Naapuri on asunu tässä naapurinani n.½ vuotta. Nainen on käskee lapsiaan tekemään yhtä sun toista ilkeyttä juuri minulle. En ymmärrä, Nainen on käynyt sanallisesti päälleni kolme kertaa. En tiedä muuta syytä tämmöiseen käyttäytymiseen kuin sen, että olen valittanut heistä pari kertaa, enää en uskalla valittaa, tehköön mitä tekee. Olen hakenut asunnon vaihtoa, mutt asuntotoimistossa moralisoivat vaan minulle ja ovat hyvin ylimieleisen oloisia.
Viimeisin pelottavin juttu sattu tässä perjantaina
kun olin lähdössä lenkille niin tämä nainen seurasi minua autollaan, käännyin takasin kotiin ja pelotti.
En elämässäni ole koskaan joutunut naapurin kanssa tämmöiseen tilanteeseen.
Hänen miehensä on muuttanut pois siitä perheestä, joka on ulkomaalaissyntyinen ja ilmeisesti se fiksumpi osapuoli.
Mitä ihmettä voisin tehdä, jotta saisin asunnon muualta? Ja miksi asuntotoimiston ihmiset ovat niin ikäviä, todella asiattomia myöskin?
Naapuri mulkkaa ja seuraa ym.
Pelottaa
4
1337
Vastaukset
- .hs..
minkä takia ketään muka moralisoidaan jos vaihtaa asuntoa? en oo kuullukkaan :D
Ja miks pitää erityisesti mainita että hänen miehensä on ulkomaalainen kun se ulkomaalaisuus ja sen mukana tuoma kulttuuriero ei tähän asiaan liity mitenkään ? - Anonyymi
Sillä maininnalla saa nämä provoaloitukset paremmin toimimaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2432808- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell21065Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64964
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 63861
- 132858