Yli-ikäiset vaaat

Promeluur

Tein havainnon, että vaakaihmiset vanhenevat ennenaikojaan. Esim. joku 12 vuotias tyttökin muituttaa ulkonäöltään kolmikymppistä naista.
Nuorekkuus puuttuu heistä.
Jos nyt joku väittää, että Vaaat ovat varhaiskypsiä, niin väitän takaisin.He ovat ylikypsiä eli siis pilalle menneitä. Vaakanainen on kauneimmillaan 17-23 vuotiaina, mutta alkaa sen jälkeen pian rupsahtaa.
Muilla merkeillä kauneus säilyy pitempään.

24

2582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis ja rypytön

      taas yksi kateellinen asioiden vääristelijä
      yrittää pönkittää huonoa itsetuntoaan huonolla menestyksellä

    • Mökin-akka

      Höpö höpö ,että vaakanainen vanhensi ennen aikojaan, minun kohdalla se ainakaan pidä paikkaansa olen 52 vuotias nuorekas sutjakka ja reipas kunnostaan pitävä nainen. Joskus jopa saan kyselyjä miten ihmeessä olen pysynyt näin tyttösenä ja hoikkana ei ryppyjä , ei liikakiloja. Se on geeneissä kuinka ihminen vanhenee. ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ !!!!!!

      • kummasta

        tyttömäisyytesi oikeastaan johtuukaan; Vaakuudesta vai geeneistä?
        Se ei selviä ristiriitaisesta kommentistasi.


      • mutta noitahan riittää,

        jotka kaivaa "vittuilun" juurta, vaikka kannon kolosta, niillä on elämä niin tylsää ja mielenkiinotonta, että jos näkevät, että joillakin on paremmin kuin heillä itsellään, niin pitää jostain kaivaa jutuntynkää, että saisivat mielelleen jotain lääkettä - ei kyllä auta yhtään, päinvastoin, pahemmalta maistuu aina vaan,
        ja elämä on pelkkää synkkyyttä, yhtä synkkää kuin siellä reiässä minne ei edes aurinko loista.
        Toivotaan hänellekin vähän valoisampia päiviä siitä huolimatta!


      • lopeta tyhjä
        kummasta kirjoitti:

        tyttömäisyytesi oikeastaan johtuukaan; Vaakuudesta vai geeneistä?
        Se ei selviä ristiriitaisesta kommentistasi.

        jauhaminen, sun sanomisilla ei ole mitään merkitystä, kukaan tervejärkinen ei "hörinöitäsi"
        noteeraa millään tavoin. On kuin tuuli huuliasi heiluttaisi, niin tyhjää on kaikki mitä suustasi latelet!


      • vaakakommentin
        mutta noitahan riittää, kirjoitti:

        jotka kaivaa "vittuilun" juurta, vaikka kannon kolosta, niillä on elämä niin tylsää ja mielenkiinotonta, että jos näkevät, että joillakin on paremmin kuin heillä itsellään, niin pitää jostain kaivaa jutuntynkää, että saisivat mielelleen jotain lääkettä - ei kyllä auta yhtään, päinvastoin, pahemmalta maistuu aina vaan,
        ja elämä on pelkkää synkkyyttä, yhtä synkkää kuin siellä reiässä minne ei edes aurinko loista.
        Toivotaan hänellekin vähän valoisampia päiviä siitä huolimatta!

        kaava:
        Ensin valutetaan useita rivejä sappea ja sitten muistuu, että ai niin me vaa´athan ollaan kilttejä, joten tyrkätään yksi puolipositiivinen, näennäiskiltti tekstirivi kommentin lopuksi. :)))
        Siistiä hommaa! :)))


      • vaaka-49
        vaakakommentin kirjoitti:

        kaava:
        Ensin valutetaan useita rivejä sappea ja sitten muistuu, että ai niin me vaa´athan ollaan kilttejä, joten tyrkätään yksi puolipositiivinen, näennäiskiltti tekstirivi kommentin lopuksi. :)))
        Siistiä hommaa! :)))

        emmehän me voi poiketa imagostamme. Kyllä se viimeistään se meidän todellinen kiltteytemme näkyy
        vaikka loppukaneetissa.
        Olemme kuitenkin niin ihania.
        Emme ole myöskään katkeria, koska olemme parhaita, niin meillä ei ole mitään syytä olla kenellekään kateellisia, eiks niin vaaát?


      • mikä siinä on
        vaaka-49 kirjoitti:

        emmehän me voi poiketa imagostamme. Kyllä se viimeistään se meidän todellinen kiltteytemme näkyy
        vaikka loppukaneetissa.
        Olemme kuitenkin niin ihania.
        Emme ole myöskään katkeria, koska olemme parhaita, niin meillä ei ole mitään syytä olla kenellekään kateellisia, eiks niin vaaát?

        että meillä vaaoilla on niin paljon katkeroituneita "vihaajia". Johan tuon näkee
        kaikesta, että ovat niin v.tun kateellisia kauniille vaakaihmisille, ja se kauneushan
        meihin tulee juuri sisältäpäin, kun emme osaa kadehtia ketään, vaan kaikki ihmiset
        ovat meille saman arvoisia. Olkaamme kauniita edelleenkin, sekä sisäisesti että
        ulkoisesti - johan se loistaa meistä kauas!!


    • wanha waaka

      Ehkä ovat varhaiskypsiä. Itse muistan kyllä olevani hyvin kypsynyt murrosiässä ja monet luulivat ikäistään vanhemmaksi. Nyt on heittoja puoleen jos toiseen iän suhteen. Lähinnä tuntuu siltä, että mieli sen kuin nuortuu mitä enemmän ikää karttuu.

      • ja kaunistuvat aina vaan

        enemmän mitä vanhemmaksi tulevat, ja se sisäinen kauneus näkyy heistä myös ulospäin.


      • fiksut
        ja kaunistuvat aina vaan kirjoitti:

        enemmän mitä vanhemmaksi tulevat, ja se sisäinen kauneus näkyy heistä myös ulospäin.

        nimenomaan ne...


      • vaaka-49
        ja kaunistuvat aina vaan kirjoitti:

        enemmän mitä vanhemmaksi tulevat, ja se sisäinen kauneus näkyy heistä myös ulospäin.

        mutta niinhän se menee. Minäkin tunnen itseni aina vain nuoremmaksi, siis mieleltäni.
        Valitettavasti totuus tuijottaa minua peilistä ja liikkeelle lähtö käy aina vain kankeammaksi.
        Tosin olen aika rankasti sairastanut, mikä verotti vuosia ulkonäöstä.
        Sitä ennen olin huomattavasti ikätovereitani nuoremman näkönen. Pyöreät kasvonpiirteet tekee sellasen vaikutelman, et olis nuorempikin ja ehkä myös vaaleus.
        Yritän nyt kovasti kohetaa terveydentilaani ja saada pudotettua kymmenen vuotta ulkoisesta iästä pois.Olen päättänyt siinä myös onnistua.
        Minun veljelläni on yli kuuskymppinen vaakanainen ja täytyy sanoa, että se nainen ei näytä päivääkään vanhemmalta kuin 30 vuotiaat.
        Todella kaunis ja hyvinsäilynyt nainen, ihan kateex käy.


      • edellisen vst:n kirj.
        vaaka-49 kirjoitti:

        mutta niinhän se menee. Minäkin tunnen itseni aina vain nuoremmaksi, siis mieleltäni.
        Valitettavasti totuus tuijottaa minua peilistä ja liikkeelle lähtö käy aina vain kankeammaksi.
        Tosin olen aika rankasti sairastanut, mikä verotti vuosia ulkonäöstä.
        Sitä ennen olin huomattavasti ikätovereitani nuoremman näkönen. Pyöreät kasvonpiirteet tekee sellasen vaikutelman, et olis nuorempikin ja ehkä myös vaaleus.
        Yritän nyt kovasti kohetaa terveydentilaani ja saada pudotettua kymmenen vuotta ulkoisesta iästä pois.Olen päättänyt siinä myös onnistua.
        Minun veljelläni on yli kuuskymppinen vaakanainen ja täytyy sanoa, että se nainen ei näytä päivääkään vanhemmalta kuin 30 vuotiaat.
        Todella kaunis ja hyvinsäilynyt nainen, ihan kateex käy.

        Todella huomaa, että sinulla on sydän
        paikallaan, ja tiedät mistä kirjoitat.
        Oikein onnellista jatkoa ja terveyttä
        elämääsi, pitäkäämme lippu korkealla,
        ja nauttikaamme elämästämme niin hyvinä
        kuin huonoinakin päivinäkin. Sairauksille
        emme voi mitään, mutta elämässä on kuitenkin
        monia hetkiä, jotka tuovat meille iloa, ja
        niin kuin kirjoituksestasi käy ilmi,
        me vaakaihmiset osaamme nauttia
        myös toisten onnesta.


      • Vaaga
        edellisen vst:n kirj. kirjoitti:

        Todella huomaa, että sinulla on sydän
        paikallaan, ja tiedät mistä kirjoitat.
        Oikein onnellista jatkoa ja terveyttä
        elämääsi, pitäkäämme lippu korkealla,
        ja nauttikaamme elämästämme niin hyvinä
        kuin huonoinakin päivinäkin. Sairauksille
        emme voi mitään, mutta elämässä on kuitenkin
        monia hetkiä, jotka tuovat meille iloa, ja
        niin kuin kirjoituksestasi käy ilmi,
        me vaakaihmiset osaamme nauttia
        myös toisten onnesta.

        Säälittää nuo kateelliset ;D


      • he...
        Vaaga kirjoitti:

        Säälittää nuo kateelliset ;D

        ;D - böööööööööööööö!!


    • kku

      Ton takia mä olen siis kauheen ruma......... :(

      • Vaaga

        Eiköhän joittenkin teijän kateellisten jo ois aika jo hillitä ittensä? ;D;D


    • JUST PÄINVASTOIN

      VAAKAIHMISET EIVÄT VANHENE KOSKAAN,
      SÄILYVÄT NUORINA KOKO IKÄNSÄ - PISTE!

      • Killi-veskari

        nämä vaakanaiset, heti barrikaadeilla kun niitä uskaltaa vähän arvostella, ei minkäänlaista suhteellisuudentajua.
        Vaakanainen on helposti suuttuva, tyhmän itsepäinen ja teeskentelevä. Vaakanaisen ystävällisyys ei ole koskaan aitoa.


      • luulet vaan
        Killi-veskari kirjoitti:

        nämä vaakanaiset, heti barrikaadeilla kun niitä uskaltaa vähän arvostella, ei minkäänlaista suhteellisuudentajua.
        Vaakanainen on helposti suuttuva, tyhmän itsepäinen ja teeskentelevä. Vaakanaisen ystävällisyys ei ole koskaan aitoa.

        Vaaka ei suutu helposti, on pitkä pinna,
        mutta jos tarpeeksi pitkään ärsytät,
        sanoo kyllä suoraan mitä ajattelee,
        mutta sen jälkeen unohtaa asian
        eikä jauha sitä uudelleen.
        Vaaka on myös aito ja teeskentelemätön,
        inhoaa teeskentelyä ja kieroilua
        yleensäkin, uskaltaa sanoa asiat suoraan,
        eikä juoruile takanapäin.
        Parempaa ja luotettavampaa ystävää saat etsiä,
        vaakaihmiselle voit uskoutua,
        ei ole heti kertomassa kolmannelle,
        vaan osaa pitää hänelle kerrotut
        omina tietoinaan.
        Joten äläpäs yritä muuttaa asioita toisinpäin,
        et onnistu.


    • veskarityttö

      Mun eräs työkaveri maintsi tossa syksyllä täyttävänsä 30. Mä olin ihan äimänä, kun ekan kerran hänet vilaukselta nähdessäni ajattelin, et ompas tänne tullu söpö sivaripoju :D

    • olet vaan kateellinen ja

      Muutaman tuntenut, niin et voi yleistää...minua sanottiin aina 10 vuotta nuoremman näköiseksi. 22 vuotiaana pyydettiin näyttämään henkkaria ja sanottiin olevan 12 vuotiaan näköinen siinä kuvassakin.. ja vieläkin minulla sanotaan olevan 30 vuotiaan heleä, nuorekas ääni..Olet epämiellytttävän ja kypsymättömän oloinen..viestisi perusteella, eli mielipiteelläsi ei ole väliä..

      • tämä pistää

        jo miettimään, oisko opponentti kenties Dorian Greyn naispuolinen vastine.


    • yleistämistä taas

      miks mua vaaka naista sit luullaan 35 veeksi vaikka olen 43?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe