Skopunaisen

seksuaalisuus

Millaista ja kuinka helposti syttyvää?
Mikä jäädyttää, mikä ilmiliekit roihataan saa?

T: mies neuvoja tarvitseva, etten mokais het alkuun!!

13

3881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpioni.....

....sekoittaa seksin ja rakkauden, eli kun rakastelet hänen kanssaan, olet automaattisesti allekirjoittanut sopimuksen, jossa hän on sinun AINOA, ja sinä hänen. ei välttämättä pidä olla vielä rakkautta ole ilmassa, mutta omistautuminen toiselle on avain skorpioninaisen sydämeen. älä sano jos et tarkoita.
      älä puhu liian rivoja, nimittele heti alussa jne.
      tykätään todellakin tunteikkaasta, pitkästä, intohimoisesta seksistä! ei saa esittää, valehdella, ja täytyy esittää kysymykset suoraan ja olla 100% rehellinen. ei pelureita skorppareitten petiin;)

• skorppionitar*

ja minä en panisi pahakseni jos miehellä olisi leikkimieltä pukeutua erinlaisiin asuihin, fetissimielessä.

• eri mieltä

No huh huh, en minä ainakaan ajattele miehen automaattisesti allekirjoittaneen sopimuksia rakkaudesta, jos vällyjen väliin ollaan eksytty.. ehkäpä pientä yleistystä tuollainen. Neuvoisin pikemminkin käyttäytymään herrasmiehen tavoin ja seuraamaan tilanteen kehittymistä myös hänen taholtaan. Eikä sun tartte todellakaan heti pukeutua johonkin fetissi-asuun vain siksi, että muija on skorpioni;)

• hahh...
        eri mieltä kirjoitti:

No huh huh, en minä ainakaan ajattele miehen automaattisesti allekirjoittaneen sopimuksia rakkaudesta, jos vällyjen väliin ollaan eksytty.. ehkäpä pientä yleistystä tuollainen. Neuvoisin pikemminkin käyttäytymään herrasmiehen tavoin ja seuraamaan tilanteen kehittymistä myös hänen taholtaan. Eikä sun tartte todellakaan heti pukeutua johonkin fetissi-asuun vain siksi, että muija on skorpioni;)

et sitten taida olla itse tyypillinen skorpioni:) ei toki voi yleistää että kaikki skorpionin ajassa syntyneet olisivat sen ja senlaisia, koska kaikki eivät läheskään omista puoliakaan skorpionin luonteenpiirteistä.
        skorpioni on todella omistushaluinen ja vannoo saada tietää totuuden, eli ehdoton ihminen. kaikki tai ei mitään.
        ja HARVA skorpioninainen hyppii sängystä sänkyyn, yleensä annetaan itsestään harvemmilla ja valituille. on niitä poikkeuksiakin...:)
        enkä väittänyt että heti rakkautta allekirjoitetaan, päinvastoin sanoin ettei rakkautta tarvitse olla ilmassa. tarkotin että skoppareiden petiin ei pelureita oteta, eikä tyypilliset skorpioninaisetkaan ole mitään jakorasioita:)

ja skorpionille allekirjoitetaan hänelle omistautuminen rakastelun yhteydessä, ellei alussa sanallisesti toisin sovita.

• skorpionitar*
        hahh... kirjoitti:

et sitten taida olla itse tyypillinen skorpioni:) ei toki voi yleistää että kaikki skorpionin ajassa syntyneet olisivat sen ja senlaisia, koska kaikki eivät läheskään omista puoliakaan skorpionin luonteenpiirteistä.
        skorpioni on todella omistushaluinen ja vannoo saada tietää totuuden, eli ehdoton ihminen. kaikki tai ei mitään.
        ja HARVA skorpioninainen hyppii sängystä sänkyyn, yleensä annetaan itsestään harvemmilla ja valituille. on niitä poikkeuksiakin...:)
        enkä väittänyt että heti rakkautta allekirjoitetaan, päinvastoin sanoin ettei rakkautta tarvitse olla ilmassa. tarkotin että skoppareiden petiin ei pelureita oteta, eikä tyypilliset skorpioninaisetkaan ole mitään jakorasioita:)

ja skorpionille allekirjoitetaan hänelle omistautuminen rakastelun yhteydessä, ellei alussa sanallisesti toisin sovita.

itse en ole koko elämäni aikana ollut sängyssä kuin kolmen miehen kanssa, joten ei voi puhua jakorasiasta ollenkaan ja tarkoitin fetissi asuun pukeutumisella sitä että itse en pidä sellaisesta seksistä jossa jyystetään peiton alla pimeässä, mutta kuten monessa asiassa hiljaa mäessä sano pukki kun puuhun laski.

• on juuri.
        skorpionitar* kirjoitti:

itse en ole koko elämäni aikana ollut sängyssä kuin kolmen miehen kanssa, joten ei voi puhua jakorasiasta ollenkaan ja tarkoitin fetissi asuun pukeutumisella sitä että itse en pidä sellaisesta seksistä jossa jyystetään peiton alla pimeässä, mutta kuten monessa asiassa hiljaa mäessä sano pukki kun puuhun laski.

Skorpioni ei itseään helpolla jakele. Itse voin skorpionina sanoa, että skorpionille seksi ei ole koskaan tekninen suoritus vaan skorpioni on herkkä ja intohimoinen tapaus, jolle seksi- vaikka naurettavalta kuulostaakin- tarkoittaa kahden ihmisen välistä syvällistä yhteyttä.

Ja jos onnistuu skorpionin huijaamaan sänkyynsä vain seksi mielessään, niin saa aikamoisen vihollisen itselleen. Jos haluaa pelkästään seksiä niin se pitää skopulle sanoa heti eikä vasta suorituksen jälkeen.

• OLET !!
        on juuri. kirjoitti:

Skorpioni ei itseään helpolla jakele. Itse voin skorpionina sanoa, että skorpionille seksi ei ole koskaan tekninen suoritus vaan skorpioni on herkkä ja intohimoinen tapaus, jolle seksi- vaikka naurettavalta kuulostaakin- tarkoittaa kahden ihmisen välistä syvällistä yhteyttä.

Ja jos onnistuu skorpionin huijaamaan sänkyynsä vain seksi mielessään, niin saa aikamoisen vihollisen itselleen. Jos haluaa pelkästään seksiä niin se pitää skopulle sanoa heti eikä vasta suorituksen jälkeen.

ei skopunaiset ole jakorasioita! tarkka mitä tekee ja kenen kanssa. ja todellakin, seksiä on vain kun skorpioni uskoo, että se seksi on enemmänkin kuin pelkkää seksiä. en ole koskaan tajunnut tunteetonta seksiä, mitä semmosesta saa irti? vittu ei mitään (minun mielestä).

kolme skorpioni ystävääni (naisia molemmat) alkoivat yläasteen loppupuolella ensimmäistä kertaa elämässään seurustella hyvän YSTÄVÄNSÄ kanssa (ei mikään"ompa komee pitäskö pyytää kimppaan" tapaus ollut niinkuin aika monella muulla oli, ja ovat nyt molemmat saman kumppanin kanssa naimisissa eikä ole ollut mitään ON/OFF suhteilua.

eli skorpparille sänkypuuhisssa on tärkeintä rehellisyys, ja todellakin jos hyväksi käyttää, niin siitä skorpionista saa sitten elinikäsen vihollisen:)

• änimöl
        OLET !! kirjoitti:

ei skopunaiset ole jakorasioita! tarkka mitä tekee ja kenen kanssa. ja todellakin, seksiä on vain kun skorpioni uskoo, että se seksi on enemmänkin kuin pelkkää seksiä. en ole koskaan tajunnut tunteetonta seksiä, mitä semmosesta saa irti? vittu ei mitään (minun mielestä).

kolme skorpioni ystävääni (naisia molemmat) alkoivat yläasteen loppupuolella ensimmäistä kertaa elämässään seurustella hyvän YSTÄVÄNSÄ kanssa (ei mikään"ompa komee pitäskö pyytää kimppaan" tapaus ollut niinkuin aika monella muulla oli, ja ovat nyt molemmat saman kumppanin kanssa naimisissa eikä ole ollut mitään ON/OFF suhteilua.

eli skorpparille sänkypuuhisssa on tärkeintä rehellisyys, ja todellakin jos hyväksi käyttää, niin siitä skorpionista saa sitten elinikäsen vihollisen:)

unohdatte naiset sen että miehen tarvitsee saada olla se herkkä oma itsensä sen teidän ihannoiman rujon kuoren alla. Unohditte rohkaista häntä olemaan oma itsensä ja päättää siitä alkujaan jos kannattaa olla kaikkea noita hyviä asioita sille naiselle...

Ps: senkin itsekeskeiset naispaholaiset.

• DarkFly

Juuri näin. Enpä taida omaa mielipidettä sanoa, koska se tuli tuossa sanottua enemmän kun hyvin :)

• skopuinennainen

hitaat pehmeät, huulille, poskille kaulalle, silittelyt, kaikenlainen hidas koskettelu, taitaa olla se skorpionin sytytys konsti.

Rehellisyys kaikessa on tärkeää, ja sitten se että et loukkaa koska skorpioni on hyvin herkkähipiäinen. Edellisistä naisista ei ainakaan kannata puhua, eikä siitä mitä heidän kanssa on tehnyt.

• tumma skopu

Tämä skorpionimimmi on ainakin kiinnostunut harrastamaan seksiä vain sen yhden ja ainoan kanssa. Ei todellakaan kiinnosta testailla kymmeniä miehiä. Kyllä mun mielestä skorpionin luonteeseen kuuluu juuri täydellinen omistautuminen. Ja skorpioni haluaa, että myös hänelle omistaudutaan täysin.

Itse ainakin skorpionina olen sitä mieltä, että seksi on ylivoimaisesti ihaninta sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastaa ja josta välittää enemmän kuin mistään muusta. Ja kun itse tuntee olevansa rakastettu, niin siitä se ihana seksi myöskin kumpuaa.

Ikinä en ole saanut mitään irti yhden illan jutuista, eikä niitä ole kertynytkään kuin neljä kappaletta. Yhteensä miehiä on ollut kuusi, joten en todellakaan pidä itseäni minään koko kylän panopuuna.

Usein kuulee sanottavan, että skopu jakaa seksuaalisuuttaan kaikille puolituntemattomille vastaantulijoille, mutta se on kyllä ihan soopaa. Skorpionin seksuaalisuus on voimakasta, mutta ennen kaikkea herkkää. Seksi aina tavalla tai toisella hallitsee skorpionin elämää, mutta henkinen yhteys kumppaniin on skorpionille aina kaikki kaikessa. Skorpioni haluaa, että hänen kumppaninsa on vain ja ainoastaan hänen. Ja skorpioni haluaa puolestaan olla kumppanilleen se ainoa oikea.

• em. merkin mielipiteeseen

Kun olen yksin elävä yli 50v. ja lapset eläneet pesästä. Yhteiselo lasteni isän kanssa päättynyt kauan sitten. Haluan paljon asioita! Mutta yksin en uskalla tai jaksa. Sinnittelen hiljaa omine avuineni . Ja enemmin tai myöhemmin väsyn tai kuolen hiljaa.

• Skorppari/Sika

Voisiko selvemmin ja asiallisemmin ilmaista
        skorpparin tunnepuolta.
        Kiitos sinulle .
        Ensin henkinen yhteys sitten vasta syntyy fyysinen
        yhteys jos syntyy.
        Omana kokemuksena voisin sanoa,että OINASMIEHET älkää vaivautuko jos teillä ei ole muuta annettavaa kuin se mitä on vyötärön alapuolella.KAKSOSMIEHET savat myös ihan huoletta liikkua vapaana sillä he osaavat sitoutua ainoastaan minutin mittaisiin suhteisiin.
        Kaikkea hyvää kaikille merkeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe