Riitta Väisänen

muuttumisleikkiin

Toivon, että Riitta Väisänen pävittäisi ulkomuotonsa, että hän kävisi parturissa ja hiukset leikattaisiin siistiksi sekä kulmat muotoiltaisiin uuteen ilmeeseen.
Hänen hiukset ovat ihan epäsiistit ja out, kulmat liian paksut ja raskaat.
Kevennystä ulkomutoon kilojen lisäksi!

11

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitta on Nainen

      Päivitä itseäsi, tämä on jo ennen kuulumatonta, että aletaan toisten ulkomuotoa päivittämään. Kulmien muotoilu on älyttömintä muotoilua, valitkoon kulmavauhtiviivat kuka tahtoo Onneksi on vielä luonnonkauniita päivittämättömiä naisia olemassa. Säkin olet niitä miesmäisiä naisasianaisia joiden mielestä muutkaan naiset ei saisi näyttää naisilta.
      Riitta hulmutelkoon helmoja ja kiharoitaan ja näyttäköön edelleen naiskauneuden esikuvaa.

    • saara nauraa partaansa

      Koskemattomat kulmakarvat tulevat taas! Lopettele sinäkin kulmakarvojen sheivailu, ellet ole jäänyt koukkuun.

    • onhan ritu

      Huom.joskus ku heinäseiväs.mut jokaisella on oma LOOK!!!!! kauneus on katsojan silmässä.

      • ÖKKÖTÖRÖ

        Voi jos olisin Riitan näköinen miltä osin hyvänsä; en valittaisi! Eipä hän kuurinsa aikana paljoa muuttunut, mutta ei tarvitsekaan olla liian laiha eikä luiru.


      • luomuriitta
        ÖKKÖTÖRÖ kirjoitti:

        Voi jos olisin Riitan näköinen miltä osin hyvänsä; en valittaisi! Eipä hän kuurinsa aikana paljoa muuttunut, mutta ei tarvitsekaan olla liian laiha eikä luiru.

        Riitan luonnollisuus on naisellista. Nämä kaikki tekoblondit ja mustatukat, nypityt ja typistetyt naisihmiset on pettäviä tekosutturoita. Saunapuhdas Riitta on takuuvarmasti Riitta itse, mutta kaiken maailman tekopovipommit ei uskalla saunaan mennä kun make-upit ja tukka menee pahaksi. Saunaan houkuteltunakaan ei sellainen tule ulos kuuteen tuntiin, kun on lotrattava mössöt naamaan ja tukkaan.


    • Missologi

      Itse pidin Riitan "luonnollisista hiuksista". Kuten jokainen tietää, keski-iässä hiukset eivät enää tule tuuheammaksi vaan ohenevat. Itselläni kokemusta tästä. Tarkoitan siis viitata Riitan käyttämiin massiivisiin irtolisäkkeisiin. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Riitta Väisänen on kaikkien aikojen kaunein suomalaismissi ja vaikea olisi kuvitella, että kauniimpaa löytyisi. Nuori Jasmin Mäntylä aikoinaan ja Maria Valtonen pääsivät lähelle Riitan viehkeyttä. Sitä paitsi persoonana Riitta on ihastuttava, aito, luonnollinen ja aina jaksaa olla ystävällinen ihailijoille, jotka haluavat vaihtaa muutaman sanan hänen kanssaan.

    • miksi se

      Miksi se esitti Kymppitonnissa tyhmää vai onko se tosiaan?

      Pitääkö miehet vaan tyhmistä bruneteista. Eikö ohjelma olisi muuten myynyt.

    • Anonyymi

      ...aivan Riitta on upea luonnolline nainen ja myös rakkaansa Erik , sekä heidän tyttärensä Wiltsu.
      Onnellinen perhe !
      💕💕

    • Anonyymi

      Kateus vie kalatkin vedestä !

      • Anonyymi

        Minusta Riitta Väisäsen hiukset on kauniit aikun itsellänikin olisi tollaset kutrit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Riitta Väisäsen hiukset on kauniit aikun itsellänikin olisi tollaset kutrit

        Ei Riitta tyhmä ole ,tavannutkin olen ja pari sanaa vaihdoin ihan normi ihmiseltä tuntui.
        Ulkonäkö ei kerro kaikkea ja he jotka ovat kuvankauniita ovat kyllä ylpeitä kaikesta mitä ovat,ei ole mulle sellaset!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe