippi-info.fi/

    • Jansss

      kylläpäs noita pikavippifirmoja vaan tulee..

    • Ilpo1235
    • 3+2

      Joustolainapalveluita on lakiuudistuksen myötä tullut useampiakin. Itse vertailen täällä korkoja ja kuluja: http://www.joustolainaa.fi/

    • kokokos

      Olisiko jollai tuoreempia kokemuksia, kuinka pitkä on käsittelyaika nykyään?

      • joustolainaonlaina

        Alle päivässä on oma käsittely tapahtunut


    • Kallistarahaa

      Karmea korko pikavippifirma. Ei kannata tuolta mitään lainoja ottaa.

      • fkfkf

        Sano kavereillesi, että maksavat velkansa ...sitten korkokin alenee.


      • Peräreikäpertti

        Vekkulia ei kandee ohtaa..


    • Rahaaa

      otin 5000t

    • fykymiäs129

      Kallis korko

    • Huhhuhmikähinta88

      Pikavipeissäkin on halvemmat korot

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe