Huomenna on nöyryytys luvassa, KONKKARA!
Tulostaululle on jo pistetty 10-0 valmiiksi.
Jerelläkin on pari myllyä suunnitteilla, heh heh.
Uskaltaako neiti Lucenius ym. edes tulla ÄIJÄ-kaupunkiin?
Epäilen.
Tervetuloa Raksilaan!
2
216
Vastaukset
- jack_torrance
Se on vähän huono vaan, kun täytyy vaihtaa nuo luvut toiste päin...
Jerestä voisi olla enemmän hyötyä siniviivalla kuin jäähypenkillä, vaikka usein Tapparaa vastaan hän on siellä jälkimmäisessä aikaansa enimmäkseen viettänyt... Lucenius tuskin mahtuu kokoonpanoon, vaikka itse hänet Piispasen tilalle kakkoseen kyllä pistäisinkin.
Tapparan kolmosylivoima puree turkiseläimiin ja katsojat karvalakkeineen ja laihoine rottineen paidoissaan painuvat pää valmiiksi painuksissa sinne johonkin Haltitunturin päälle joikhaamaan erämaan taikaa.... - fsdfsdfasdfsdf
Mistäs lähtien Oulu on ollut ÄIJÄ-kaupunki??
No onhan se niinkin, että Tampereeseen verrattuna kaikki kaupungit on ÄIJÄ-kaupunkeja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205014
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21681Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891656Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741625Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139