Riitta Väisänen

muuttumisleikkiin

Toivon, että Riitta Väisänen pävittäisi ulkomuotonsa, että hän kävisi parturissa ja hiukset leikattaisiin siistiksi sekä kulmat muotoiltaisiin uuteen ilmeeseen.
Hänen hiukset ovat ihan epäsiistit ja out, kulmat liian paksut ja raskaat.
Kevennystä ulkomutoon kilojen lisäksi!

11

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitta on Nainen

Päivitä itseäsi, tämä on jo ennen kuulumatonta, että aletaan toisten ulkomuotoa päivittämään. Kulmien muotoilu on älyttömintä muotoilua, valitkoon kulmavauhtiviivat kuka tahtoo Onneksi on vielä luonnonkauniita päivittämättömiä naisia olemassa. Säkin olet niitä miesmäisiä naisasianaisia joiden mielestä muutkaan naiset ei saisi näyttää naisilta.
      Riitta hulmutelkoon helmoja ja kiharoitaan ja näyttäköön edelleen naiskauneuden esikuvaa.

• saara nauraa partaansa

Koskemattomat kulmakarvat tulevat taas! Lopettele sinäkin kulmakarvojen sheivailu, ellet ole jäänyt koukkuun.

• onhan ritu

Huom.joskus ku heinäseiväs.mut jokaisella on oma LOOK!!!!! kauneus on katsojan silmässä.

• ÖKKÖTÖRÖ

Voi jos olisin Riitan näköinen miltä osin hyvänsä; en valittaisi! Eipä hän kuurinsa aikana paljoa muuttunut, mutta ei tarvitsekaan olla liian laiha eikä luiru.

• luomuriitta
        ÖKKÖTÖRÖ kirjoitti:

Voi jos olisin Riitan näköinen miltä osin hyvänsä; en valittaisi! Eipä hän kuurinsa aikana paljoa muuttunut, mutta ei tarvitsekaan olla liian laiha eikä luiru.

Riitan luonnollisuus on naisellista. Nämä kaikki tekoblondit ja mustatukat, nypityt ja typistetyt naisihmiset on pettäviä tekosutturoita. Saunapuhdas Riitta on takuuvarmasti Riitta itse, mutta kaiken maailman tekopovipommit ei uskalla saunaan mennä kun make-upit ja tukka menee pahaksi. Saunaan houkuteltunakaan ei sellainen tule ulos kuuteen tuntiin, kun on lotrattava mössöt naamaan ja tukkaan.

• Missologi

Itse pidin Riitan "luonnollisista hiuksista". Kuten jokainen tietää, keski-iässä hiukset eivät enää tule tuuheammaksi vaan ohenevat. Itselläni kokemusta tästä. Tarkoitan siis viitata Riitan käyttämiin massiivisiin irtolisäkkeisiin. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Riitta Väisänen on kaikkien aikojen kaunein suomalaismissi ja vaikea olisi kuvitella, että kauniimpaa löytyisi. Nuori Jasmin Mäntylä aikoinaan ja Maria Valtonen pääsivät lähelle Riitan viehkeyttä. Sitä paitsi persoonana Riitta on ihastuttava, aito, luonnollinen ja aina jaksaa olla ystävällinen ihailijoille, jotka haluavat vaihtaa muutaman sanan hänen kanssaan.

• miksi se

Miksi se esitti Kymppitonnissa tyhmää vai onko se tosiaan?

Pitääkö miehet vaan tyhmistä bruneteista. Eikö ohjelma olisi muuten myynyt.

• Anonyymi

...aivan Riitta on upea luonnolline nainen ja myös rakkaansa Erik , sekä heidän tyttärensä Wiltsu.
      Onnellinen perhe !
      💕💕

• Anonyymi

Kateus vie kalatkin vedestä !

• Anonyymi

Minusta Riitta Väisäsen hiukset on kauniit aikun itsellänikin olisi tollaset kutrit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Riitta Väisäsen hiukset on kauniit aikun itsellänikin olisi tollaset kutrit

Ei Riitta tyhmä ole ,tavannutkin olen ja pari sanaa vaihdoin ihan normi ihmiseltä tuntui.
        Ulkonäkö ei kerro kaikkea ja he jotka ovat kuvankauniita ovat kyllä ylpeitä kaikesta mitä ovat,ei ole mulle sellaset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6849
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3986
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1938
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1876
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      191
      1438
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1436
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1081
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      974
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe