Toivon, että Riitta Väisänen pävittäisi ulkomuotonsa, että hän kävisi parturissa ja hiukset leikattaisiin siistiksi sekä kulmat muotoiltaisiin uuteen ilmeeseen.
Hänen hiukset ovat ihan epäsiistit ja out, kulmat liian paksut ja raskaat.
Kevennystä ulkomutoon kilojen lisäksi!
Riitta Väisänen
11
1438
Vastaukset
- Riitta on Nainen
Päivitä itseäsi, tämä on jo ennen kuulumatonta, että aletaan toisten ulkomuotoa päivittämään. Kulmien muotoilu on älyttömintä muotoilua, valitkoon kulmavauhtiviivat kuka tahtoo Onneksi on vielä luonnonkauniita päivittämättömiä naisia olemassa. Säkin olet niitä miesmäisiä naisasianaisia joiden mielestä muutkaan naiset ei saisi näyttää naisilta.
Riitta hulmutelkoon helmoja ja kiharoitaan ja näyttäköön edelleen naiskauneuden esikuvaa. - saara nauraa partaansa
Koskemattomat kulmakarvat tulevat taas! Lopettele sinäkin kulmakarvojen sheivailu, ellet ole jäänyt koukkuun.
- onhan ritu
Huom.joskus ku heinäseiväs.mut jokaisella on oma LOOK!!!!! kauneus on katsojan silmässä.
- ÖKKÖTÖRÖ
Voi jos olisin Riitan näköinen miltä osin hyvänsä; en valittaisi! Eipä hän kuurinsa aikana paljoa muuttunut, mutta ei tarvitsekaan olla liian laiha eikä luiru.
- luomuriitta
ÖKKÖTÖRÖ kirjoitti:
Voi jos olisin Riitan näköinen miltä osin hyvänsä; en valittaisi! Eipä hän kuurinsa aikana paljoa muuttunut, mutta ei tarvitsekaan olla liian laiha eikä luiru.
Riitan luonnollisuus on naisellista. Nämä kaikki tekoblondit ja mustatukat, nypityt ja typistetyt naisihmiset on pettäviä tekosutturoita. Saunapuhdas Riitta on takuuvarmasti Riitta itse, mutta kaiken maailman tekopovipommit ei uskalla saunaan mennä kun make-upit ja tukka menee pahaksi. Saunaan houkuteltunakaan ei sellainen tule ulos kuuteen tuntiin, kun on lotrattava mössöt naamaan ja tukkaan.
- Missologi
Itse pidin Riitan "luonnollisista hiuksista". Kuten jokainen tietää, keski-iässä hiukset eivät enää tule tuuheammaksi vaan ohenevat. Itselläni kokemusta tästä. Tarkoitan siis viitata Riitan käyttämiin massiivisiin irtolisäkkeisiin. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Riitta Väisänen on kaikkien aikojen kaunein suomalaismissi ja vaikea olisi kuvitella, että kauniimpaa löytyisi. Nuori Jasmin Mäntylä aikoinaan ja Maria Valtonen pääsivät lähelle Riitan viehkeyttä. Sitä paitsi persoonana Riitta on ihastuttava, aito, luonnollinen ja aina jaksaa olla ystävällinen ihailijoille, jotka haluavat vaihtaa muutaman sanan hänen kanssaan.
- miksi se
Miksi se esitti Kymppitonnissa tyhmää vai onko se tosiaan?
Pitääkö miehet vaan tyhmistä bruneteista. Eikö ohjelma olisi muuten myynyt. - Anonyymi
...aivan Riitta on upea luonnolline nainen ja myös rakkaansa Erik , sekä heidän tyttärensä Wiltsu.
Onnellinen perhe !
💕💕 - Anonyymi
Kateus vie kalatkin vedestä !
- Anonyymi
Minusta Riitta Väisäsen hiukset on kauniit aikun itsellänikin olisi tollaset kutrit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Riitta Väisäsen hiukset on kauniit aikun itsellänikin olisi tollaset kutrit
Ei Riitta tyhmä ole ,tavannutkin olen ja pari sanaa vaihdoin ihan normi ihmiseltä tuntui.
Ulkonäkö ei kerro kaikkea ja he jotka ovat kuvankauniita ovat kyllä ylpeitä kaikesta mitä ovat,ei ole mulle sellaset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566849Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313986Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101938- 611876
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 821436
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081- 48979
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947