Onkohan kukaan kokeillut Fresitaa boolissa? Toimiiko? Mitä laitoitte sekaan?
Alkossa neuvottiin, että ei muuta kuin kirkasta ja kivennäisvettä. Ja tietenkin aitoja mansikoita.
Fresita
maikki75
2
2152
Vastaukset
- mansikkalikööriä
tai muuta antamaan makeutta, boolithan on yleensä suhteellisen makeita, eikä Fresita mansikoiden kera ole tarpeeksi makea, kun vielä kossulla terästetään.
Tai sitten sitruunalimua.
Tee ensin pieni sekoitelma, ja mittaa ainekset tarkkaan. Siitä sitten suhteessa isompi, kun löydät oikeat aineet ja mittasuhteet.- tdyryre
Minä laitoin pullon kirkasta, pullo Fresitaa, pullo DeKuyperin raparperi likööriä ja lantringiksi vadelmavichyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684155Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka383128- 362781
- 341978
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041646- 631575
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451442- 411350
- 691277
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171236