Naapuri on asunu tässä naapurinani n.½ vuotta. Nainen on käskee lapsiaan tekemään yhtä sun toista ilkeyttä juuri minulle. En ymmärrä, Nainen on käynyt sanallisesti päälleni kolme kertaa. En tiedä muuta syytä tämmöiseen käyttäytymiseen kuin sen, että olen valittanut heistä pari kertaa, enää en uskalla valittaa, tehköön mitä tekee. Olen hakenut asunnon vaihtoa, mutt asuntotoimistossa moralisoivat vaan minulle ja ovat hyvin ylimieleisen oloisia.
Viimeisin pelottavin juttu sattu tässä perjantaina
kun olin lähdössä lenkille niin tämä nainen seurasi minua autollaan, käännyin takasin kotiin ja pelotti.
En elämässäni ole koskaan joutunut naapurin kanssa tämmöiseen tilanteeseen.
Hänen miehensä on muuttanut pois siitä perheestä, joka on ulkomaalaissyntyinen ja ilmeisesti se fiksumpi osapuoli.
Mitä ihmettä voisin tehdä, jotta saisin asunnon muualta? Ja miksi asuntotoimiston ihmiset ovat niin ikäviä, todella asiattomia myöskin?
Naapuri mulkkaa ja seuraa ym.
Pelottaa
4
1302
Vastaukset
- .hs..
minkä takia ketään muka moralisoidaan jos vaihtaa asuntoa? en oo kuullukkaan :D
Ja miks pitää erityisesti mainita että hänen miehensä on ulkomaalainen kun se ulkomaalaisuus ja sen mukana tuoma kulttuuriero ei tähän asiaan liity mitenkään ? - Anonyymi
Sillä maininnalla saa nämä provoaloitukset paremmin toimimaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741